Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

Hey,

Ja ben gisteren niet op het forum geweest of mss toch even gelezen maar geen tijd gehad om te antwoorden,weet niet juist niet meer..
Was bij ons braderij en ben daar is heen gegaan,kom ik toch nog eens buiten he :)
Was wel nog eens leuk...
Ja die harde buiken zijn idd niet leuk he maar ja wat doen we eraan :)
Heb gisteren wel geen last niet meer gehad van harde buiken,allé wel harde buiken maar niet pijnlijk dus is wel positief he..
Een vriendin van mij zei van ja als je die weeen zoals van de week toch veel moest hebben denk ik toch dat het niet zo heel lang meer zal duren,ze bedoeld dan wel nog een maand of zo he maar ze denkt dat ik het dan toch niet zal kunnen houden tot op het laatste...
Ja p3,ben echt blij hoor,natuurlijk mag je je al zo voelen of je bent al begonnen,is toch uiteindelijk zo he..
Komt allemaal veel dichterbij nu he..
Hoop echt dat het niet te lang op zich zal laten wachten maar ja is even afwachten maar we blijven duimen he...
Dan kan jij binnenkort ook   eens tegen ons klagen over de ongemakjes :)
Liefs orchideke

hoi orchideke

Ik heb alleen maar ervaring met mijn hormonen als ik mijn regels moet krijgen en dan wordt ik al gek van mezelf!!!!!!!!!!!!!
maar ik BELOOF het u dat ik met mijn ongemakskes ook naar jullie kom:)))))))
Moeten jullie wel tijd voor me maken he want jullie zulle dan wel al een wondertje in jullie armen hebben!!!!!!!
En da gun ik jullie van harte hoor!

liefs

Hey p3,

Da's heel lief van u zenne :)
En natuurlijk zullen we daar tijd voor maken.
Hoop echt dat je snel in blijde verwachting zal zijn hoor...
Is zelfs voor ons al zo spannend :)
Dikke zoen

Hoi dames..

Heb me even uit bed gehesen om even te kijken.
Ben ontzettende beroerd en goed verkouden. Ook heb ik een hoop stress aan mijn hoofd helaas omdat de moeder van Kevin hem stiekem achter onze rug naar een andere school heeft gedaan en dat ik nu continue aan het bellen ben naar de advocaat enzo om hem terug te krijgen... Word zo moe van dat mens ... Maar goed...

En p3 natuurlijk zijn wij er dan nog want als we dan al een kleintje hebben moeten we hier weer opscheppen :p hahaha... zo gaat dat toch !!

Nu kruip ik weer snel in bed want moet ff uurtje slaap inhalen...

Liefs Es ( 32 wkn 1 dgN )

Hey,

Oei ester,jij ook al :)
Ben van gisteren ook ziek aant worden,zowat last in men keel en men neus en deze morgen als ik opstond kei dikke ogen en zo en me echt zo slap voelen he...
Ben wel wat bang voor ziek te worden hoor want in het begin van men zs ben ik ook verkouden geweest en echt zo hard en geraakte er gwn niet vanaf,heb er zeker een maand mee gelopen,is naar het schijnt normaal als je zwanger bent dat het wat minder rap overgaat...
Ben met een verkoudheid begonnen en zo te zien zal ik er dus mee eindigen ook :)
Is wel grappig,natuurlijk niet zo leuk he ,maar met een beetje rust komen we er wel he...
Liefs orchideke

Hey Orchi...

Ja ik heb het in het begin ook gehad... 6 weken lang gelopen met een voorhoofdholte ontsteking... en dat is lastig... Ik heb heel de nacht met een ui langs mijn bed gelegen en dat helpt altijd wel om het los te krijgen... Mag nu niks hebben he helaas.... Want ik had gisteren wel echt gruwelijke keelpijn omdat ik zo'n droge hoest had...

Ik ben nog niet helemaal fit maar moest even eruit vandaag om boodschappen te doen... Ben namelijk zondag jarig en ik heb de rest van de week niet genoeg tijd.
Morgen wel maar morgen ga ik even uitzieken want ik voel me weer hardstikke beroerd omdat ik zo druk ben geweest vandaag hahaha slim he...

Maar het komt allemaal wel goed... zit vandaag al wel goed los dus wie weet is het nu zo over.. jij in ieder geval ook beterschap en inderdaad goed rusten helpt nog het beste !!!

Liefs Es

hallo meiden

vandaag naar de ferteliteitdokter geweest hebben zoveel info gekregen da ik er hoofdpijn van heb!
vrijd moeten we een potje sperma binnen brengen en dan een helleeeee week geen sex en dan vrijd weer een potje!
heb urine moeten afgeven en de 3de dag van mijn regels moet ik bloed laten prikken (die komen rond de 18 sep) gelukkig is mijn cyclus zo dat we niet lang hoeven w8ten
dan moet ik de 9,10 of 11 dag van mijn nieuwe cyclus inwendige echo's laten maken en gaan ze mij volgen of mijn eitje rijpt
Als dat rijpt zeggen hun wanneer we sex moeten hebben dan gaan ze kijken wat de zaadjes in mij doen.
nou een hele boterham he, moest ook nog vermageren maar daar ben ik dan al mee bezig!

Ik leesde dat jullie zo ziek zijn HEEL VEEL BETERSCHAP!!!!!!!!!
ziek maar goed uit (als dat lukt tenminste)komt door het herft weer denk ik.
nou tot gauw veel liefs en knuffeltjes van mij

Ga lekker bank hangen

Hey meisjes,

Tgoh p3 wa een goe nieuws he...
Ben echt benieuwd se hoe het gaat verlopen,maar in ieder geval nu dat ze jullie zo goed gaan opvolgen zal het wel zeker goed komen he,ben echt blij hoor...
En ester,ja heb nog niet veel gereageerd want ja ben nu veel aant rusten,ben nog altijd goed ziek hoor pfffffff :)
Moest normaal deze avond naar een tupperware avond maar ga niet hoor,heb men rust echt nodig,deze morgen weer opgestaan met dan weer eens een bloedneus dat mss wel twee uren duurde,nu begint men neusje ook wat kapot te gaan en pikken dat dat doet,maar voor de rest beterd het toch al een beetje...denk ik toch :)
Hoop dat ester ook wat beter is...
Liefs orchideke

Terug
Bovenaan