Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

Hey,

Mja int begin vond ik echt dat het vooruit vloog maar nu het einde naderd nu begint het echt zo te kriebelen he:)
Heb zoals jij ook alles al in orde gemaakt,eigenlijk was men kamertje al in orde rond men 20 weken en ja als ik wat had gewacht had ik dit nu toch nog om handen :)
Maar je wilt het zo snel mogelijk he...
Morgen mag ik de proefdruk van de geboortekaartjes halen en de enveloppen dus kan ik die da al schrijven he en dan men suikerbonen die heb ik vorige week gaan bestellen en die zouden normaal morgen of maandag binnen zijn in de winkel.
Ga ze wel zelf in elkaar steken,ik heb doosjes gekocht en suikerboontjes maar ga ze dan zelf vullen dan heb ik er ook wat aan gehad he,nu ben ik dus nog goed aan het zoeken naar iets leuk om ze dan op te zetten en heb al iets in gedachten,maar moet het dan nog gaan halen.
Ik moet 240 euro betalen voor 100 doosjes en 6 kilo suikerbonen dus vind dit wel goed meevallen want zijn echt wel mooie hoor.
Zie er ook zo naar uit en kan echt niet meer wachten :)
Dinsdag moet ik trug naar de gyn dus is ook altijd leuk he want kijk ik ook naar uit altijd en vanaf dan is het normaal om de twee weken dus is wel leuk om niet zo lang te moeten wachten tot we ons kindje nog eens zien he.
Weet jij eigenlijk al wat het zal worden of blijft het een verassing?
Liefs orchideke

hoi orchideke

ik wil je ff zegen dat ik je een meid met ballen vind,   mijn vader was ook alcholieker en
hij sloeg mijn moeder en ik denk (als hij nu al zo geweldadig is dat alleen maar erger
wordt,) Nu ik ouder ben 27 en ik denk er aan terug vind ik het knap van mijn moeder dat ze na 15 jaar eindelijk een eigen leven is begonnen. als ik (en praat met mijn zus erover)
eraan terug denk ben ik blij dat we het hebben overleeft( en niet in de zin van ik en mijn 2 zussen) maar mijn moeder.
mijn moeder had nooit het ( lef en zo wil ik het niet noemen) om hem te verlaten
hij was altijd bezopen als we na school gingen en thuis kwamen  en deed ook spullen wat in huis waren vergokken. hij heeft ook vaker mijn moeder geslagen als wij het zagen en als kind kun je er niks tegen beginnen. maar ik voel me er wel schuldig over
Als ik jou verhaal lees word ik er zo boos over en zou ik die vent kapot kunnen slaan maar dat maakt mij dan geen haar beter.
Dus ik vind het goed dat je het meisje alleen gaat grootbrengen al is het gelukkig met hulp van je ouders( en dat is allen maar goed)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel veel succes en je meisje zal het zeker redden met jullie en zonder 'vader'

dan kun je er beter geen hebben

sterkte en ik hoop echt dat je die (zak) als ik hem zo mag noemen niet meer in jullie leven toelaat en een lieve andere vader vind (moest het ooit zo ver zijn)

liefs en een dikke knuffel met GIRL POUWER

ene orchideke
met u vlaams ben een belg in nederland en vind het gewoon schitterend hoe
verschillend het kan zijn per land en we liggen nog wel zo kort bijeen
veel succes met u suikerboontjes he
Ik wilde nog ff zeggen dat mijn familie mij een nederlander vindt en het grappige is dat ik soms de belgiesche woorden niet meer kan herinneren, wij praten wel dialect he

groetjes

Hoi Dames,

Ik verwacht een jongetje...
En moet zeggen dat dat wel duidelijk is !!!
Door het mannelijke hormoon in mijn lichaam heb ik veel meer haargroei ( een baard... JA ECHT !!! maar die heb ik al weggehaald :p en op mijn buik ook gewoonn niet normaaaaaaal meer )
En ook heb ik een soort alergische reactie want mijn hele bovenlichaam staat vol uitslag en jeukt verrekkes !!!

P3 ik heb dat juist andersom.
Sinds ik hier woon weet ik niet hoe ze in NL dingen zeggen net als zeker en vast.
In NL is dat vast en zeker volgens mij. En contacteren en van die dingen.
Maar dat krijg je toch wel.
Mijn vriend moet er nu ook aan geloven en die lachte me telkens uit dus nu is het tijd voor PAYBACK !! hahahah....

Orchi... ik heb mijn enveloppen al geschreven met 20 weken... :p Ik kan het alleen nog niet helemaal eens worden met mezelf over welke proefdruk ik wil... Ik wil het nog een beetje aanpassen.
En van naam kiezen was ook echt heel makkelijk.
Voor een meisje werd het Melissa en voor een jongen Jordy.
Ik ben helemaal gek van Winnie the Pooh en ga dan ook op de deur van de slaapkamer een mooie Winnie schilderen met zijn naam eronder...

Het geboortebord wilde ik ook zelf maken maar dat heb ik maar niet gedaan met mijn rug...
Bij een volgend kindje ga ik dit wel doen... ik kan goed tekenen dus dan is het leuk als je dat zelf kan doen vind ik.

Heb jij trouwens ook een soort site gemaakt voor je kindje???
Ik wel... www.jordy-rombouts.toddler.nl
Als je wilt kun je daar de foto's zien van het kamertje...
Ben er zo trots op en loop wel 5 keer op een dag naar binnen :p
Nog 2 maanden geduld!!!

P3 ben benieuwd voor de maandag !!
Hoop zo dat het goed meevalt.. ik ga zeker duimen !!!
Nu ga ik opruimen en poetsen want ik moet straks ons Kevin ophalen die is weer een weekje bij ons !!!

Liefs Es

hey esther

leuk dat jullie een jongen krijgen, moest ik ooit zwanger worden zou het me niks uit maken wat voor geslacht het zou worden hadden jullie een voorkeur??
ik moet de 29 en dat is nu woensdag maar dank je dat je voor ons gaat duimen vind ik lief. geniet van jullie weekje met kevin

groetjes

Hey meisjes,
Nee heb geen site gemaakt eigenlijk,ben vandaag men geboortekaartjes gaan hale he,
heb dus de enveloppen en dan het deel al waar niets op word gedrukt en heb al men
enveloppen geschreven nu,ben wel blij hoor,men suikerboontjes die zullen normaal
maandag of dinsdag binnen zijn in de winkel en kan ik daar ook aan beginnen he..
Heb ik men bezigheid he,is echt leuk om te doen he;
Die haartjes op men buik heb ik ook :),ben normaal altijd heel bruin en ja dan zijn die
blond en ja nu ineens zo een witte buik en nu vallen ze wel op en soms staan ze dan helemaal
rechtop,is wel grappig he.
En p3 ik hoop ook voor jou dat het dik in orde komt hoor,je mag gwn de moed niet opgeven.
Ik had eerst ook niet echt een voorkeur maar ik wist gwn dat het een meisje ging worden,
weet echt niet waarom maar ik wist dat gwn,moest het dan toen een jongen geweest zijn was ik
wel even geschrokken denk ik,niet dat het niet welkom zou zijn hoor,want was ik even blij
mee geweest maar gwn omdat ik het echt zo zeker wist:) is echt raar...
En ja dat dialect,ik probeer hier op het forum altijd toch zo mooi mogelijk te praten want
zijn veel nederlandse mensen en ja is dan wat moeilijk om te verstaan e..
En zo schaaf ik men ABN wat aan he :)
En zo is er weer een dagje voorbij he,begin echt zo af te tellen nu he.
En soms heb ik dus een moment dat ik denk van nee het mag nog wel zo wat blijven,dat ik
echt panikeer en voelde mij toen echt wat schuldig,zo percies of ze is niet gewenst maar
dat is totaal niet zo hoor,heb toen opt forum daar eens over gepraat en ze zeiden dat dit
dus echt wel normaal is dus ikke blij :)
Is het daar bij jullie ook zo'n babyboom?Hier in men omgeving zijn we wel met tien of zo dat
zwanger zijn,de ene al wat langer als de andere he.
En men twee beste vriendinnen zijn ook zwanger,de ene twee weken minder als mij en dan
diegene dat meter zal zijn van men dochtertje nu ook bijna dertien weken.
Is echt wel leuk hoor,de ene krijgt ook een meisje en ja de andere is nog even afwachten he.
Meisjes ik wens jullie nog heel veel sterkte toe en P3 ik zal een kaarsje branden hoor.
Ben heel zeker dat je een goede mama zal worden en je verdiend dat hoor en ja is soms wel
mss niet zo leuk als wij hier allemaal liggen vertellen hoe goed het allemaal niet gaat
met ons babytjes en zo terwijl jij er zoveel moeite moet voor doen maar dat is zeker niet
slecht bedoeld hoor,weet gwn dat we met je meeleven...
Liefs orchideke

lieve orchideke

Ik denk dat we een jongetje krijgen maar moet eerst maar eens zien zwanger te worden
ik vind het heel erg lief dat jullie jij en esther met me mee leven want ik kan er met niemand over kletsen ja met mijn zus maar die zie ik niet zo veel en wat betreft die babyboom ik heb het meegemaakt maar ben met bijde benen op de grond gebracht toen mijn zus met 30 weken is bevallen na   dat ze een heel zware zwangerschap heeft gehad met bloedingen en medicijnen dat ze de zwangerschap nog ff kon uitdragen. met mijn neefje is gelukkig alles goed!!! en daar ben ik heel blij om, zei zei ook tegen mij dat ze hoop dat het snel lukt dan kunnen de kindjes   met    elkaar spelen.   ik vind het niet erg dat jullie klagen hoor begrijp me niet verkeert maar ik wilde jullie helpen dat het een beetje beter ging na dat ik mijn verhaal vertelde (met jullie) en ik denk dat dat heeft geholpen en nu helpen jullie mij (raar he ) maar het geeft me wel steun.
ik weet ook zeker dat je een goede mama zult zijn en dat telt voor de meeste onder ons hoor!!!     Als ik da soms op tv zie van die drug verslaafde die zo maar zwanger worden!!

heel fel bedankt dat je een kaarsje voor ons wil opsteken we moeten volgende week woensdag gaan en mijn vriend is al even gespannen als ik maar we kunnen er over praten BEDANKT

groetjes

Hoi,

wij hadden wel graag een meisje gehad omdat we Kevin ook hebben, maar we zijn wel heel blij hoor en ook op lange termijn...
Een meisje van 18 alleen op stap sturen is enger als een jongen he hahahaha...
Sorry Orchideke :p
Ben wel heel blij hoor... en ook heel gespannen...

P3 ik weet al waarom ik maandag dacht..
Ik moet maandag zelf naar de gyneacoloog kwam ik gisteren achter... Vandaar de verwarring...
Het zal allemaal wel goed mee gaan vallen voor jullie en ben ook blij dat je hier je verhaal kwijt kan... Je raakt alleen meer gefrusteerd omdat je niet kan praten en wie weet is het wel een kleinigheidje... Je weet het niet he... Maar ik zeg altijd maar dat je positief moet blijven...

Ik ben er vanuit gegaan dat het MINSTENS een jaar zou duren voor ik zwanger werd..
Al zou het dan 7 maanden zijn was het alleen maar mooi meegenomen...
Nu was het dan binnen 6 weken raak, maar daar sta ik nog steeds enorm van te kijken... Snap dat echt niet...
Maar is wel fijn dan natuurlijk...
Ik ga zeker ook duimen voor je !!!

Ik ga weer gauw verder met ruimen want dalijk krijg ik mijn nichtjes te slapen en ik moet Kevins bed nog uitklappen enzovoorts.. spreek jullie snel weer !

Liefs Es

Terug
Bovenaan