HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Meid, mijn duimen draaien als een gek hier!!!!!!!!

Liefs mama2006
( ik vind het wel tijd worden voor jullie allebei)

Ha meiden,

Hier ben ik nog weer even...Dacht echt dat het begonnen was vanavond, want had ietsjes in mijn onderbroekje zitten, maar toen ik afveegde was het heel iets en een betje oranje-achtig...Toen dacht ik, toch nog maar even tempen en die was 37.3...vind dat zo vaag...Dat is voor mij veel te hoog om ongesteld te worden...En nu las ik op internet dat er meer meiden zijn die zwanger waren en oranje-achtige afscheiding hadden! Word er helemaal nerveus van.
De vorige keer had ik echt op de avond ervoor al flink wat afscheiding en nu is het elke keer zo weinig met een hoge temperatuur erbij!
Hoop zo dat het vannacht niet doorzet he?!?!

Mijn vriendje  en ik hebben trouwens een belangrijke beslissing genomen. Als deze ronde niet lukt, proberen we het nog 2 rondes en daarna gaan we naar de huisarts. heb zo het gevoel dat we een klein setje nodig hebben en dat we anders zo lang door blijven kloten. Was weer zo verdrietig vanmiddag, omdat ik toch bang ben dat het door gaat zetten.  Vriendjelief heeft me heel lief getroost en toen hebben we dat afgesproken. Ben er heel blij mee en een stuk geruster erop.

Ik ga lekker onderuit gezakt op de bank zitten en om het kwartier naar de wc, haha!

Fijne avond meiden!

Liefs Joepie

Hey meiden,

Vanmorgen moest ik naar het toilet, stevig aan de diarree (sorry dames) en bij het afvegen zat er weer heel iets oranje-achtig slijm aan...maar daarvoor getempt en nog steeds een temp van 36.8...dus da's nog te hoog...
Nu ben ik bang dat mijn eisprong later is geweest en dat ik nog even moet wachten...Maar dat zal wel heel toevallig zijn, dat ik een keer niet getemperatuurd heb, ik ineens een lange cyclus heb. Heb 6 rondes lang 27 dagen gehad...heb nu al 28 dagen aangehouden....
Weet dat het meestal begint met roze slijm, maar nu is het meer oranje-achtig en het is vrijdagavond al begonnen toen we sex hebben gehad en dan had het allang door moeten zetten. Daarna heb ik het nog 2x gehad en weer zet het niet door...
Maar goed,  vriendje zet me terug op aarde en die is heel nuchter gelukkig. En ik durf er nog steeds niet op te hopen.

Ik probeer rustig te blijven, maar het is zo spannend allemaal. Toch heb ik nog een hele dag om ongesteld te worden, dus we wachten af!

Fijne dag meiden!

Liefs Joepie

Hoi

Joepie wat maak jij het weer spannend !!!!!
Wat raar dat oranje slijm, hoe begint bij jou de ongi normaal dan?? ( weet het niet meer )
Misschien vloei je wel een beetje, hoor je wel vaker bij een beginnende zwangerschap.
Maar ga er inderdaad maar van uit dat je ongi wordt dan is de teleurstelling minder groot ( tja je moet toch wat ).
Goed idee trouwens om over 2 maand naar de ha te gaan, vind het dan ook wel tijd worden.
Kunnen ze even wat standaard dingen controleren, dan weet je iniedergeval hoe of wat!!!
Vooral omdat het jullie 1e is, bij mij is al bewezen dat ik zwanger kan worden. ( maar goed dat is natuurlijk ook geen garantie voor een 2e )!!
Ik blijf duimen en hoop dat je niet naar de ha hoeft.

Happy hoe ist bij jou??, nog vlink aan het balen zeker!!
Meid ook voor jou hoop ik echt vanuit de grond van mijn hart dat je niet meer lang hoeft te wachten.

Liefs Mama2006

Ha lieverds...

Hier ben ik weer. We zijn in de pauze van Evita vertrokken. We vonden er geen donder aan, haha! Er werd alleen maar gezongen, niet eens gepraat! Je werd er tureluurs van! Wat was ik blij toen ik in de parkeergarage was, wat een stilte om me heen! Heerlijk.
Had van tevoren een tampon in gedaan, want je weet nooit. Ging ik na de wc in de pauze, werd ik me daar een potje duizelig!!!! Stond echt te tollen en volgens mijn moeder trok ik wit weg. Tampon eruit, zat ietsjes roze slijm aan en een kloddertje bruin slijm, leek wel oud bloed. Dus ik vriendjelief gesmst dat ik dacht dat ik ongesteld werd. Tampon uitgelaten, had een inlegkruisje in, ga naar huis, kom thuis, ga tempen 37.3!!!! Heb ik overdag nooit en helemaal niet als ik ongesteld word!
Dus ik daarna naar de wc, plassen, afvegen....helemaal niks te zien!!!

't wordt nu echt spannend, al ga ik nog steeds van het slechtste uit!  Vriendje denkt nog steeds dat ik niet goed zit met tellen, maar ik heb op dag 15 wel getempt om te zien of ik mijn eisprong echt gehad had en toen was hij wel hoger dan normaal...En toen 'mocht'  vriendje weer roken, omdat hij dus zeker geweest was!
En ik heb natuurlijk niet voor niks vanaf vrijdagavond al dat roze slijm. Het zet tot nu toe alleen nog niet door.
We zien het wel, de tijd gaat ondanks alles toch best snel! Moet wel veel plassen...hihi! Maar dat zullen ook wel zenuwen zijn!

Ik hou jullie op de hoogte, maar ik probeer mezelf ook zooooo in bescherming te nemen, omdat ik zo bang ben dat het vannacht ineens in alle hevigheid doorzet!
Wat zal ik slecht slapen!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Hey meiden, ik leef nog maar voel me niet helemaal jofel, soort van dipje ofzo, beetje uitgeblust pfffff. Nou dat heb ik niet snel hoor. Ook vanwege mn bloeddruk maar ff rustig aan doen........joepie, meisje toch, duim me suf...heb ook al wat bij de kippies gezet ! Ik ben er morgen weer...sorry dat ik ff zo suf ben meiden !.......

Liefs happy

Hey lieve meiden

Joepie wat jammer dat evita niet is wat je gehoopt had.
Oooooo meid ik ben zelf zenuwachtig voor je......
Hoop dat het vannacht geen ongi verschijnt!!!
Blijf af en toe kijken hoe het is, ga je trouwens testen morgen?? ( als je nog niet ongi bent natuurlijk ).
Of ga je langer wachten??

Happy, last van een herfst dipje!!
Doe maar lekker rustig aan, ik hoop dat je je snel beter voelt.
En dat je suf bent geeft niet, je hoeft niet altijd te schrijven.....

Hier druk aan de klus, mijn mannetje is er helemaal mee eens om er deze maand echt eens voor te gaan.
Andere maanden was ie wel eens moe en wou ie niet, net op de momenten dat het belangrijk was.
Zal morgen beginnen met ovu testen, aangezien mijn cyclus kan varieren van 28 tot 32 dagen en ik mag graag weten wanneer ik ongi moet worden...

Liefs Mama2006

Ha meiden,

Happy, wat rot dat je niet lekker voelt!!! Kan inderdaad door het sombere weer komen. Is het echt een herfstdipje of heeft het er echt mee te maken dat het zwanger worden nog niet wil lukken? Vind het zo rot voor je he...heb een buurvrouw en die is ook zwanger en die rookt en drinkt stug door en daar word ik dan zo pissig van!
Zoveel vrouwen die het willen en die alles er voor willen voelen en laten en die worden heel moeilijk of niet zwanger en dan zo iemand is binnen een ronde zwanger...ggrrr...

Mama, wat goed dat jullie er deze maand echt voor gaan! Je kunt je mannetje niet dwingen, maar het is toch heel vervelend als hij net in jullie klustijd soms geen zin heeft! Dan ben je al gauw bang dat het voor niks is geweest he, die ronde weer!?!

Hier nog niks...wel veel buikpijn en een rommelende maag, mijn borsten zijn ook gevoelig, maar het zijn allemaal van die vage kwaaltjes, het kan net zo goed zijn, omdat mijn ongesteldheid alsnog komt!
Ik ga trouwens morgen wel testen. Hou het echt niet langer uit...Soms denk ik, ik doe het nu, maar ik moet zoveel kleine beetjes plassen, dat het nog niet echt zin heeft denk ik. En heb nog maar 1 test. Een digitale...dus wil dan toch liever 's ochtends.
Heb wel tegen vriendje gezegd dat als ik vannacht tegen een uur of 3 wakker word ik wel direct ga testen hoor! Anders kan ik toch niet meer slapen...
Maar heb nu elke keer het gevoel dat er wat loopt...nog even getempt, 37.1, dat houdt me dan wel een beetje rustig, want ben nooit met zo'n hoge temp. ongesteld.
Je moet toch wat om de avond door te komen...Vriendje zei al: Ga dan vast slapen!! Maar dat lukt helemaal al niet denk ik, ook al ben ik wel moe. Of ik word vannacht nog eerder wakker en dat wil ik ook niet.
En ben toch nog steeds heel bang dat het vannacht in alle hevigheid losbarst!

Happy, je zou anders wel gelijk hebben, mocht ik zwanger zijn. Je hebt toen gependeld voor oktober! Dat is nu mijn grootste wens. Om morgenvroeg een berichtje te openen met: ik ben zwanger! Maar dan in grote koeieletters!
En als jullie het niet vervelend vinden, wil ik dan ook heel graag hier blijven kletsen!
Maar zover is het nog niet, eerst maar eens deze nacht door komen en een positieve test in handen hebben!

Fijne avond meiden, ga zo lekker op zoek naar Joseph en Rock Nation kijken, dan gaat de tijd nog een beetje snel!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan