Hallo

quote: LeonieR reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2009 06:33:47'));

Babeken      
 25
 1e
 6 nov

Joen 78        
 30
 1e
 3 nov

Anies        
 26
 2e
 4 nov

Lieve marieke
 25
 1e
 5 nov

Anietje 87
 22
 2e
 2 nov?

LeonieR        
 24
 1e
 3 nov

Mamavanelin
 34
 2e
 7 nov

Hallo daar mede zwangeren,

Ook ik wil me graag bij julie aansluiten. Had vorige week zondag een positieve test in handen, heb gelijk gekeken op de site maar toen waren er nog geen november mama's.
Als het goed is ben ik 1 november uitgerekend. Misschien wel iets eerder, want m'n cyclus was de laatste maanden wat korter.

Ik ben 26 en moeder van een prachtige dochter van 20 maanden. In Oktober heb ik een miskraam gehad van een tweeling zwangerschap en nu dus weer zwanger!
Wel weer een hele onzekere tijd. Ik voel me heel blij en heel zwanger, maar toch ook wel weer de angst dat het weer mis kan gaan. Gelukkig mag ik al redelijk snel voor een echo, vanwege de voorgaande miskraam. Dus deze staat gepland op14 maart. Weet dat ik mazzel heb dat ik zo snel voor een echo mag, maar kan toch bijna niet wachten!

Leuk om te lezen hoe wisselend de 'kwaaltjes' zijn. Ik voel de ene dag meer dan de andere. Ben wel vreselijk moe. Dit begon al een week voordat ik de test heb gedaan. Ook heb ik regelmatig last van mijn borsten en regelmatig buikkrampen. De misselijkheid valt gelukkig nog mee, af en toe wel een vlaagje. Bij mijn dochter begon het pas echt rond 6.5 - 7 weken. Dus dan heb ik nog een weekje rust. (Ben nu 5 weken en 2 dagen, denk ik).

hoop dat we veel ontroerende en leuke zwangerschapsverhalen met elkaar kunnen delen.

groeten Mama van Nienke

Hallo dames,
Ik kan het nog helemaal niet bevatten, maar ook ik mag me toevoegen aan het mama in November 2009 forum!!!!
Na 2 jaar en 4 maanden mocht het toch eindelijk gebeuren voor ons.
Misschien herkennen sommig van jullie me van het zwanger worden forum, maar toch zal ik me kort even voorstellen.
Ik ben dus Moon (echte naam hou ik liever nog even voor me) ik ben 30 jaar (april wordt ik 31)   en dus ongeveer 31 rondes bezig geweest om zwanger te worden.
Sinds Oktober 2007 zaten we in de medische molen, hieruit is gebleken dat ik geen regelmatig eisprong had, maar dat verder alles wat onderzocht is goed was.
Ben januari 2008 gestart met clomid om de groei van eiblaasjes te stimuleren,  maar na een maand werd ook al duidelijk dat de goed gegroeide eitjes niet uit zichzelf zouden springen. Daarvoor kreeg ik pregnyl.
Na de zomervakantie zijn we uiteindelijk gestart met IUI.    Bij deze behandeling spuiten ze op het goede moment (dat regelt wordt door die pregnyl) het zaad de baarmoeder in (via de normale weg komt het zaad niet zo ver en moet het  zelf verder zwemmen)   Hiervoor was niet echt een reden, maar meer de normale volgende stap als het na een bepaalde tijd nog niet is gelukt.
Na 4 IUI 's begon bij mij de moed weg te ebben, zag het even helemaal niet meer gebeuren allemaal. Maar nu ben ik dus zwanger geworden door de 5de IUI!!!!!!!!!

We hebben vanmiddag om 17.00u de digitale test van clearblue gedaan, zo spannend!!! maar na ong. een minuut kwam er al "zwanger" op te staan!!!!
Als ik het goed bereken ben ik 3 november uitgerekend, maar ik ga morgen eerst even het ziekenhuis bellen over hoe nu verder enzo...

Lijkt me inderdaad leuk om samen deze tijd te bespreken, ervaringen en ideetjes uit te wisselen.

Oh ja, de verschijnselem die ik nu ervaar zijn:   vooral nog dat gevoel van ongi moeten worden, steekjes, krampjes, maar toch voelt het ook wat anders aan, meer naar de liezen toe, en de zijkant van m 'n buik. Ook voel ik m 'n borsten een beetje sinds een paar dagen en dit lijkt iedere dag ietsje erger te worden.
Vanmorgen en gisteren was ik ook wat misselijk, maar dat kan heel goed van de spanning zijn geweest,
Wat ik wel zeker weet is dat ik op dag 6 na de inseminatie de innesteling heb gevoeld, grappig en bijzonder om te weten,
Nou, tot schrijfs allemaal,
Liefs, MOON  

Babeken      
 25
 1e
 6 nov

Joen 78        
 30
 1e
 3 nov

Anies        
 26
 2e
 4 nov

Lieve marieke
 25
 1e
 5 nov

Anietje 87
 22
 2e
 2 nov?

LeonieR        
 24
 1e
 3 nov

Mamavanelin
 34
 2e
 7 nov

Moon
 30
 1e
 3 nov

Hallo Allemaal!!

Ik heb nog niet veel beichtjes geplaatst, maar ik lees wel mee! Hou me nog een beetje rustig, vind het erg spannend... heb zo iets van eerst maar eens de echo afwachten en dan wordt het pas allemaal echt! Maar goed, dat is eigenlijk te negatief, ondertussen ben ik gewoon zwanger!!! Vandaag 4 weken en vier dagen... ben ontzettend moe... met vlagen een beetje misselijk, en pijnlijke borsten...

Iedereen die er ondertussen bij is gekomen!! Gefeliciteerd!!

Liefs Sarah
4,4 weken zwanger, en moeder van Mees 9 maanden oud

quote: moon29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-03-2009 19:44:47'));

Babeken      
 25
 1e
 6 nov

Joen 78        
 30
 1e
 3 nov

Anies        
 26
 2e
 4 nov

Lieve marieke
 25
 1e
 5 nov

Anietje 87
 22
 2e
 2 nov?

LeonieR        
 24
 1e
 3 nov

Mamavanelin
 34
 2e
 7 nov

Moon
 30
 1e
 3 nov

Sarah        
 25        
 2e
 6 nov

Moon, even voor jou in het bijzonder!

Jeetje meid, 31 rondes.. en in de medische molen... Ik heb er echt respect voor wat een doorzettingsvermogen en kracht!! En dat wordt nu eindelijk beloond!! Echt van harte gefeliciteerd! Wat moet het een opluchting zijn dat je nu weet dat het toch kan!!

Hoop echt voor je dat er je er van kan gaan genieten!!

Liefs sarah

Hoi dames!
Pff ben echt doodmoe en heb last van mn hormonen (nu al???).
Ben vandaag bijna uitgevlogen op mn werk en das helemaal niet van mn gewoonte.
Neem sinds gisteren weer extra hormonen en moet zeggen amai die maken me beetje gek!
Ben deze avond bovendien thuisgekomen van mn werk en rechtstreeks in de zetel gekropen, was echt doodop.
Heb bovendien ook last van een verkoudheid en keelpijn...   Hoop dat k me snel wat beter in mn vel voel!

mamavanelin, gefeliciteerd en welkom bij ons! Las net dat bij jou de kans op een bbz groot is, wel ik hoop dat alles goed komt hoor.
Heb er net ook één achter de rug en das geen lachertje hoor! Laten we duimen voor morgen hé!

Ook jij gefeliciteerd en welkom, mama van nienke. Ja zijn echt wel moeilijke dagen he met die onzekerheid! Ken dat gevoel! Hopelijk weten we allemaal snel dat alles ok is!

Moon: SUPER! Das dik verdiend na zo lang geduld te moeten hebben é! Gefeliciteerd hoor! Herken je idd van het zwanger worden forum!

Tot later!

Babeken

Terug
Bovenaan