HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Meiden, goeiemorgen...ben er heeeeeel weinig, werk natuurlijk in de horeca en december is altijd druk en chaotisch.......amper thuis ! Verds alles goed hier hoor ! Mama, wat vervelend meis, zo beroerd en dan ook nog als je eitje er is ! Beterschap en kalm aan he X
Joepie, alsnog van harte meid ! Hoe was je weekend en je verjaardag ? Hoe is het met je pup ?

Fijne dag, liefs happy

Hoi meiden

Happy ik weet er alles van,werk in een winkel dus ook smoor druk !!!
Meid ik hoop dat je deze maand een leuk kerst kado krijgt.

Nou ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg als ik deze maand niet zwanger ben.
( jullie denken die meid is gek...)
Nou als ik deze maand zwanger was geworden zat ik in de precies dezefde tijd als in  2006 bij mijn dochter.
Misschien heeft het zo moeten zijn.
Op naar ronde 8.....

Joepie een beetje laat maar HAPPY BIRHTDAY !!!!
26 alweer wat oud zeg hahahahaha.
Hoe is het met je ?? Je moet bijna heen hé ??
Merk aan je dat het echt aan je begint te vreten elke maand, meid ik hoop zo dat ze de 18e je wat goed nieuws kunnen geven.
Moet je na gaan ik ben nu in de ronde belandt waar jij in zat toen we begonnen met schrijven......

Liefs Mama2006

Hey lieverds,

Dankje wel voor jullie felicitaties!!!

Ben druk druk, dus vandaar zo weinig post van me!

Happy, werkse meis, je bent er maar druk mee!!!!

Mama, voel je je alweer beter? Rot dat je zo ziek was! En jij nu in ronde 8, tja, dat vond ik toen ook lang duren, dus kan me voorstellen dat het voor jou ook allemaal wel wat sneller mag gaan!

Weetje, het vreet in die zin aan me, dat ik de hele maand heel relaxed ben en erg druk, dus de tijd vliegt, maar zo aan het eind van die 4 weken, dan kriebelt het weer en dan komt het wachten weer...en als het dan weer voor niks blijkt te zijn, dat wordt gewoon steeds moeilijker! Die laatste 2/3 dagen, die vreten echt aan me!
Maar goed, de 18e is bijna, maar belde laatst om een beetje te vragen wat ze gingen doen de eerste keer, i.v.m werk en toen zei de assistente dat het alleen nog maar intake was en dat het ong een half uurtje duurde...hoop toch wel dat ze wat meer gaan doen, anders kan ik dan weer voor een nieuwe afspraak komen, weer zo lang wachten, terwijl sommige onderzoeken echt wel eerder kunnen!! VIND IK! haha!

Ik moet aan het werk meiden, de kids staan te wachten!

Fijn weekend!

Liefs Joepie

Meiden, nog steeds druk druk druk...morgen ga ik naar dortmund......leuk vooruitzicht.....wou jullie ff een fijn weekend wensen en laten weten dat ik nog leef ! Bij deze dus.........fijn weekend hahahaha....kusssss happy

Hey Meiden

Joepie het mag van mij inderdaad sneller hahaha.
Ik heb altijd tegen mijn man gezegt dat mijn dochter een kans was van 1 op zoveel!!!
Lees ik laatst een verhaal van een meid die ook een dochter heeft gekregen en toen ze  voor de 2e ging  wou dat  niet lukken en na een behoorlijke tijd toch de mm in gegaan.
Wat bleek, haar dochter was inderdaad een kans van 1 op zoveel, want haar man zijn zaad was erg slecht !!!
Toen ik dat las dacht ik ooooo, neeeee !!
Maar ja dat gevoel  moet je snel weer van je af zetten, want als het zo is dan is het niet anders. ( denk dat het bij ons wel goed zit hoor, alleen de timing is er misschien nog niet).
Begin nu wel een heeeel klein beetje te balen van deze maand, zit nu de hele tijd te wachten op niks, bah...
En mag over 3 WEKEN pas weer opnieuw proberen.

De 18e alleen een intake gesprek, ja dat was natuurlijk te verwachten.
Ik hoop voor je dat de 2e afspraak niet lang duurt.

Happy naar de kerstmarkt.
Heb je het leuk gehad??  
Mijn zus en ik zijn  vorig jaar  ook heen  geweest.
Wij vonden de kraampjes niet zoveel aan en hebben toen gewoon gewinkeld !!!

Liefs Mama2006
( moest even mij gal kwijt hoor hahaha !!!)

Geeft niet hoor mama, je mag hier altijd alles roepen!
Goed dat je dat verhaal snel maar weer uit je hoofd zet, want het wordt er ook niet beter op he?!
En inderdaad balen dat je dan een ronde voor niks wacht. Kan niks zeggen om dat anders te maken, want het is gewoon kl*ten!

De zus van mijn zwager heeft ook heel snel 2 kinderen gekregen en over de derde hebben ze 1,5 jaar gedaan. Ze is nu aan het eind van haar zwangerschap.
Dus er valt zo weinig over te zeggen.

Had wel verwacht hoor, dat het een intake werd, maar had gehoopt dat ze misschien nog een echo gingen maken om te kijken of mijn eitjes al gesprongen waren en om te zien of alles er goed uit ziet, geen verklevingen ofzo...En misschien nog een keer en onderzoekje bij vriendjelief...
Misschien gebeurt dat ook wel hoor, want 3 kwartier kletsen is ook lang. We zien het allemaal wel!

Happy is net een haas soms, haha, zoef zoef!!! Wel aan jezelf denken he?! Was de kerstmarkt leuk? Wij gaan misschien zaterdag met een busreis, een dagje naar duitsland...met vriendje, mijn ouders, mijn zus en zwager en andere zus...heb er wel zin in!

Lieverds, ik ga weer aan het werk!

Fijne dag!

Liefs Joepie

Meiden, druk druk druk....zoef zoef whahaha....ik ben heeeeeel druk, hoop morgen ff tijd te hebben voor jullie ! Denk aan jullie XXXXXXXXXXXXX happy

De kids komen er zo weer aan, maar hier een kopie van ons eerste gyn bezoek!

Nou, hier dan mijn relaas...

Het was een fijne gyn. Toen we daar kwamen moest ik eerst mijn bloeddruk/gewicht/lengte op laten meten...daarna konde we direct doorlopen. Hij was heel aardig. We hebben eerst een intake gehad, hij ging allerlei vragen stellen. over mijn cyclus en mijn menstruatie enz. Hoe mijn stijl van leven was, met alcohol, drugs enz...Toen kwam hij bij   vriendje....en daar was toch iets meer aan de hand dan onze ha zei...het kwam erop neer dat hij wat minder zaadcellen had, en dat ze ook een afwijking hadden gevonden. Als ze het bij elkaar namen dan had hij 2.1 miljoen goede zaadcellen...Niet erg veel, als je bedenken dat 20 miljoen normaal is!

Maar hij gaf wel aan dat er genoeg mogelijkheden waren, maar dat het goed was dat we gekomen waren. Hij zei dat het niet onmogelijk was om spontaan zwanger te raken, maar dat hij dacht dat we wel wat hulp konden gebruiken.
We wachten deze cyclus af...dan op de 3e dag van mijn menstruatie moet ik bloed prikken, vanaf de 10e dag een echo of mijn eitje goed groeit en  vriendje moet 21 januari opnieuw zijn zaad inleveren voor een 2e onderzoek. Eind januari maken we een nieuwe afspraak en dan had hij alle gegevens en konden we een plan opstellen.

Ik heb er een goed gevoel over, hij was heel aardig en sloeg meteen spijkers met koppen...En daar houd ik van! Het zal ons vast wel lukken, zij het met een beetje hulp!

Meiden, ik moet weer aan het werk, fijne dag allemaal!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan