HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Hey meiden, nou voel me weer iets beter ! Als jullie mn verhaal nog willen lezen, staat op klusbabes 31, de een  na laatste pagina.......we zijn nu alweer bij nummer 32 dus vandaar.......Mama, zijn lief he de babes ! Idd een hecht kluppie hoor.......we gaan natuurlijk ook alweer 32 topics mee nu...pfff wat veel eigenlijk he. Ik heb ze pas allemaal terug zitten lezen...zooooo leuk. Meiden, fijne dag

Liefs happy

He bah Joepie, wat verrot zeg! Ik had het zo gehoopt deze keer. Hopen dat de huisarts kan helpen. Dring maar een beetje aan bij hem, gewoon een beetje overdrijven enzo. Hopen dat ie dan gelijk actie gaat ondernemen!

Joepie, succes morgen meisje ! We horen wel hoe het verlopen is he ? Denk aan je morgen hoor......

Liefs happy

Hey Joepie

Veel succes morgen, ik hoop dat de ha je wat verder helpt.
Net als Happy zegt, we denken aan je morgen.
Laat je even weten hoe het is gegaan??

Liefs Mama2006

Ha moppies!

Gerdien, bedankt voor je berichtje! Lief hoor!

Happy en Mama, natuurlijk laat ik weten hoe het gegaan is. Heb even een topic geopend met het hele verhaal, want weet gewoon niet goed wat me te wachten staan. Nu hebben we een zak van een huisarts, dus er zal wel niet heel veel vanuit gaan.
We zeggen dat we al meer dan een jaar bezig zijn, omdat hij anders misschien moeilijk gaat doen. Hij kan dat toch niet nagaan.
Wil gewoon dat we doorgestuurd worden, of in ieder geval dat er wat getest wordt.
Ik heb wel een duidelijke eisprong en een hele regelmatige cyclus, dus daar ligt het niet aan...Maar daarnaast kan er nog van alles mis zijn.
Heb begrepen dat het zaad van de man ook vrij snel getest wordt, want dan kunnen we hem er buiten houden zeg maar. Toen ik dat aan vriendje vertelde werd hij wel zenuwachtig...hij zei: Wat nou als mijn zaad niet goed is? Wat moeten we dan?
Tja...heb daar ook niet echt antwoord op. Weet wel dat ze bij mijn nicht hormonen hebben gespoten zodat zij 150% vruchtbaar werd, omdat haar man ook slecht zaad had...Maar wat als het nou helemaal niet leeft?!?!
ppfff...daar moeten we maar even niet aan denken!

Ik laat het jullie allemaal weten!

Happy, heb het verhaal gelezen meis! Ik ben trots op je, ook jij mag lekker je verhaal kwijt en je hoeft niet alles alleen te doen! Verstandig dat je met iemand gaat praten om alles een plekje te geven! Er zal een last van je schouders vallen!!!
Heel veel sterkte lieverd!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Lieve joepie,

Nogmaals succes meis...las idd net je topic en zag dat er al veel reakties op waren he ! Hou je rustig, snap dat dat makkelijk gezegd is en ik denk aan je ! We horen het wel he.......bedankt voor je lieve woorden, er is idd een last van mn schouders gevallen !!!!

Fijne dag dames....liefs happy

Jippie, net gewogen en er was een kilo af !!!!!!! Moet nu echt vliegen haha ook goed voor de lijn....

Liefs happy

Happyyyyyyyyy....goed zo!!!! Lekker doorgaan he?!?! 3.3 kilo in 2 weken da's heel goed hoor! Ben nog een keer trots op je! Hier gaat het ook lekker, ben nu in totaal 7 kilo afgevallen na de vakantie, 5.3 kilo met dit dieet!!! Voel me een stuk beter!

Ik heb inderdaad al wat reacties gehad daar ja, je wordt gelijk wat rustiger hoor! Nog goed 1,5 uur...spannend he?! Maar wij hebben zo'n rare dokter, dus die zal wel heel snel uitgepraat zijn en ons snel een verwijsbrief geven...maar goed, hoe eerder hoe beter natuurlijk!

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte!

Mama, hoe is het met jou?! Jullie zitten nu ronde de klusperiode he?! Wij lopen telkens langs elkaar heen, als ik ongesteld ben, klussen jullie en als ik klus, zijn jullie ongesteld of hopelijk de volgende keer zwanger! hihi!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan