Hoi collega-november-mama's!
Heb vandaag de uitslag van mijn waardes gekregen: 1320!! (Tegenover 75 afgelopen vrijdag). De assistente zei dat dat prima was dus ik geloof haar helemaal.
Het is dus niet zoveel als bij jou mama van Jesse, dus ik ga er maar vanuit dat ik geen tweeling verwacht. Hoe leuk ik dat ook had gevonden!

Volgende week donderdag krijg ik een inwendige echo om te zien of het goed in mijn baarmoeder is genesteld en niet op een plek waar t niet thuis hoort.
Dingen regelen als verloskundige bellen hoeft voor mij dus niet, want ik ben al onder begeleiding van een gyn, maar als alles goed blijft gaan kan ik overstappen naar een verloskundige. Ik denk dat je normaal gesproken nu al zou kunnen bellen voor een afspraak, helemaal als je niet precies weet hoe ver je bent. Meestal willen ze je wel vanaf een week of 10 zien. Wat je het beste wel gelijk nu al kunt regelen is de kraamzorg. Daar kun je niet vroeg genoeg bij zijn. Dan heb je tenminste nog een beetje kans op volledige kraamzorg. Even kijken welke kraambureaus 'gedekt' worden door jouw ziektekosten verzekering en dan gelijk 1 van die bureaus bellen.
Mocht t toch mis gaan met je zwangerschap dan bel je op om je af te melden. Maar we duimen dat dat voor niemand nodig zal zijn!
Anietje wat vervelend dat je nu al zo misselijk bent. Hoop echt dat t (heel erg) tijdelijk is voor je! Sterkte!
En voor iedereen: geniet van alle veranderingen in je lichaam. Iets meer van de positieven dan van de negatieve, maar bedenk: het is allemaal voor een zeeeer goed doel!