Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

berichtje voor p3 en orchideke,, hoi dames , het is zondagavond en esther heeft nu 6 cm ontsluiting. Spannend he , jullie horen snel iets meer, groetjes   mama van esther

hey esther

Ik kreeg kippevel toen ik het berichtje van u mama leesde, ene meid eindelijk bevallen!!!!!!!!!!!
Forum doet heel raar dus ik ga jullie alvast PROFICIAT WENSEN!!!!!!!!!
Nu kunt ge eindelijk gaan genieten he!!!! en u ventje ook (zou hem bijna vergeten)
Heel veel plezier met u manneke en geniet er van he!!!!
nou als je opgeknapt bent horen we wel van jullie he

drie dikke xxx

JOEPIE

Ik was enkele dagen er dus niet geraakt en wat een nieuws seg,zoveel gemist dat ik heb -)
Nu zal je wel bevallen zijn he meid,nen helen dikke proficiat met u manneke e,nu ga je lik p3 zegt eindelijk kunnen genieten,zooo lang moeten wachten en dan nog dat afzien,maar het is het zeker waard he,ben echt kweeni oe blij,nu ben ik dan toch ook nog forum tante geworden hehe :)
Ik kijk al uit naar je verhaald hoe het verlopen is en naar de eerste foto's hoor,hoop dat alles heel goed met jullie gaat,dikke zoentjes en nen dikke proficiat nog is aan jullie allemaal he...
Liefs orchi

Lieve torum tante orchideke

JJAAAAAAAAAAAA inderdaad was eerder forum tante dan u !!!!!!JAAAAAA
och ik ben zo blij voor esther bn zo benieuwt hoe het was????
ben ook blij nog van u te horen hoe is het met u meiske???
goed voor eshter da ze nu ff kan bij komen he!!
Lieve schatjes hou me op de hoogte he!
ENE HET WORDT TYD VOOR EEN ANDER TOPIC!!
ps orchideke dar moet ge maar nieuwe foto's plaatsen van u mooi meiske, maar kunnen we beter op esther wachten anders vind ze ons mss niet

dikke kuskes en knuffels

Heey forumtantes van Esther,

Nadat mama dat berichtje van die 6 cm had neergezet, heeft het nog de  helenacht geduurd voordat die kleine druir er was. Hij is op 9.03 geboren dmv een spoed ks...

Esther en Jordy maken het heel goed, hij ligt nu in de couveuse omdat hij zijn temperatuur niet optimaal kan houden.Maar niks ernstigs, hij mag er miss vandaag al uit...  Esther is ook al mee naar beneden geweest en voelt zich wel goed. Ik laat haar zelf het hele verhaal aan jullie vertellen, ze moet iig nog blijven tot volgende week maandag, miss zelfs dinsdag..

Als jullie willen kun je via www.mariaziekenhuis.be gratis een online groet versturen, dat zou ze wel leuk vinden.

Nou, bedank namens Es voor jullie medeleven!!!

Dikke kus Valerie (de grote zus)

hoi valerie

Bedankt voor de update, ik wilde een kaartje sturen via die site ma dan moet ge het kamer nummer opgeven!
Anders weten hun nie aan wie ze het moeten afgeven.
Zeg ma tegen esther da we het heel lief vinden dat ze ons, via jullie al dingen heeft laten weten.

dikke xxx

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh !!!!!

Eindelijk is hij er !!
Niet zoals het gegaan had gemoeten helaas maar toch !
Bedankt voor de lieve berichtjes allemaal !!
Nou dan in zo kort mogelijk :

Vrijdag was ik gestript zoals ik al verteld had, en smiddags waren het dus geen voorweeen meer maar toch de echte... echter die zwakten af en bleven maar heel zwak aanhouden dus geen paniek..
Zaterdagmiddag werden ze weer sterker te worden en bleven ze een minuut aan ongeveer... Dus ik wachten of het nog af zou zwakken..maar ze bleven aan..
Dus verloskwartier gebeld en ik kon even aan de monitor komen liggen ..

Zo gezegd zo gedaan en paar uur laten stond ik weer buiten.. Waren toch geen echte weeen dus thuis een warm bad pakken en lekker gaan slapen..
Dat slapen kon ik vergeten want ze bleven om de paar minuten komen ds heel de nacht wakker geweest.. Helemaal uitgeput van de rugweeen heb ik sochtend weer gebeld omdat ik zowiezo op controle moest...

Om 0900 kon ik komen.. dus bas uit bed gegooid en aangereden...
Weer geen weeen.. heel raar... dus de vroedvrouw ging met haar handen voelen en het waren dus wel degelijk weeen maar de monitor registreerde ze niet.. Heel fijn..
Dus zij belde de gyne van dienst of ze de vliezen mocht breken om een electrode op het hoofdje van de baby te plaatsen om het in de gaten te houden, maar dat mocht niet.. dat was om 10.00..

Dus ben ik op de verloskamer gelegd aan een gewone monitor en heb ik tot een uur of 20.00 weeen gehouden.. Omdat ik toen al meer dan anderhalve dag weeen had kreeg ik een ruggenprik zodra het kon... maar die was verkeerd geplaatst omdat ik me niet meer kon ontspannen en ik bleef weeen voelen.. de anestasist gebeld en die is meer verdoving toe komen dienen en dat hielp ontzettend... Heb nog wat kunnen slapen met een paar minuten per keer...

De vroedvrouw heeft nog een paar keer de gyne gebeld of ik weeopwekkers kon krijgen omdat ik geen kracht meer had en ontzettend uitgeput was en het hartslagje van de baby niet optimaal was, maar mocht nog steeds niet..wel mocht ik aan de andere monitor..
Om 08.00 begon mijn eigen gyne met zijn dienst en die wilde in eerste instantie nog even wachten maar toen gaf de monitor alarm. hij terug gekomen gevoeld en wilde toch kijken of mijn weeen iets sterker zouden worden maar weer een alarm en vanaf toen weet ik het niet zo helder meer...

De anestasist kwam terug en werd helemaal verdoofd tot ik niks meer voelde.. er werd overal geprikt en iedereen rende heen en weer in de kamer.. toen hoorde ik de gyne zeggen dat het zover was en dat hij gehaald ging worden maar ik snapte het niet.. Pas toen ik op de OK wist ik wat er ging gebeuren en toen ben ik een beetje in shock geraakt mede door de vermoeidheid...
De operatie ging razendsnel en er werd echt getrokken en gedaan en toen hoorde ik bas vragen waarom hij nog steeds niet huilde... Toen ben ik echt in shock geraakt en dat was eng... heel even hebben ze hem laten zien en toen was het stil !!!

Ik werd gehecht en naar de recovery gereden en daar heb ik JA ECHT WAAR  2,5 uur gelegen !!!
Omdat ik helemaal was vergeten dat Bas vroeg waarom hij niet huilde wist ik niet beter als dat Bas als met hem op de kamer was.. Toen is Bas mij zelf op komen halen omdat hij het te lang vond duren en hebben ze me terug gebracht naar mijn kamer..
Daar begon Bas ineens te huilen en vertelde hij dat we ons kindje bijna kwijt waren geweest...Hij is gereanimeerd geweest en het leek even hopeloos... Hij is nog in korte tijd veel afgevallen omdat zijn reserves opwaren maar zijn score was eerst 3 en gelukkig na 10 minuen 9...
Wel ben ik me wezenloos geschrokken omdat ik hier niets van wist... Bas is met de kleine over de gang naar een kamer moeten rennen en hij zag lijkbleek...

Bas is nu op de dag nog een beetje overstuur !
Maar nu dan het leuke nieuws:

Jordy is geboren op 29 oktober om 09.03 weegt 2715 gram en is 51 cm lang.
Momenteel ligt hij nog in de couveuse om zijn suiker op pijl te brengen..
Nu met mij gaat het ook wel.. heb vanacht door mogen slapen en hebben ze me niet gewekt voor de BV, omdat ik veel te vermoeid was, veel rusten enzo nu..

En de fotos staan natuurlijk op:

www.jordy-rombouts.toddler.nl

Nu ga ik lekker een sigaretje roken haha !!

Liefs Es

Hey,

Seg ester,kreeg hier effe kippevel zenne toen da ik da las dat ze hem hebben moeten reanimeren,pfff was da seg...
Maar ben zo blij da  alles toch goed is gekomen en nu op zen pootjes terecht is he...
Nog is nen dikke proficiat e me u zoontje...
Wa een verhaal ok e seg,en hoe gaat het nu me u?Want ikke na die keizersnede pff kheb afgezien zenne,ben is benieuwd hoe da bij u ging die eerste twee dagen,hopelijk beter als bij mij zenne,kga sebiet ne keer na de foto's kijken zenne ben kweeni oe kerieus :)
Ik kan wel ni lang blijve want ons dyenthé zit wa me krampekes en ze weent elke keer dat haar tutje kwijt is :)
Ikke die dan maar insteken he,echt meid nog is nen helen dikke proficiat he,nu beseffe we eindelijk wrm we al die maande zo hebbe afgezien e,tis zo mooi e,ben echt al men pijn al vergeten zenne nu dak dan zo zie wa iets mooi ge in de plaats krijgt,kga u is laten,kga nog vlug na de foto's zien he...
Dikke zoentjes orchi en Dyenthé

Terug
Bovenaan