HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Hey Joepie

Ik wordt hier GEK van spanning,o Joepie het zal toch maar zo zijn zeg!!!
Vertel je ons morgenochtend direct hoe of wat??
Tuurlijk moet je hier gewoon blijven schrijven, ik ga er vanuit dat het voor Happy ook niet meer lang duurt en als jullie weg gaan blijf ik hier alleen over.
En ik vindt het leuk om te horen hoe het met jullie gaat als jullie zwanger zijn..
( misschien behalve als ik zelf in ronde 15 beland hihi )

Liefs Mama2006

Ha meiden,

ben helaas gister ongesteld geworden...ben er helemaal kapot van. Het lijkt of de teleurstelling elke keer groter wordt...heb zo'n naar gevoel.
Heb met vriendje overlegd en we gaan naar de huisarts. Ik heb gewoon het gevoel dat we maar een klein zetje nodig hebben en dat ik in ieder geval geruster ben als ik weet wat/of er (wat) aan de hand is.
Dan kunnen we in ieder geval verder. Ik word hier zo onzeker van.

Ik moet naar m'n werk.

Fijne dag!

Liefs Joepie

Lieve joepie, gloeiende gloeiende gloeiende....wat een klote zooi zeg ! Waarom worden we toch iedere keer zo voor de gek gehouden he......kop op he meis en als jij je er beter bij voelt om naar de ha te gaan moet je dat zeker doen. Dikke kus voor jou !

Mama, nou, ik blijf ook gewoon kletsen hoor ! Veel te gezellig toch ? Wie weet ben jij wel de eerste bij wie het nu raak is....... !!!!!

Meiden, ga mn boodschappen doen, bleh.......tot latersssss

Kusss happy

Och Joepie wat ontzettend kl...... !!!!!
Net als Happy zegt, als jij je er beter bij voelt om naar de ha te gaan moet je dat echt doen.
Maar ik wil je toch even een hart onder de riem steken, ik ben van mijn 1e ook pas in de 10e ronde zwanger geworden, dus het kan wel !!!!

Happy ik hoop dat je gelijk krijgt, maar persoonlijk denk ik dat ik wel weer op ronde 10 kom ( en dat geeft niet als ik maar zwanger wordt ).
Maar even een vraag ( snap even iets niet )  zijn jij en je mannetje al een x onderzocht??
Ik weet dat je bij de ha loopt vanwege je bloedruk, of heeft je ha het idee dat het door je hoge bloeddruk komt??
Misschien moet hij eens verder kijken, zodat je weet dat bij jou en je man alles goed zit??

Liefs Mama2006

Ik doe het even in onvervalste klusbabe-taal...........

Lieve joepie: fuckerdefuckerdefuck, wat ontzettend klote voor je meis..............
Ik had zo'n goede hoop voor je!
Kan me voorstellen dat je even helemaal zat er van bent hoor.............
Meid, ik denk aan je, hou je goed en als jij lekker naar de huisarts wil gaan moet je dat doen hoor! Zorg dat je je templijsten mee hebt, en dan hoop ik dat ze iets gaan doen.
Soms is het net het zetje wat je nodig hebt, er hoeft helemaal niets groots aan de hand te zijn.......hou je dat maar voor!
Hou je goed he,

Dikke kus Rimke

Hey meiden!

wat een lieve berichtjes, heb daar echt steun aan, bedankt!!
We hebben een afspraak gemaakt, woensdagmiddag om 16.00 kunnen we
terecht. Vind het erg spannend, maar de huisarts doet toch verder niks denk ik.
Ik zei al tegen vriendje, we kunnen nog wel 2 rondes wachten, maar voordat er eens iets gebeurt ben je al 2 rondes verder denk ik.
En het is echt niet zo dat ik echt denk dat er wat mis is, maar zal al veel geruster zijn als ik weet dat er niks aan de hand is...dan kunnen we gewoon veel relaxter verder klussen. En mocht er wel wat zijn, dan zijn we in ieder geval op tijd.

Meiden, moet aan het werk!!

Ik spreek jullie snel weer!!

Dikke kus

Joepie, wat fijn dat de afspraak staat meis ! Ik heb ook een heel verhaal maar vergeet het te kopieren dus...willen jullie het ff lezen bij de babes......

Kusss happy

O, joepie wat fijn dat je woensdag al heen kan, ben benieuwd!!
Kan me wel voorstellen hoor dat je heen gaat, al is het alleen om gemoedsrust.
Als het zou kunnen zou ik nu ook heen gaan om te kijken of alles goed is.
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat je na ongeveer 6 maand heen kan gaan en  dat  er dan naar  allebei  gekeken worden zodat je weet dat je lekker kan klussen.
Kleine moeite toch, denoods wil ik het wel zelf betalen...

Liefs Mama2006

Trouwens wat leuk zo'n hecht kluppie jullie hebben bij de klusbabe's, ze komen speciaal hierheen, lief hoor !!

Terug
Bovenaan