Hallo zijn jullie er nog?

@ Issie: prima om even alleen mee te lezen en n iet te reageren. je bent nisk verplicht. Ik was alleen even bang dat je het niet leuk vond dat ons gesprek samen zo ineens openbaar werd of hoe zeg ik dat netjes? Maar ik begrijp dat het niet erg is. Als ik het verkeerd zeg, mag je me verbeteren

@ Sil, ja ik kan je volgen. Dat is inderdaad wel een goeie, want als je de boel ontleed blijkt vaak dat het een algemene opmerking was en niet een persoonlijke aanval. Wij ontleden alleen vaak na een heftige woorden wisseling (dus te laat)

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 21:01:21'));

Wij ontleden alleen vaak na een heftige woorden wisseling (dus te laat)

hahaha, maar volgens mij is dát gewoon vrouw eigen... Klinkt me iets té bekend

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 21:01:21'));

@ Issie: prima om even alleen mee te lezen en n iet te reageren. je bent nisk verplicht. Ik was alleen even bang dat je het niet leuk vond dat ons gesprek samen zo ineens openbaar werd of hoe zeg ik dat netjes? Maar ik begrijp dat het niet erg is. Als ik het verkeerd zeg, mag je me verbeteren

Niet denken dat je meteen iets fout doet hoor!
Als ik niet had gewild dat dit gesprek openbaar werd zou ik je toch wel mailen?!

ja, zonde van de energie en ellende van de woordenwisseling, maar ja ...

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 21:06:06'));

ja, zonde van de energie en ellende van de woordenwisseling, maar ja ...

Heeel herkenbaar en volgens mij ook inderdaad vrouwen eigen...

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2007 21:05:43'));

Niet denken dat je meteen iets fout doet hoor!
Als ik niet had gewild dat dit gesprek openbaar werd zou ik je toch wel mailen?!

Dan zet je dat idd niet hier neer op JG... hoe openbaar kan het zijn

oh ja Issie, ga ik alweer krom denken. Je hebt gelijk. Maar ik bedoel ook dat we het op een gegeven moment niet meer over ons gevoelsleven hadden maar over onze knullen en toen Debby en Sil kwamen ging het toch weer over de gevoelens en niet meer over de kinders. Dit is dus geen indirecte aanval op Debby en Sil he, maar effe checken hoe het zit.

Ik had het ook heel sterk bij opmerkingen van bijv. mijn moeder. Als ik daar kwam en ze zei bijv. tegen Kyara "ach, wat heb je koude voetjes", dan dacht ik gelijk dat ze bedoelde dat ik haar niet warm genoeg had aangekleed.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik dat nog wel een beetje heb hoor, maar ik kan nu beter bij mijn eigen mening blijven.

Terug
Bovenaan