Ha moppies!
Gerdien, bedankt voor je berichtje! Lief hoor!
Happy en Mama, natuurlijk laat ik weten hoe het gegaan is. Heb even een topic geopend met het hele verhaal, want weet gewoon niet goed wat me te wachten staan. Nu hebben we een zak van een huisarts, dus er zal wel niet heel veel vanuit gaan.
We zeggen dat we al meer dan een jaar bezig zijn, omdat hij anders misschien moeilijk gaat doen. Hij kan dat toch niet nagaan.
Wil gewoon dat we doorgestuurd worden, of in ieder geval dat er wat getest wordt.
Ik heb wel een duidelijke eisprong en een hele regelmatige cyclus, dus daar ligt het niet aan...Maar daarnaast kan er nog van alles mis zijn.
Heb begrepen dat het zaad van de man ook vrij snel getest wordt, want dan kunnen we hem er buiten houden zeg maar. Toen ik dat aan vriendje vertelde werd hij wel zenuwachtig...hij zei: Wat nou als mijn zaad niet goed is? Wat moeten we dan?
Tja...heb daar ook niet echt antwoord op. Weet wel dat ze bij mijn nicht hormonen hebben gespoten zodat zij 150% vruchtbaar werd, omdat haar man ook slecht zaad had...Maar wat als het nou helemaal niet leeft?!?!
ppfff...daar moeten we maar even niet aan denken!
Ik laat het jullie allemaal weten!
Happy, heb het verhaal gelezen meis! Ik ben trots op je, ook jij mag lekker je verhaal kwijt en je hoeft niet alles alleen te doen! Verstandig dat je met iemand gaat praten om alles een plekje te geven! Er zal een last van je schouders vallen!!!
Heel veel sterkte lieverd!
Fijne avond!
Liefs Joepie