Hallo

Mamma van Elin.. hoe is het met je uitslag afgelopen??
Hoop zo voor je dat het goed is!
Liefs Sarah

Hallo meiden,

Ik heb me ook bij jullie gevoegd!
Vandaag getest en ja hoor,zwanger!
Na 6 ronden is het ons gelukt.
Ik ben heel erg blij maar tegelijkertijd ook heel erg bang dat het mis gaat.
Wanneer ga je eigenlijk vanalles regelen?
owww wat heb ik toch veel vragen.

Meiden in ieder geval allemaal van harte!!

kus

O,o vanmiddag lekker even met mn dochtertje wat druiven gegeten, en wat gedronken. Wat denk na een half uur kwam alles   eruit! Begint dat echt nu alweer . Maar ja, niks aan te doen, hoort er denk ik dan toch gewoon bij he.
Ben in ieder geval heel blij dat het avondeten wel binnen is gebleven!
Was heel de dag al wat misselijk en nadat ik gespuugt had, luchtte het gelukkig wel wat op!
Het is in iedergeval een goed tegen dat ik nog zwanger ben!

@ cato, Welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik heb zelf gister naar de verloskundige gebeld voor een afspraak, toen was ik (denk ik) 5 weken.

Gezellig dat steeds meer moeders zich melden!
Groetjes

Ha meiden!!!

alle nieuwe november-mamies GEFELICITEERD!!! en Welkom!!!

Ohw wat is zo'n forum toch een uitkomst he?! hihi...
Afgelopen zondag hebben wij dus positief getest, en maandag was ik echt misselijk. Maar gisteren en vandaag een stuk minder, bijna niet eigenlijk... kan gewoon alles eten eigenlijk.... maar soms wel afentoe zo'n vlaag van misselijkheid, inclusief het enorme honger gevoel. Heb ook steeds zo'n zeuderig gevoel in mijn onderbuik.... als ik het voel denk ik óh jeee, is dat wel goed? En als ik het niet voel vind ik het toch eigenlijk ook niets... En mijn borsten heb ik nog helemaal geen last van, ook daar kan ik dan weer onzeker van worden!

Ik heb mij wel al aangemeld voor moeders voor moeders, doen jullie dat ook? Bij komen ze volgende week vrijdag langs, rond die tijd wil ik ook de VK gaan bellen... spannend allemaal!

Echt zo fijn dat je hier ervaringen met elkaar kunt uitwisselen!
Wanneer gaan jullie het vertellen aan familie/vrienden? Wij willen daar nog even mee wachten, maar eigenlijk kan ik dat bijna niet meer, hihi....

Tot snel weer allemaal!!

hey nieuwe mama allemaal heeel erg gefeliciteerd.
vandaag ben ik bij de huisarts geweest. dat stelde eigenlijk niets voor.. ze feliciteerde me en vroeg hoe ik me voelde. ik kon wat vragen stellen en dat was het..
ik herken me hele tijd in jullie verhaal. ik ben ook elke keer bang dat ik toch niet zwanger ben hoewel ik twee keer positief heb getest. Het zal er wel bij horen. Ben zo bang dat het nog fout gaat.
Ik doe ook mee aan moeders voor moeders. Vrijdag komt ze langs om de eerste lading flessen te brengen! voelt wel goed om aan zoiets mee te doen! dan doet ze meteen nog een test voor mij weer een bevestiging dat vind ik wel prettig. Hebben jullie het al aan jullie ouders verteld? ik weet niet of ik nog lang kan wachten wil het ze zo graag vertellen.
Nou iedereen een fijne avond en duimen dat alles goed komt met onze mini's

@  Alle nieuwe november-mama's.....welkom en GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

Heb me net via internet aangemeld bij de verloskundige. Je wordt dan terug gebeld. Vond dat wel makkelijk omdat ik niet precies wist wanneer je nou moest bellen, maar...... heb op 'verzenden' gedrukt en weet niet meer of ik nou mijn telefoonnummer heb toegevoegd, hahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Zo stom van mezelf :)

Fijne avond allemaal!

liefs Joen

Hoi collega-november-mama's!

Heb vandaag de uitslag van mijn waardes gekregen: 1320!! (Tegenover 75 afgelopen vrijdag). De assistente zei dat dat prima was dus ik geloof haar helemaal.
Het is dus niet zoveel als bij jou mama van Jesse, dus ik ga er maar vanuit dat ik geen tweeling verwacht. Hoe leuk ik dat ook had gevonden!:)
Volgende week donderdag krijg ik een inwendige echo om te zien of het goed in mijn baarmoeder is genesteld en niet op een plek waar t niet thuis hoort.

Dingen regelen als verloskundige bellen hoeft voor mij dus niet, want ik ben al onder begeleiding van een gyn, maar als alles goed blijft gaan kan ik overstappen naar een verloskundige. Ik denk dat je normaal gesproken nu al zou kunnen bellen voor een afspraak, helemaal als je niet precies weet hoe ver je bent. Meestal willen ze je wel vanaf een week of 10 zien. Wat je het beste wel gelijk nu al kunt regelen is de kraamzorg. Daar kun je niet vroeg genoeg bij zijn. Dan heb je tenminste nog een beetje kans op volledige kraamzorg. Even kijken welke kraambureaus 'gedekt' worden door jouw ziektekosten verzekering en dan gelijk 1 van die bureaus bellen.
Mocht t toch mis gaan met je zwangerschap dan bel je op om je af te melden. Maar we duimen dat dat voor niemand nodig zal zijn!

Anietje wat vervelend dat je nu al zo misselijk bent. Hoop echt dat t (heel erg) tijdelijk is voor je! Sterkte!

En voor iedereen: geniet van alle veranderingen in je lichaam. Iets meer van de positieven dan van de negatieve, maar bedenk: het is allemaal voor een zeeeer goed doel!:)

Babeken      
 25
 1e
 6 nov

Joen 78        
 30
 1e
 3 nov

Anies        
 26
 2e
 4 nov