Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

Hey Orchi..

Weet je wat je moet proberen...
Als je ze overdag haar fles geeft om hard te praten en veel geluid te maken... en snachts moet je vooral zo min mogelijk praten en het zo donker mogelijk houden.. dit versnelt het dag en nacht ritme... ik weet niet of je dat nu al doet...
Ook kan je proberen haar eens door te laten huilen.. Haar er niet meteen uit te halen...
Niet te lang laten huilen he... maar als het niet echt nodig is zal ze rapper in slaap vallen...

Alles proberen he hahaha

Liefs Esther

Hey girls,

Ja kga dat is echt proberen se,ben is kerieus of dat werkt,want zou ook zo graag snachts beetje slapen :)

Hier alvast nog een fotoke van ons dyenthé zoals ik had beloofd :)

Voila se da is onze kapoen...
Slaapwel he,liefs orchi

Hey Dames

Alles goed met jullie??
Druk druk druk nu he... Ik weet niet of een van jullie ook een hyves heeft maar het lijkt me wel leuk als jullie die ook een aan zouden maken... contact verloopt dan makkelijker als hier want voordat ik eens ingelogd ben hahaha !!

Sabine jij moest toch vandaag terug naar de arts??? Hoe is dat afgelopen? Positief?
En hoe is het met Dyenthe??
Leuke foto's zeg..
En als jullie zin hebben mijn hyves is : estherke84.hyves.nl

Zou wel leuk zijn in ieder geval ..

Xxx Esther en Jordy

Hey Mutsen... Leven jullie eigenlijk nog wel...
Tis zo stil :p

Hier alles goed hoor... wel druk zo met Kevin erbij maar dat gaat wel wennen,..

Ook heb ik het goede nieuwe gekregen dat Kevin voor vast bij ons komt wonen..
Het moet nog officieel worden uitgesproken maar we wetenhet wel...

Hihi wat zal zijn mama sjaggie zijn als ze het weet en als het goed is weet ze het sinds gisteren :p
Dat krijg je er dus van als je zo hard aan je kind trekt !

Ik hoor het wel weer Kusjes

Piep meisjes,

Moest mij schamen zo lang ni meer hier geweest,sorrrrryyy:)
Heb het hier zo druk gehad pff,weet men kop bekan ni meer staan :)
Me dyenthé gaat alles redelijk goed,ze weegt ondertussen 4kg250 en is 53 cm maaaaar ze slaapt dus nog altijd zooo slecht snachts,weet echt ni meer wa ik moet doen..
Ze moet dus normaal maar zes flesjes meer krijgen maar het zijn er dus toch nog zeven hoor,ze kan echt geen vier uur wachten dus ja ist soms om de drie uur,soms iets langer en ze drinkt dan meestal rond de 100 ml op,heel soms dus ne keer 120 maar meer krijg ik er niet in dus ja heeft ze ook snel trug honger he...
Ze is nu ook veel wakker in de dag,alle soms toch,en dan is ze heel soms is goed gezind en lacht ze en begint geluidjes te maken maar het meeste van de tijd weent ze dus vanaf ik ze ergens zet of leg,zo lang ik ze vast heb ist niks maar dan...
Nu vandaag is ze wakker van elf uur deze morgen en zo twee of drie keer is een half uurtje nog niet in slaap gevallen en ja nu is ze dus dood op en raakt ze ni in slaap,ze weent constant,op de arm in slaap en goed in slaap en vanaf ik ze in bedje leg weent ze,soms niet en slaapt ze maar schiet na tien minuten trug wakker,heb ze nu dan maar effe bij mij in bed gelegd en ja nu is ze effe rustig,word er soms echt wel gek van :)
Hoop dat ze snel wat ouder is dat ze niet meer zo lastig is hoor :)
Met papa is het redelijk...of toch niet...
Hij is trug van het ziekenhuis en is momenteel effe gestopt met de stralen maar nu heeft hij dus een bol in zen keel zitten zo groot als een ping pong bal,nu moet hij maandag er laten naar kijken,ze dachten aan een klier dat water in zat of anders dus trug een kankergezwel,heb echt bang,als het water is gaan ze er een sneetje in geven en als het een gezwel is opereren natuurlijk,ik wacht bang af,ga jullie nu wel trug laten want nu ze rustig is ga ik ook wat proberen te slapen want ben echt doodop,hoor dak jullie snel nog is hoor want seg heb jullie gemist hoor :)
Liefs orchi

Hey Orchi...

SCHAAAM JE !!!
Hahahahaha... nee hoor geintje... ik heb het ook veel drukker als eerst..
Maar wat ik lees uit je verhaal moet je eens aan het consultatiebureau vragen of je niet beter over kan stappen op voeding voor hongerige baby's.
Of flesjes maken met johannes broodpitmeel. Die zorgt dat de voeding wat vettiger word dus misschien heeft ze dan teveel honger...

Het is maar een idee hoor.. weet niet of je dat al hebt geprobeerd..
Met Jordy heb ik eigenlijk geen problemen..
Die zit al op de 180 ml en 5 flessen per dag..
Om 21.00 heeft hij meestal de laatste fles en dan slaapt hij tot 4.00 ongeveer... Dus hij slaapt goed door alleen de verkeerde tijd.. had liever dat hij om 00.00 de laatste fles kreeg en tot 7.00 slaapt hahaha !!!
Maar ja kan niet alles willen he :p

Sinds 11 dec lacht hij lekker en maakt hij ook geluidjes en dat vind hij zoooo leuk hahaha...
Dus maar zou dat eens proberen.. het lijkt me dat ze teveel honger heeft als ik het zo hoor... misschien helpt het en dat is voor jou ook fijn he !
Laat snel iets weten want ik mis het contact ook...

Dikke kus voor jullie van ons ;)

hoi meiden ik wil jullie een heel gezond, gelukkig en liefde vol jaar wensen en dat al jullie dromen en wensen mogen uitkomen en 3 dikke kuskes van mij

fijne kerst en vooral een HEEL GOED 2008

knuffel ikke

Heeeey P3 leeft ook nog !!!
Mooi zo !!

Bij deze wens ik jullie ook fijne feestdagen met veel liefde en plezier en voor P3 een vruchtbaar jaar..

En een heel goed 2008..

Hele dikke kussen van ons !!

Terug
Bovenaan