HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Goeiemorgen meiden.....joepie, hoe is tie ?????????????????

Fijne dag meiden, liefs happy

Hoi meiden

Happy snel hé !!! hahaha
Sinterklaas was leuk, mijn dochter keek haar ogen uit ( een nichtje van 8 speelde piet haha ).
Ze is nu nog van slag, en vrjdag gaan we het weer vieren alleen dan met mijn kant van de familie.
Trouwens die etos pillen slik ik ook al een paar maand, net als je zegt" baat het niet dan schaad het niet".
Ben blij dat je weer met ons mee doet (met zwanger worden bedoel ik dan ).

Joepie inderdaad hoe ist??

Liefs Mama2006

Het is hier KUT KUT KUT....(sorry voor mijn taalgebruik!)

Ben vanmorgen alsnog ongesteld geworden! Echt, wat baal ik hier van!!!!
Waarom word ik dan niet gewoon zaterdag/zondag ongesteld, dan zit ik ook niet zo in spanning! Ben dan nog liever iets eerder ongesteld, zodat ik zeker weet waar ik aan toe ben, dan een paar dagen later!

Mijn lichaam heeft me compleet voor de gek gehad!
één klein voordeel is dat als ik 18 dec. naar de gyn moet, ik op dag 16 van mijn cyclus zit, dus misschien kan hij dan nog zien of mijn eitje nog moet springen of niet...

Ik ben blij dat ik een drukke week heb en dat de kids mij afleiding geven. En dat ik lekker een weekendje weg ga vrijdag!

Happy, ben jij al ongesteld?

Mama, fijn dat je dochter zo geniet!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes!

Liefs Joepie

He joepie, wat een kutzooi zeg.....had zulke goede hoop voor je....waarom worden we iedere keer zo voor de gek gehouden he pffffff............ik weet niet wat ik moet zeggen verds, hel blijft klote.......dikke kus voor jou !

Mama, fijn dat je meisje zo heeft genoten en vrijdag weer hahaha...het kan niet op he ! Ook al aan de pillen, zijn allemaal zoooooo groot he haha...ben ook blij dat ik weer meedoe hoor....was niks aanm toen het niet mocht

Ga plat, heb mega last van mn ongi...buikpijn en hoofdpijn. Ga een pil innemen en met een warme kruik ff uurtje plat.........liefs happy

Hoi meiden

Wat je zegt Joepie kut, kut,kut, waarom nou weer??
Meid wat ontzettend balen.
Nu maar wachten op 18 dec, ik hoop dat de gyn wat voor je kan betekenen.

Liefs Mama2006

Ha meiden,

hoe is het daar?!?!

Hier gaat het weer goed hoor, ben lekker aan het genieten van de decembermaand. morgen gaan we een weekendje weg met mijn fam. (pa & ma, zus/man en 3 kids en andere zus en vriendje en ik) lekker sinterklaas vieren en zondag ben ik JARIG!!!
Word alweer 26, hihi!!!

Happy, voel je je al wat beter? Las ik nou op de babes, dat je ongi was geworden? Of staat dat hier ook en heb ik het gemist?!

Mama, hoe is het bij jou??? Morgen lekker pakjesavond??

Ik moet weer aan het werk, want moet alles klaar leggen voor maandag, want dan ben ik dus vrij!!!!

Fijne dag!

Liefs Joepie

Goeiemorgen, joepiem staat hier ook hoor hahahaha....gezellig weekend meis, leuk hoor...en zondag jarig !!!!!!!

Meiden, ik heb ook een heeeeel druk weekend dus weet niet precies wanneer ik er weer ben.......

Mama, fijne sinterklaas...hierna weer wat rust he voor je meisje !

Fijn weekend, liefs happy

Hoi Meiden

Even een snelle reactie, ik ga ook gewoon door naar januari.
Ben al meer an 4 dagen ziek en zins vandaag ook nog koorts, bah!!!
Mijn ei was vandaag, dus het gaat niks worden deze maand.

Liefs Mama2006
( even een ego berichtje, want ben echt niet lekker )

Terug
Bovenaan