Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

hey es

Ben inderdaad ook geschrokken van u verhaal, gelukkig is nu wel al goed he!!
Ik heb gister naar jullie manneke gekeken en is echt een schatje he!!!!!!!!
Ik heb ook iets in u gastenboek geschreven!
gaat het verder wel goed met u en vooral met bas want da geloof ik dat die geschrokken is ocharme!
tot gauw

dikke knuffel ook voor orchideke en dyenthe (hoop da ik het goed schrijf)

Hey hey..

Even updaten he hahah

Jordy heeft de hele week in de couveuse gelegen aan een infuus om zijn suiker op pijl te brengen..
Nu kreeg hij elke 4 uur een hieleprikje en zijn hele voetje zag voort blauw :(

Nu sinds vanacht hebben ze het infuus afgezet en sinds vanmiddag ligt hij bij mij op de kamer :d echt super fijn !!!
Nu weet ik dat ik morgen naar huis mag en ik hoop zzooooooo dat ik hem mee mag nemen... maar als zijn suiker op pijl blijft en zojuist was die 77 :D en hij is aangekomen morgen dan zit die kans er wel in joehoeeee !!!

Ben echt helemaal blij nu dat hij nast me ligt en ben continu aan het kijken haha..

En dat ga ik nu ook weer snel doen ;)

Liefs Es en Jordy

Hey girls,

Long time no see he :)
Heb het zo druk al gehad...
Wat leuk dat het met jullie allemaal zo goed gaat,ben eergisteren naar de kinderarts geweest met dyenthé en ze doet het ook heel goed hoor,ze weegt ondertussen 3kg40 en is al 50 cm,tis echt een schatje hoor,echt een brave,soms wel eens haar kuren maar ja das normaal e,zal dees week nog eens at foto'tjes opzetten he,kheb zo een heel tenue'tje int roos en daar is ze zo schattig mee :)
Zal het morgen eens aandoen en wat foto's nemen he,want tis weer een tijdje geleden dat ik er heb getrokken en ze is weer zo veranderd...
Hoop dat het ondertussen nog goed gaat met jullie maar daar twijfel ik niet aan hoor,kga jullie wel trug laten want moet ons pruts eten geven he,dikke kusjes en tot deze week e,xxx

Hey meisjes,

Hoe gaat het met jullie?Tis hier zo stil :)
Met mij gaat het op de moment echt heel slecht,zit der door denk ik...
Ik was toch trug samen met de papa van men dochtertje he,maar weet het allemaal niet meer...
Hij stond deze week met de vroege he en ik stond donderdag nacht op om 4 u om dyenthé eten te geven en ineens telefoon,dat hij naar hier kwam,hij zat in een discotheek...zo zat als iets,ik dacht dak gek werd he,hij moest een uur en half later beginnen werken,eens hier toegekomen was hij zen bankkaart en zo kwijt,zo van die dingen,hij is in men bed gan liggen en is niet gaan werken,ik was razend he,maar dan deed hij de dag erna weer even vriendelijk en ja...
Dan vrijdag zijn we even iets gaan drinken,das goed meegevallen,maar dan zaterdag ging hij naar de dokter en de voetbalzak van zen broer afzetten,hij is hier vertrokke om half 5 en ging rond zeven uur half acht terug zijn,hij had die vrijdag gezegd dat hij niet meer buiten kwam int weekend,ik belde na hem om te vragen waar hij was en hij was me ne vriend ergens aant rondrijden,en ik van amai is da na den dokter gaan dan en dan werd em kwaad e en ikke van en wa gade dan nu nog doen en dan zei em ik ga nu nog iets drinken,en ja ik vond da ni oke en dan smeet hij de telefoon af,ik heb hem dan niet meer gehoord en om 12 u had ik hem is gebeld en dan zei hij dat hij tegen 20 voor 1 hier ging zijn,om kwart na 1 was hij hier nog ni en hij belde zelf dat hij vertrokken was en een kwartier later hier ging zijn,hij was hier niet en im half drie heb ik trug na hem gebeld en dan zei hij dat hij in een cafe zat en direct ging vertrekke ma hij zat int danscafe,ik zei van gij zit daar he en hij zei van nee das ni waar,dan zei hij dat hij om drie uur hier ging zijn maar nee hoor,uiteindelijk was hij hier rond 4 u denk ik en weer zo zat als iets he,nu vandaag moest hij naar huis om de sleutel naar zen moeder te brengen en hij is om half 5 vertrokken en hij zei ik kom sebiet trug,ik dacht dat hij de bus van zes uur ging trug nemen maar nee hoor,dan dacht ik die van acht uur maar weer niet,dan stuurde hij een bericht dat hij op zen moeder moest wachten voor klein geld voor de bus want dat hij alleen grote briefjes had en ik was echt niet goed gezind en ja kheb em gwn ni meer gezien e,ik stuurde na tien uur van awel das straf,ge bent helemaal ni mee gekomen en et antwoord dak kreeg was,ik zit thuis jonge en gij hebt last van u hormone,ik weet et ni meer ma ben ek dan zo abnormaal,is da ni normaal da ik da ni mee kan lachen da diene zo'n dingen lapt?
Nu heb ik het weer allemaal gedaan want het zou dus aan mij liggen dat ik te veel zaag op die dingen,sorry ma denk toch da er niemand zoiets pikt,ik zit hier tot midden in de nacht te wachten en zo en zit hier me da kindje en dan komt da strondzat naar huis en dan ben ik de zaag,hij probeerd alles in mijn schoenen te schuiven en soms twijfel ek of ik nog wel normaal ben en et dus toch ni aan mij ligt...
Sorry voor de last e meisjes ma kan der me niemand anders over praten...
Liefs orchi

Hier ben ik dus weer,kmoet kunnen praten me iemand nu zenne,ook al lezen jullie dit nu niet direct...
Heb juist een bericht gekregen...
Ik had gestuurd van ge wilt gwn u gangen blijven gaan terwijl ge een dochter hebt en kreeg dit antwoord...
Men gangen blijven gaan ni stoem joenk,kzal et u zeggen se,ik ben bij u trug gekomen omda ik dan men dochter kon zien,voila nu weet ge het he want anders ging ek ze toch ni zien,voila nu hebde de waarheid se...
Ik weet echt ni meer wa ik moet doen,ik voel mij zo gebruikt en zo dom om daar weer in te trappen...echt doet zo'n pijn,nu doen ik er alles aan dat hij ze niet ziet hoor,hoop dat em iets voor krijgt,kga jullie nu laten want heb de moed niet meer om te tippen,sorry he,liefs orchi

Hey meis..

Schup m buiten... hij verdient jou en Dye absoluut niet...
Hij heeft totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel...
Hij wil zelf nog teveel kindje zijn...
En een mooi meiske als jij daar doen andere mannen een moord voor...

Hou de eer aan jezelf en blijf weg bij hem...
Jij komt vanzelf iemand tegen die wel weet wat hij wil..

Ja toch?

Nou Jordy doet het hardstikke goed..
Ik heb zijn flesjes al omhoog gegooid van 60cc naar 90 cc en daar is hij blij om haha.. eten kan ie prima !!
Meestals drinkt hij zijn flesje ook wel leeg...
Ook slaapt hij voortaan snachts waar ik ook heel blij om ben !!
Hij heeft nu een keer 7 uur aan een stuk geslapen dus dat is netjes he !
Dadelijk komt Kind & Gezin om hem te meten en wegen en ben wel benieuwd..

Maar dat laat ik morgen dan wel weten..

Nou de wond van de keizersnee is nog steeds niet dicht en heb nu antobiotica omdat hij ontstoken was... kon er ook wel bij nog ..
Het gaat al wel beter alleen er blijft wondvocht uitkomen..
Nu heb ik nog voor 4 dagen medicijnen dus hoop dat het dan over is..

Nu ga ik wat opruimen en wat rusten nog want krijg straks weer visite..
En Orchi laat hem niet meer over je heen lopen en laat hem lekker stikken !!!

Liefs en dikke kus Esther

hey orchideke

eerst en vooral wil ik ff zeggen dat ge u niet stom hoeft te voelen of te schamen, ge hebt het geprobreerd, en nu weet ge vanuit u hart dat ge er al aan hebt gedaan.  maar als hij u zo'n antwoord geeft dan zou ik er gewoon blij mee zijn !!(zielige zak)
Nu weet ge waarom da hij terug is gekomen en als da de reden was smijt hem dan maar na buiten.
Als ge een kind hebt kunt ge nie bezopen zijn zo als hij en thuiskomen waneer da ge wilt, hoe hij doet is u gebruiken en hij is er dan alleen als hij het wil en voor de leuke dingen!!
En vooral NOOIT aan u zelf twijfelen maar ik ken inderdaad da gevoel.
Hij is degene die zuipt en mss nie meer weet wa die zegt, maar probeer gewoon nie aan u zelf te twijfelen want anders maakt ge u gewoon gek!
Ge ziet er goed uit en net hoe esther zegt Voor hem 10 andere die u wel beter behandelen.
veel su6 verder en laat u nie doen he!!

@ Essther

fijn da het met jordy goed gaat en da eten is belangrijk he, jammer van u wond he maar met die antibiotica zal da dan toch wel gaan genezen he.

dikke kus en tot gauw

Hey meisjes,

Bedankt voor jullie steun,doet me echt goed hoor...
Vandaag gaat et alweer wat beter met mij,probeer er zo weinig mogelijk aan te denken en ja denk dat het weer een kwestie van wennen is...heb het zo lang alleen gedaan dus wrm zou ik het nu niet kunnen he,zo probeer ik toch te denken,heb er al een geluk niets meer van gehoord,hij stuurde gisteren wel van laat mij nu gerust en ik kom van de week men gerief halen en de rest doen we via de advocaat,mij goed,ik vecht voor men dochter hoor...
Ik mis ze nu zooo hard,ze moest vanavond een nachtje naar het ziekenhuis voor een wiegedood onderzoek,ben haar om 7 u gaan brengen en ze werd aan allerlei draadjes gelegd,was wel een zielig zicht hoor maar ja het is voor haar goed he en het doet geen pijn dus ja...
Morgen vroeg mag ik haar gaan halen om 10 uur,ka dan ineens men vriendin bezoeken want die is vrijdag bevallen,dat meisje dat twee weken na mij uitgerekend was he,men andere vriendin die meter is van dyenthé die is nu 24 weekjes zwanger,kan al niet wachten tot ze bevallen is :)
Ik was donderdag nacht zenuwachtiger als mijn vriendin zelf denk ik,kheb wel elk half uur gebeld hoe het was,ze heeft een moeilijke bevalling gehad en nog geopereerd ook want haar placenta wou niet komen,maar ze doet het goed hoor en haar kindje ook,ze noemt anaîs,ze weegt 3kg 550 en 51 cm,dus is een goeie brok he,is ook zo een dikkertje in haar gezicht zo,kei schattig :)
Dyenthé woog vorige week 3kg40 en was al 50 cm dus ze doet het ook goed he,morgen word ze nog eens gewogen,ben is benieuwd...
En ester wat leuk dat het zo goed gaat met jordy,want amai al 90 drinken,das wel goed hoor,dyenthé moest tot vorige week 60 drinken en mocht 75 maar meestal dronk ze 80 en nu sinds vorige week dus moet ze 90 drinken en ze mag 105,maar ze drinkt soms wel 120 op maar dan de pap derna soms maar ne keer 80 of zo he,hangt echt zowat af..
En seg amai die snede ontstoken?Denk da da wel serieuse pijn moet doen hoor want ik heb zo al afgezien van die keizersnede en amai mag me niet inbeelden dat dat dan nog is ontstak,heb compassie zenne,maar ja met goeie rust en beetje hulp van je manneke komt alles wel goed he...
Dyenthé slaapt wel niet zo goed snachts hoor,ze neemt de nacht voor de dag,eergisteren was ze wakker geweest van 8 u tot half 5 snachts,deze nacht van 1u snachts tot 4 u weer wakker geweest,dus ja :)
Mar ja zal wel beteren he,pff dat ma rap morge is dak haar kan halen want ben er constant aan aant denken,meisjes kga jullie laten,kga is een goeie nacht tegemoet se :)
Liefs orchi

Terug
Bovenaan