HCG Waarde te laag miskraam? Help!!! Advies nodig!!!

Jeetje, wat naar zeg! Maak je je nog meer zorgen. Kan het niet zo zijn dat het nog innestelingsbloed is? Maar ja, aan de andere kant zoals je al schreef dat jullie er dan wel heel vroeg achter zijn gekomen dat je zwanger bent...

Het klinkt niet positief allemaal. Ik hoop voor je dat het allemaal nog een goede wending krijgt.

Succes!

Groetjes Paula

Vandaag weer bij de gyn geweest en we hebben een afspraak gemaakt voor 25 augustus, dan word er weer een echo gemaakt.

Dan moet er echt een vruchtje met kloppend hartje te zien zijn, want dan ben ik 7w3d.

Is er weer alleen maar vruchtzakje te zien, dan word er een afspraak gemaakt voor een curretage.

Ook nog over het bloedverlies gehad en de gyn zei dat ik het gewoon moest afwachten, dat het van alles kon zijn.

Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Leontine, mama van Dayden

Hoi Leontine,

Jeetje das niet niks !!   Hoop dat het allemaal goed komt !
Ik wil je niet bang praten, maar zo is het bijmij ook gegaan.
Vorige week vrijdag had ik bij afvegen paar drupjes helder bloed. De zaterdags weer een beetje, savonds nog weer een beetje en helaas..de nacht van zat op zondag ging t mis, ontzettend veel bloedverlies.
Meteen vk gebeld en kon voor echo, daar bleek dus dat ik  het vruchtzakje al verloren was. Die nacht dus..   Ik was die dag 6 weken en 3 dagen zwanger..

Ik hoop voor jullie dat het een andere wending in slaat en alles goed zit !

Groetjes Maike Sanne

Heb het afgelopen wknd veel bloedverlies en erge buikpijn gehad, ook verdween van de week de pijn in me borsten, het enige kwaaltje wat ik had van het zwanger zijn.

Dus ik hield er al rekening mee dat het foute boel was.

Vandaag weer naar het zh, heb een echo gekregen en ik bleek idd een miskraam te hebben  Het vruchtzakje zat er nog steeds, maar was al geslonken en erg misvormd.
"Gelukkig" heeft er nooit een vruchtje in gezeten, er is alleen een vruchtzakje ontwikkeld.
Heb aangegeven dat ik een curretage wil, omdat ik al 8 dagen met bloedverlies loop en het zakje niet vanzelf los komt.

Morgen word ik gebeld door mijn gyn, ga er vanuit dat er dan gelijk een afspraak voor curretage word gemaakt.

Ben echt zo verdrietig  En enorm kwaad op mijn lichaam, dat het me zo voor de gek heeft kunnen houden

Bedankt voor jullie steunende berichtjes.

Groetjes Leontine, mama van Dayden

Hoi Leontine,

Ik heb ook op je andere topic gereageerd, maar ik wil hier ook nog mijn medeleven uiten. Ik weet hoe je je voelt, heb zelf een missed abortion gehad een paar jaar geleden en ben ook gecurreteerd.

Ik hoop dat alles snel achter de rug is en je dit kan verwerken, er moet nu toch weer een knop om in je hoofd en je toekomst zoals je die de afgelopen tijd hebt gezien weer bijstellen.

Sterkte...

Groetjes Paula

Terug
Bovenaan