HAPPY, MAMA2006, ESSELTJE EN JOEPIE!!

Hey meiden....ben nog niet ongesteld...er zit zelfs geen druppeltje van wat dan ook aan mijn tampon. Normaal word ik dag 27/28 ongesteld. Vorige ronde was het dag 28 's nachts en dat is ook één  van de langste die ik heb gehad. (op één keer dag 31 na, maar toen had ik mijn eisprong later) Nu is het dus dag 29.
Had vanmorgen een temp van 36.7 en dat is voor mij nog hoog...net toen ik thuis kwam was hij 37.2!
Ik voel me vreemd, beetje misselijk, een zeurderig, branderig gevoel heel diep onderin mijn buik, af en toe steken in mijn borsten. Soms denk ik...zou het dan nu echt???
Maar dan ben ik weer bang dat ik mijn eisprong ook later heb gehad. Terwijl ik wel dat weekend last van mijn buik had en rekbaar slijm.

Ik heb zooooooooooooooooooooo slecht geslapen vannacht en aankomende nacht zal er ook wel niet veel van komen. Ik wil nog even wachten met testen, want ik durf nog niet. Ik zie het zo gebeuren dat morgenvroeg al mijn hoop de grond in is geboord als ik dan mijn temp opneem. of als ik naar de wc ga en ik blijk ongesteld te zijn geworden.

Meiden, ik hou jullie op de hoogte!
Fijne avond!

liefs Joepie

O meis!!!
Wat spannend voor je.................
Ik duim hoor............

Kus Rimke

O, Joepie zal het dan toch ?????
Meid wat zal dat ontzettend mooi zijn.....
Ik duim voor je, maar kan me ook voorstellen dat je bang bent voor een teleurstelling.
Hoeveel maanden heb je nu al gedacht "zal het??" ( weet er alles van !!)
Maar het kan Joepie, echt waar.
Toen ik in ronde 10 zat, dacht ik ook dat het niet kon en kijk nu....
Meid hou je ons op de hoogte.....

Liefs Mama2006

Ach meiden, dankjewel voor jullie lieve berichtje.
Word er helemaal emotioneel van! Tranen biggelen me over m'n wangen, zal ook wel een deel spanning zijn.

Heb wel vaker gedacht van: zal het? maar dit is eigenlijk de eerste keer dat ik echt overtijd ben, dus dat maakt het nog spannender.
En juist nu ik er deze maand zo weinig mee bezig ben geweest. Heb niet getempt, we hebben het weekend van mijn eisprong elke dag geklust, maar alleen omdat we zin hadden en we waren zo opgelucht dat het zaadonderzoek van vriendje goed was, dus die druk was ook weg...
Misschien dat dat toch de doorslag is geweest! Maar ik durf nog nergens vanuit te gaan hoor!

Heb toch nog even een poosje een tampon in gehad, maar er zit gewoon niks aan, behalve wat witte afscheiding...

Ik hou jullie zeker op de hoogte! En bedankt voor jullie steun!

Liefs Joepie

OOooohhhhh lieve joepie, wat lees ik nou weer !!!! Mijn duimen draaien hoor meisje, hoop het zo voor je...........zo dat een mooi sinterklaas kado zijn he !!! Hou ons op de hoogte he......... ?

Dikke kus happy

Meiden, hier zijn de rd s er......ben er blij mee, kan ik eindelijk weer gericht gaan klussen...haha klimkt raar he, blij zijn als mje ongi bent geworden.......wil iemand mn nieuwe nod op het lijstje zetten....hele mooie datum hoor, 31 december ! Ik ga er weer voor........joepie, duim me suf hoor lieverd....

Kusss happy

Naam:
Leeftijd:
Kindje:
Ronde:
NOD:

Joepie
      25
    1e
    10e
   30 november

Happy
      28
    1e
    17e
  31 december

Mama2006
      28
     2e
      7e
   25 december

Esseltje
      30
    1e
      9e
  ZWANGER !!!

We gaan voor december Happy !!!!!
Joepie ik denk aan je!!!

Liefs Mama2006

Jeetje mama, dat is vlug geregeld hier haha ! Hoe was sinterklaas, je meisje genoten ? We gaan idd voor december..........heb vandaag pillen gehaald..........had eerst foliumzuur en heb die nu vervangen door de zwanger worden pillen van de etos, teunisbloemolie, monnikspeper en tarwekiemolie pillen, die laatste slikt mn mannetje ook, goede voor de kwaliteit van het zaad ! Ach, kwaad kan het niet he.......hoorde er hier op het forum zoveel over..proberen waard ! We gaan ons best doen he meis !

Liefs happy

Terug
Bovenaan