Ha meiden,
Happy, wat rot dat je niet lekker voelt!!! Kan inderdaad door het sombere weer komen. Is het echt een herfstdipje of heeft het er echt mee te maken dat het zwanger worden nog niet wil lukken? Vind het zo rot voor je he...heb een buurvrouw en die is ook zwanger en die rookt en drinkt stug door en daar word ik dan zo pissig van!
Zoveel vrouwen die het willen en die alles er voor willen voelen en laten en die worden heel moeilijk of niet zwanger en dan zo iemand is binnen een ronde zwanger...ggrrr...
Mama, wat goed dat jullie er deze maand echt voor gaan! Je kunt je mannetje niet dwingen, maar het is toch heel vervelend als hij net in jullie klustijd soms geen zin heeft! Dan ben je al gauw bang dat het voor niks is geweest he, die ronde weer!?!
Hier nog niks...wel veel buikpijn en een rommelende maag, mijn borsten zijn ook gevoelig, maar het zijn allemaal van die vage kwaaltjes, het kan net zo goed zijn, omdat mijn ongesteldheid alsnog komt!
Ik ga trouwens morgen wel testen. Hou het echt niet langer uit...Soms denk ik, ik doe het nu, maar ik moet zoveel kleine beetjes plassen, dat het nog niet echt zin heeft denk ik. En heb nog maar 1 test. Een digitale...dus wil dan toch liever 's ochtends.
Heb wel tegen vriendje gezegd dat als ik vannacht tegen een uur of 3 wakker word ik wel direct ga testen hoor! Anders kan ik toch niet meer slapen...
Maar heb nu elke keer het gevoel dat er wat loopt...nog even getempt, 37.1, dat houdt me dan wel een beetje rustig, want ben nooit met zo'n hoge temp. ongesteld.
Je moet toch wat om de avond door te komen...Vriendje zei al: Ga dan vast slapen!! Maar dat lukt helemaal al niet denk ik, ook al ben ik wel moe. Of ik word vannacht nog eerder wakker en dat wil ik ook niet.
En ben toch nog steeds heel bang dat het vannacht in alle hevigheid losbarst!
Happy, je zou anders wel gelijk hebben, mocht ik zwanger zijn. Je hebt toen gependeld voor oktober! Dat is nu mijn grootste wens. Om morgenvroeg een berichtje te openen met: ik ben zwanger! Maar dan in grote koeieletters!
En als jullie het niet vervelend vinden, wil ik dan ook heel graag hier blijven kletsen!
Maar zover is het nog niet, eerst maar eens deze nacht door komen en een positieve test in handen hebben!
Fijne avond meiden, ga zo lekker op zoek naar Joseph en Rock Nation kijken, dan gaat de tijd nog een beetje snel!
Liefs Joepie