Hallo

Hallo,

Nou het lijstje word steeds langer!! Kei leuk!! Iedereen gefeliciteerd!!

Ik heb afgelopen dinsdag een inwendige echo gehad. Dit omdat ik onder behandeling ben bij de gyn! We zagen een vruchtzakje zitten op de goede plek. Nog wel heel klein maar dat hoorde bij de lengte van de zwangerschap! Nu mag ik over 3 weken terug komen en dan moet het vruchtje te zien zijn met hartactie! Wat dat toch vlug kan gaan he in je buik.
Ik vind het wel super spannend!
Zijn er nog meer dames die al een inwendige echo gehad hebben?

Verder vind ik het nog steeds kei spannend! Ik wil zo graag genieten maar het is nog allemaal zo pril.... ik moet nog even leren om die gedachten los te laten en lekker te genieten!

Kwaaltjes: nog niet zo veel, wel erg vaak doodmoe! En mijn borsten zijn wat gevoelig aan de zijkant alleen heb het idee dat dat wat minder wordt. goed/slecht teken?

Allemaal veel succes!!

Groetjes Waantje

quote: waantje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-03-2009 08:40:55'));

Babeken      
 25
 1e
 6 nov

Joen 78        
 30
 1e
 3 nov

Anies        
 26
 2e
 4 nov

Lieve marieke
 25
 1e
 5 nov

Anietje 87
 22
 2e
 2 nov?

LeonieR        
 24
 1e
 3 nov

Mamavanelin
 34
 2e
 3 nov

Moon
 30
 1e
 3 nov

Sarah        
 25        
 2e
 6 nov

Waantje
 22
 1e
 5 nov

quote: Lieve_Marieke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2009 19:26:53'));

Ha meiden!!!

alle nieuwe november-mamies GEFELICITEERD!!! en Welkom!!!

Ohw wat is zo'n forum toch een uitkomst he?! hihi...
Afgelopen zondag hebben wij dus positief getest, en maandag was ik echt misselijk. Maar gisteren en vandaag een stuk minder, bijna niet eigenlijk... kan gewoon alles eten eigenlijk.... maar soms wel afentoe zo'n vlaag van misselijkheid, inclusief het enorme honger gevoel. Heb ook steeds zo'n zeuderig gevoel in mijn onderbuik.... als ik het voel denk ik óh jeee, is dat wel goed? En als ik het niet voel vind ik het toch eigenlijk ook niets... En mijn borsten heb ik nog helemaal geen last van, ook daar kan ik dan weer onzeker van worden!

Ik heb mij wel al aangemeld voor moeders voor moeders, doen jullie dat ook? Bij komen ze volgende week vrijdag langs, rond die tijd wil ik ook de VK gaan bellen... spannend allemaal!

Echt zo fijn dat je hier ervaringen met elkaar kunt uitwisselen!
Wanneer gaan jullie het vertellen aan familie/vrienden? Wij willen daar nog even mee wachten, maar eigenlijk kan ik dat bijna niet meer, hihi....

Tot snel weer allemaal!!

hoi Marieke,

ja het is inderdaad een   leuke forumen het lucht wel op om zo'n geheim te kunnen delen

En erg herkenbaar de wisselende dagen zo voel je je goed en zo heb je last van de kwaaltjes
 Ik heb bij deze zwangerschap last van mijn borsten ,kramp in mijn buik(gelijk paniek heb het  gelijk opgezocht en het  hoort er gewoon bij) verder af en toe misselijk maar niet erg,    terwijl ik bij mijn dochter juist heel erg misselijk was, geen last van mijn borsten   en pas rond de 5 maanden last van  mijn buiken
zo zie je maar dat elke zwangerschap anders is of het moet nog  komen, ooh  maar dat hoop ik niet!

Wij willen het rond de 12 weken aan de familie vertellen maar of we dat ook volhouden is nog de vraag, het brand zo op mijn lippen
Met mijn eerste zwangerschap heb ik mij opgegeven voor moeders voor moeders en omdat er een familielid in de buurt woont, hebben we toen bestolten het rond  7 weken te vertellen, anders had ze toch de krat buiten zien staan en dat vonden wij geen leuke manier om het te laten weten en nu zijn we erg aan het twijfelen of ik mij   zal opgeven voor moeders voor moeders in mijn hart wil ik het wel maar ik moet er even overna denken,dus mijn antwoord hoor je nog
 Het is tenslote wel voor een goed doel  
tot snel

Ha meiden,

Hier nog een (weer) november mama!!!

Ergens rond 8 november hoop ik te bevallen van ons 2e november kindje, de eerste is in november 2007 geboren.....

Het lijkt me erg gezellig om met jullie mee te kletsen over van alles en nog wat.

In verband met herkenbaarheid laat ik het hier even bij (de ouders weten het nog niet eens) maar binnenkort meer over mij en ons kindje.

Liefs miniduikfan

Ok, hier meteen een reden om de hormonen de schuld te geven, ik vergeet iedereen te feliciteren, dus bij deze alsnog:

Alle a.s. novembermama's gefeliciteerd!!!!

Wow, elke dag komen er weer een paar bij. Iedereen gefeliciteerd!

O, ik herken al die onzekere verhalen zo goed. Doet me ergens ook wel goed om te lezen dat jullie daar ook last van hebben. Denk ook elke avond in m'n bedje; zo weer een dag erbij! Maar denk ook regelmatig te voelen dat ik ben gaan vloeien, maar als ik dan maar weer naar de wc ren is er gelukkig niets aan de hand.

Heb er deze keer iets langer over moeten nadenken of ik wel of niet aan moeders voor moeders ging mee doen. Heb de vorige keer halverwege moeten afbellen door de miskraam. Maar aan de andere kant, de weken die ik kan meehelpen is mooi meegenomen. Dus gisteren toch maar de afspraak gemaakt en maandag komt er iemand langs om de eerste lading kannen te brengen. Kan dan gelijk gaan beginnen met sparen!

Jeetje Annies, dat je nu al aan het spugen bent. Wel balen voor je. Aan de andere kant geeft het ook een soort gevoel van zekerheid. Maar ja, hoe veel of hoe weinig klachten we ook hebben, garanties hebben we nooit. We kunnen alleen heel hard duimen, hopen en zo positief mogelijk blijven. Och, wat klinkt dat gemakkelijk, was het maar zo makkelijk!

tot gauw weer,

groeten Mama van Nienke

Was vanmorgen weer erg misselijk, zo rustig mogelijk opgestart, gelukkig hoefde manlief vanmorgen later te beginnen, die heeft ons dochtertje aangekleed.
Heb vanmorgen ook gelijk de verloskundige maar gebeld. Had nog medicijnen liggen van de vorige zwangerschap tegen de misselijkheid, en heb gevraagd of ik die al in mocht nemen. En dat mocht gelukkig.
Na een half uurtje zakte de misselijkheid gelukkig af en heb ik tussen de middag heerlijk kunnen eten!
Een aanrader voor als jullie ook misselijk worden, Emesafen heten die medicijnen.
Ze zijn alleen verkrijgbaar op recept, dus je verloskundige/huisarts moet ze wel voorschrijven, maar daar kun je dan natuurlijk ook om vragen als dat nodig is!
Verder gelukkig niet heel veel kwaaltjes.

Groetjes.

Terug
Bovenaan