Hey meisjes,
Bedankt voor jullie steun,doet me echt goed hoor...
Vandaag gaat et alweer wat beter met mij,probeer er zo weinig mogelijk aan te denken en ja denk dat het weer een kwestie van wennen is...heb het zo lang alleen gedaan dus wrm zou ik het nu niet kunnen he,zo probeer ik toch te denken,heb er al een geluk niets meer van gehoord,hij stuurde gisteren wel van laat mij nu gerust en ik kom van de week men gerief halen en de rest doen we via de advocaat,mij goed,ik vecht voor men dochter hoor...
Ik mis ze nu zooo hard,ze moest vanavond een nachtje naar het ziekenhuis voor een wiegedood onderzoek,ben haar om 7 u gaan brengen en ze werd aan allerlei draadjes gelegd,was wel een zielig zicht hoor maar ja het is voor haar goed he en het doet geen pijn dus ja...
Morgen vroeg mag ik haar gaan halen om 10 uur,ka dan ineens men vriendin bezoeken want die is vrijdag bevallen,dat meisje dat twee weken na mij uitgerekend was he,men andere vriendin die meter is van dyenthé die is nu 24 weekjes zwanger,kan al niet wachten tot ze bevallen is

Ik was donderdag nacht zenuwachtiger als mijn vriendin zelf denk ik,kheb wel elk half uur gebeld hoe het was,ze heeft een moeilijke bevalling gehad en nog geopereerd ook want haar placenta wou niet komen,maar ze doet het goed hoor en haar kindje ook,ze noemt anaîs,ze weegt 3kg 550 en 51 cm,dus is een goeie brok he,is ook zo een dikkertje in haar gezicht zo,kei schattig

Dyenthé woog vorige week 3kg40 en was al 50 cm dus ze doet het ook goed he,morgen word ze nog eens gewogen,ben is benieuwd...
En ester wat leuk dat het zo goed gaat met jordy,want amai al 90 drinken,das wel goed hoor,dyenthé moest tot vorige week 60 drinken en mocht 75 maar meestal dronk ze 80 en nu sinds vorige week dus moet ze 90 drinken en ze mag 105,maar ze drinkt soms wel 120 op maar dan de pap derna soms maar ne keer 80 of zo he,hangt echt zowat af..
En seg amai die snede ontstoken?Denk da da wel serieuse pijn moet doen hoor want ik heb zo al afgezien van die keizersnede en amai mag me niet inbeelden dat dat dan nog is ontstak,heb compassie zenne,maar ja met goeie rust en beetje hulp van je manneke komt alles wel goed he...
Dyenthé slaapt wel niet zo goed snachts hoor,ze neemt de nacht voor de dag,eergisteren was ze wakker geweest van 8 u tot half 5 snachts,deze nacht van 1u snachts tot 4 u weer wakker geweest,dus ja

Mar ja zal wel beteren he,pff dat ma rap morge is dak haar kan halen want ben er constant aan aant denken,meisjes kga jullie laten,kga is een goeie nacht tegemoet se

Liefs orchi