Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

Aaaaaaaaaaaaah P dat word een spannende tijd !!!
Wel fijn dat je al op zo'n kort termijn word geholpen :p
Wel meten vertellen of je eitje goed rijpt he ;)

Met mij gaat het wel Orchi... Veel snotteren en heb vocht op mijn longen... Nou heb ik astma en ik wil daar geen medicijnen voor gebruiken... mag wel.. maar hoe minder hoe beter... ik had vorige keer van de huisarts zakjes bruispoeder gekregen zodat ik het vocht kan ophoesten... anders heb ik teveel kans op een astma aanval en ik heb geen zin om naar het ziekenhuis te gaan hahaha... Maar dat komt ook wel weer goed en ja ik slijt uien bij  het leven deze week !!!

Morgen moet ik naar Eindhoven naar het UWV...
Krijg ik een gesprek ivm met mijn uitkering.. met de hernia...zie het echt niet zitten om daar nu op gesprek te gaan aangezien ik zowiezo zwanger ben en tegen het einde zit...
Zal wel aan mij liggen maar da gesprek kan dan toch ook daarna???
Maar goed het zal wel goed komen...

Spreek jullie snel weer en P3 zorg dat je ventje vooral veel liefde in het potje schiet !!!  Dan gaat het zeker goed komen !!!

Liefs Es

Hey,

Oei dan heb je het wel goed te pakken he :s
Ik zei daarstraks nog dat het beter ging...maar zal daar maar even op trug komen..
Dacht dat het niet op men longen nog zou komen maar toch wel he..
Begin zo moeilijker te ademen en pijn dat het doet,maar ja daar geraken we ook weer vanaf zeker he :)
Hoop dat het snel wat beter gaat met ons he...maar wat ik nog meer op hoop is dat de tijd wat sneller gaat vliegen :)
Nog een 7 weken voor ons he maar ik vind hoe verder de zs hoe langer het percies duurd,kan echt niet meer wachten he,duurd zooo lang :)
Liefs orchideke

Hey meisjes,

Heb vandaag ons mama naar de apotheker gestuurd hoor...
Heb het heel hard op men longen en zit zo vast als iets en dacht ja daar zullen ze wel weten wat ik dan mss toch wel mag nemen he,aangezien men huisdokter pas maandag uit verlof is...
Nu hebben ze haar een siroop meegegeven en dat zou moeten helpen,is een homeopatishe siroop dus denk nu wel dat dit zeker geen kwaad kan he...
Heb er daarstraks al eens van genomen en is toch percies een beetje verlicht dus hopelijk werkt het he...
Nu sevvens weer eens bellen voor de suikerbonen want heb die dus nog altijd niet he...
Eerst met de geboortekaartjes was ik in een winkel gegaan en toen gekozen en dan zei die mevrouw dat het ongeveer een week zou duren en dan zou ik mogen gaan kijken naar de proefdruk,ze zei dat ze dus ging bellen...
Heb toen twee weken gewacht en ze had nog niet gebeld maard durfde niet echt bellen want was zo percies of ik kon niet wachten..
Heb toen nog een aantal weken gewacht want was ondertussen vijf weken en ja ik dan maar gebeld want dacht dat ze men nr of zo kwijt was he...
Heb ik twee weken gebeld en niemand nam dus op he...
Men beste vriendin die de meter word zei al van seg we gaan gwn ergens anders dan hoor,daar kan je toch niet op rekenen maar uiteindelijk namen ze toch op en ware ze die twee weken in verlof,ben toen naar daar geweest en heb er nog tien meer besteld want was dus veel mensen vergeten he :)
Ze zei toen,ja zal een weekje duren en dan kan je die enveloppen ook al komen halen,is morgen weer twee weken geleden en nog niets van gehoord,maar ja,hoop dat dit bij de geboorte wel niet zo is hoor...
Nu voor die suikerbonen in een andere winkel geweest en dat was op een vrijdag,morgen drie weken geleden en heb ze dan besteld en ze zei van ja zal een weekje duren,dan een weekje gewacht en had dan die donderdag gebeld of ze mss al binnen waren want ging toen die vrijdag met de meter iets drinken en konden we is langsgaan he(rijd zelf niet met de auto)Die mevrouw zei toen van nee zijn nog niet binnen   dat zal voor nu maandag of dinsdag zijn,ik zal dan wel bellen...
Dat was dus op vorige week he,dan het einde van vorige week nog niets gehoord en deze week ook nog niet...
Nu durf ik bijna niet meer bellen he:)
Dat ik zoiets nu twee keer moet voorhebben :)
Ga sevvens toch maar eens bellen want wij zouden woensdag voormiddag ze normaal gaan halen maar ja wie weet staan we daar dan voor niks he,daarmee zal ik maar weer eens die vervelende klant uithangen zeker? :)
Liefs orchideke

Ook fijn he.. van het kastje naar de muur...
Ik ben van de week ook terug geweest met het proefdrukje om nog wat te veranderen en nu kom ik er achter dat ik de doopnamen ben vergeten :p

Hahaha ik ben ook zo'n muts !!!
Maar ook dat komt nog wel goed...
Op zijn tijd...

Kevin is vanaf vandaag weer een week bij ons en donderdag hebben we dat onderzoek voor kevin in het ziekenhuis in Genk...

Ben zo benieuwd of ze wat te weten komen... zou echt fijn zijn mocht hij medicijnen krijgen... dan krijgt Kevin ook zijn rust en daarmee ook ik :p

Hij gaat wel weer naar school dus kan nu wel tussendoor even een dutje doen en daar kan je goed van opknappen he!!

Liefs Es

hey orchideke

Ik leesde net u verhaal ivm de suikerbonen en kaartje, ma je moet ma zo denken  je laat wel u geld daar achter he en dat zal ook wel veel zijn!
Zij zouden u als klant op de handen moeten dragen, dus moet je maar gene schrik hebben dat je denkt dat je een lastige klant bent!!!!!!!!!! Tussen 2 weken en  5 is een groot verschil he ik (snap da ze vakantie hebben gehad maar dat hadden ze dan ook ff kunnen vertellen)!!!
Verder veel sterkte met het opknappen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi esther

Zou inderdaad beter zijn voor Kevin dan vind hij ook mss ook een beetje rust in zijn (hoofd of lichaam) weet niet zo veel van adhd. Dat bedoelde je toch dat hij daar voor naar het ziekenhuis moet  .
zal voor jullie ook aangenamer zijn vooral als je binnenkort met een babytje in de armen ligt (dan kun je z'n drukte echt wel missen lijkt mij:))))) sterkte

zodra ik meer weeet laat ik het weten .
veel liefs en tot gauw

Hey meisjes...

Ben ondertussen ook al wat beter,die siroop helpt toch wel hoor...
Ja ester hoop ook fdat ze iets vinden voor kevin hoor,zal hem mss ook wel wat goed doen dat hij rustig kan zijn he en ook zoals p3 zegt voor jou binnenkort....
Kan hier niet te veel typen want pc slaagt altijd vast,echt wel ambetant hoor :)
Voor de suikerbonen is alles in orde hoor,die mevrouw had een beetje problemen gehad met de leverancier,die zei haar dat ze dus al wel geleverd waren terwijl het niet zo was en nu is ze vandaag zelf naar de fabriek gereden om ze daar af te halen,vond ik wel lief hoor...
Woensdag ga ik met men beste vriendin ze dan halen,heb ondertussen iets gemaakt voor ze in te zetten,mooi hoor,zal deze week als pc weer wat normaal doet is een foto zetten....
Meisjes kga jullie nu wel laten want die domme pc,anders kan ik sevvens alles opnieuw typen :)
Liefs orchideke

Heej..

Vind ook dat p3 gelijk heeft.. je betaald ook voor een degelijke service en dat is belangerijk... Maar wel goed van ze dat ze zijn gaan ophalen... Kan je eindelijk vooruit....   Ben wel benieuwd naar de foto..

Hier in Belgie is het gewoon om doopsuiker bij geboorte te geven, maar wij doen dat niet...
Wij geven dat op de dag dat we ons kindje laten dopen in de kerk...
Zullen de Belse kennissen wel even van staan te kijken van die zuinige hollanders :p hahahaha

Heb van de week geurbuiltjes in de kast en commode gelegd van zwitsal en mmmmmmmmmmmmmmmm dat is echt een aanrader :p
Nou ben ik altijd al gek geweest op alles van zwitsal, maar heel het kamertje ruikt er naar.

Nou ik ben er weer weg van... nog even snel wa verjaardagsboodschapkes halen voor morgen...

Liefs Esther

hoi orchideke

Goed da dat eindelijk geregeld is!!! Moet je je daar ook niet meer druk om maken.
Ben ook benieuwd naar de foto's die ge gaat plaatsen! Fijn da ge u wa beter voelt.

Hey esther

ja die belgen zeggen inderdaad altijd pinnige Hollanders, dus da vind ik wel een goei van u:)))) hahah
weet je de mensen gaan er altijd van uit da ze iets krijgen maar de meeste die bewaren da toch niet he.
Ik wil u alvast een hele fijne dag wensen morgen, en niet te hard werken he (laat u maar bedienen)!!!!

groetjes en liefs

Terug
Bovenaan