Hallo

Allemaal gefeliciteerd!!!!!!!!

Hier nog maar weinig kwaaltjes.
Wel gevoelige borsten, daardoor had ik gisteren dus ook het vermoeden dat ik zwanger zo zijn, alle zwangerschappen precies zo gehad.
En ja hoor, vanmorgen dus een positieve test.

Echt spannend weer.....

Groetjes Mamalie

Hoi Meiden

Wat leuk zeg, dat er al weer zoveel zwangeren zijn bijgekomen!!
Allemaal natuurlijk gefeliciteerd!!!!!!!!!
Ik was blij te lezen dat bij velen van jullie de kwaaltjes de ene dag meer aanwezig zijn dan de andere.  
De eerste dag nadat ik getest had, had ik zo 'n last van m'n borsten en m 'n buik, was ik met vlagen misselijk  en was ik zo moe.
Maar bijv. vandaag  nauwelijks klachten; wel moet ik erg vaak plassen, heb ik wel een wat zeurderig (ongi) gevoel  en had ik vanmorgen nog een vlaagje van misselijkheid, maar verder alles rustig.(eigenlijk toch wel een lang lijstje geworden;-)  
Dit maakt me soms zo onzeker, 'k wordt er gek van, haha!!  Maar.... fijn dus dat jullie hetzelfde ervaren, dat stelt me al weer een beetje gerust.

Tot de volgende keer...
Groet, Moon

ALLEREERST ALLEMAAL GEFELICITEERD
en hoi miniduikfan jij ook hier hahahahahaha

mag ik ook op het lijstje
martine 24 2e kindje 2e ronden 7-november 5+1

ik ben zo blij
ik had 3x negatief getest.
en toen vond ik het gisteren toch wel weer heel lang duren
blijk ik inneens zwanger.
ppff dat is raar. maar oh zo gewenst.
iedereen veel pleizier, en succes.
het enige kwaaltje dat ik heb is een zere onderrug
naja als dat het blijft...
xxxxx

Ha meiden!!!

arghhh! Net even  ben gewoon zo onzeker!!!
De tijd krijpt opeens voorbij.... vandaag bijna geen klachten, wat zeuderig ongi gevoel, vanmorgen wat misselijk bij het opstaan... maar verder niets....ohhhhwww dit duurt mij allemaal veelste lang die onzekerheid.

Ik heb mij voorgenomen om volgende week vrijdag de vk te gaan bellen voor een afspraak!

Ik heb vandaag tijdschriften gekocht 'in verwachting'en 'kindje op komst'   aan de ene kant ben ik zo enthousiast, aan de andere denk ik rustig aan!!!

Sorry dat ik jullie hier even mee lastig val.... mijn vriend is super lief voor me,
maar vrouwen onder elkaar,  hihi...

Even lekker op de bank met een kop T

Het lijstje wordt idd steeds langer! Super!
Iedereen die er bij is gekomen GEFELICITEERD!

Ik weet niet meer wie het had over het feit dat de kwaaltjes die niet iedere dag even fervent aanwezig zijn, maar bij mij is dat ook zo en volgens de gyn is dat perfect normaal. Dus niet meteen panikeren, al weet ik dat dat moeilijk is!

Vandaag is er bij gelijk veel aan de gang in mn buik, heb steekjes, maar anders dan als ik ongi moet worden. Wat voelt dat toch raar aan he, zo'n lichaam dat zich voorbereid op een zwangerschap!
Hehe hier nog 1 weekje en dan 1e echo, ben echt aan het aftellen!

Liefs babeken

Herken dat ook, dat het aanwezig zijn van je kwaaltjes van dag tot dag verschilt..... Grr! Probeer er niet teveel op te letten, maar wil niet echt lukken.
De tijd kruipt echt voorbij..........

X Joen

Nog n tipje van mij voor diegenen die mee willen doen aan Moeders voor Moeders:
zet een wasknijper op je neus voor je de fles opendraait....
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook mee gedaan en in die flessen zit een spulletje om de urine goed te conserveren. En als je je al niet zo lekker voelt....sterkte!
Maaaaar jullie zijn goed bezig!;-))

He meiden,

Allemaal gefeliciteerd he!
Nou hier inderdaad ook steeds verschillende klachten. Vaak de steekjes in mn onderbuik. Het al lichtelijk vermoeid zijn en vooral 's middags krijg ik echt last van maagzuur!
Vind het zo raar dat je dat zo snel allemaal al merkt!
Maar ja de 31e mag ik naar de verloskundige,ben benieuwd of ze dan ook al een echo maken!

kus

Terug
Bovenaan