A
Anoniem
Guest
Hey meiden....ben nog niet ongesteld...er zit zelfs geen druppeltje van wat dan ook aan mijn tampon. Normaal word ik dag 27/28 ongesteld. Vorige ronde was het dag 28 's nachts en dat is ook één van de langste die ik heb gehad. (op één keer dag 31 na, maar toen had ik mijn eisprong later) Nu is het dus dag 29.
Had vanmorgen een temp van 36.7 en dat is voor mij nog hoog...net toen ik thuis kwam was hij 37.2!
Ik voel me vreemd, beetje misselijk, een zeurderig, branderig gevoel heel diep onderin mijn buik, af en toe steken in mijn borsten. Soms denk ik...zou het dan nu echt???
Maar dan ben ik weer bang dat ik mijn eisprong ook later heb gehad. Terwijl ik wel dat weekend last van mijn buik had en rekbaar slijm.
Ik heb zooooooooooooooooooooo slecht geslapen vannacht en aankomende nacht zal er ook wel niet veel van komen. Ik wil nog even wachten met testen, want ik durf nog niet. Ik zie het zo gebeuren dat morgenvroeg al mijn hoop de grond in is geboord als ik dan mijn temp opneem. of als ik naar de wc ga en ik blijk ongesteld te zijn geworden.
Meiden, ik hou jullie op de hoogte!
Fijne avond!
liefs Joepie