Hallo zijn jullie er nog?

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 21:09:11'));

oh ja Issie, ga ik alweer krom denken. Je hebt gelijk. Maar ik bedoel ook dat we het op een gegeven moment niet meer over ons gevoelsleven hadden maar over onze knullen en toen Debby en Sil kwamen ging het toch weer over de gevoelens en niet meer over de kinders. Dit is dus geen indirecte aanval op Debby en Sil he, maar effe checken hoe het zit.

hahaha, maar wél direct??? nee hoor Ida.. geintje hoor.. ik snapte 'm al

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 21:09:11'));

oh ja Issie, ga ik alweer krom denken. Je hebt gelijk. Maar ik bedoel ook dat we het op een gegeven moment niet meer over ons gevoelsleven hadden maar over onze knullen en toen Debby en Sil kwamen ging het toch weer over de gevoelens en niet meer over de kinders. Dit is dus geen indirecte aanval op Debby en Sil he, maar effe checken hoe het zit.

Ooooh zo, nee joh, ik vond het juist een goed gesprek en Debby en Sil kunnen daar alleen maar iets aan toevoegen. Toch?
Juist leuk dat ze er bij kwamen. Tenminste dat is mijn mening.
Jij bent een mooie, je gaat voor mij zitten te denken.... Hahahahaha...ook weer heel herkenbaar hoor!

Een directe aanval, hahaha, want kan ik het soms knullig verwoorden. Maarre, ik hou te veel van jullie om met pijlen te gaan schieten, dus geen aanvallen.

Oke dan, alles helder en uitgelegd. Ik zal niet meer voor Issie denken.
En die 700, ik doe om 21.30 uur de flaptop dicht.

Terug
Bovenaan