HCG Waarde te laag miskraam? Help!!! Advies nodig!!!

Hoi hoi,

gefeliciteerd.
Scheelt weer een hoop zorgen.
geniet lekker van de echo morgen.
En de rest van je zwangerschap lekker genieten.
Doe rustig aan en laat je even weten van de echo morgen.

Groetjes Fanny 20+6 dagen zwanger

Wat een goed nieuws!!! Zal wel een opluchting zijn geweest om dat te horen. Geniet van alles en laat even weten hoe de echo gegaan is.

Groetjes Paula
36,1 weken

Bella Gefeliciteerd ! Super nieuws zeg !

Ik had vorige week woensdag een licht streepje   ga morgen nog een doen om te kijken of ie donkerder is..

Hoop dat je een goede zwangerschap tegemoed gaat !!

Hai hai,

Nou vanmiddag naar de gyn geweest, ze was erg verbaasd dat de waarde zo hoog waren gestegen. Toen de echo, je zag nu eindelijk wat zitten!  (De gyn was  ook weer hier verbaasd over, want zij ging er zelf al vanuit dat er  niks zou zitten.)  Een zwarte stip/vlek in het midden, alleen was er nog geen vruchtje of hartactie te zien.

Ze heeft het opgemeten en volgens haar berekeningen moet ik nu ongeveer 6 weken zijn, ze zei ook dat er dan eigenlijk ook  een vruchtje zou moeten zitten.
Maar ze zei ook duidelijk, als het kruisje(waar ze het mee opmeten op het scherm) 1mm te ver naar boven of onder staat, dan kan je zo een week korter zwanger zijn.

Dus eigenlijk nog steeds onzekerheidword er goed gek moet ik zeggen.

Volgende week weer terug, weer voor een echo. Hopelijk dan  een vruchtje met hartactie te zien.

Groetjes Leontine, mama van Dayden

Leontine... Spannend allemaal zeg !
Maar met 6 weken kun je toch al een hartje zien???
Wel leuk, zijn we samen evenver ! ik ben morgen precies 6 weken, heb over 2 weken eerste keer naar de vk en dan maken we afspraak voor de eerste echo

Wel balen dat jullie nu nog steeds in onzekerheid zitten zeg !!
Hoop dat jullie volgende week meer zekerheid hebben,
weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet "zeggen"

Probeer je geen zorgen te maken. Je hebt nu gezien dat er iets groeit. Ik heb een aantal echo's liggen en het zou zomaar kunnen zijn dat je nog maar 5 weken zwanger bent. Bij mij zagen ze  bij 5 weken  ook alleen maar een zwart stipje. Bij ruim 6 weken zagen we ineens een vruchtje met kloppend hartje. Wat de gyn zei, een meetfout is in dit stadium snel gemaakt. Ze hebben het bij mij toen niet eens opgemeten om deze reden. Achteraf bleek dus hoever ik toen was.

Alles ziet er nu positief uit, dus ga van al het goede uit!!

Groetjes Paula

Terug
Bovenaan