Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

Hey meisjes,

Ook leuk hoor een jongen :)
Bij mij maakte het ook niet uit maar ja had toch altijd het gevoel dat het een meisje ging worden dus toen de gyn het bevestigde was dit wel een grappig moment...
Ben echt zo zenuwachtig aan het worden he,is echt niet meer normaal...
Ik zal dinsdag dan naar de gyn gaan en ga nu dan echt wel eens vragen hoe groot men meisje al is ondertussen.
En weten jullie wat er gebeurd als ik bv vroeger weeen zou krijgen dan de dag waarop de keizersnede word gedaan?
Zouden ze dan iets geven voor de weeen te remmen of gwn vroeger de keizersnede doen?
Ben ook weer wat in paniek omdat men buik percies gestopt is met groeien,eerst was hij abnormaal groot altijd voor hoever ik dan was in de zw maar nu is hij echt gestopt volgens mij,voor mij zit hij al genoeg in de weg dus dat is niet zo erg maar op de andere manier denk ik van alles zal toch wel oke zijn daarbinnen...
Hoe dichter de geboorte komt hoe meer bang ik heb dat er toch iets zal misgaan...
Liefs orchideke

Hoi Orchi...

Volgens mij zijn dat gewone spanningen hoor...
Ik weet niet wat ze doen als de weeen vroeger zouden beginnen.
Misschien laten ze het die dag komen of ja inderdaad weeenremmers, maar denk het eerste...

Ik had gister mijn nichtjes te slapen... Mijn jongste nichtje is 7 maanden.. Heel goed bij te houden want toen zij is geboren ( 22 jan ) ben ik aangeteld :p Leuk he !!!
Maar is wel leuk, voorproefje voor straks he...
Bas vind het ook kei leuk als Aimy bij ons is en zie dan weer helemaal de papa terug die er vroeger bij Kevin was.
Zo voorzichtig en zorgzaam en dat is nu met Kevin wel anders he want die word 5 dus dat is 9 van de 10 keer stoeien hahaha....

Ik denk dat je je niet te druk moet maken en alles lekker op je af moet laten komen...
Stress is nergens goed voor, dus dan maar niet doen he !!!

Komt allemaal wel op zijn pootjes terecht !!

Liefs Es

Hey meiden...

Ik wilde even melden dat met mijn manneke alles perfect is :D
Hij is 40 cm lang en woog al 1980 gram.
Kevin vond het prachtig om te zien.
Ook hebben we even naar het hartje geluisterd.
Ze hebben gecontroleerd op groei en doorbloeding van de navelstreng.

Alles was dus perfect en dat is toch iedere keer fijn om te melden en te horen ;)

Liefs Esther

Hey ester,

Ik ben blij dat alles goed is met je manneke hoor :)
Alles erop en eraan oor ik,zo moet het he...
En amai weegt al wel wat he,is echt heel goed...
Ik moet morgenvroeg gaan,ben ook echt kerieus hoor,mag zeker niet vergeten te vragen hoe groot mijn madammeke is want vorige keer gewoon weer vergeten seg...
Ik laat het jullie zeker weten hoor...
Wanneer ben jij nu weer uitgerekend,zo ongeveer als mij zeker he?
Tis voor ons tijd om af te tellen nu he,ik morgen weer 31 weekjes se,ja mijn banner klopt niet maar die gaat nog volgens hoe men vorige gyn het zei...Dan zou ik donderdag 31 weken zijn en volgens de gyn van nu zou het dinsdag zijn,daarmee neem ik altijd woensdag he,zit ik er tussen in:)
Ben vandaag gaan winkelen want moest voor mij nog van die goeie gemakkelijke onderbroeken hebben voor na de bevalling en voor men meisje nog een paar broekjes want had echt alles van kleertjes maar van die broekjes voor echt in het begin niet zo veel dus ja,ben weer met mss 7 broekjes naar huis gekomen,5 truitjes,2 kleedjes en dan nog zo 2 dingetjes zo en is percies een kleedje maar is dus korter voor nog iets onder te doen,kon het mij weer niet laten he :)
Ben vandaag ook naar de apotheker alle verzorgingsprodukten gaan halen voor men meisje,van mustela,vind dat dit zo goed ruikt he :) Nu naturlijk hopen dat ze er wel tegen kan he...
Ik laat morgen wel iets weten hoe het geweest is,hopelijk kan is zo'n goed nieuws komen vertellen zoals jij he...
Liefs orchideke

Hey Orchi...

Inderdaad aftellen...
Bij mij was het echt een vraag hoe ver ik was of wat dan ook...

Ik ben 10 december gestopt met de pil en kreeg toen te horen dat ik zware medicijnen moest krijgen... 28 januari had ik die afspraak met die arts en ik wachte eerst tot ik ongesteld werd.. Dat gebeurde niet en ik bleek zwanger... Was een hele schok omdat ik dit echt niet had verwacht...
Op 22 januari was ik dus aangeteld en dus uitgerekend voor 28 oktober.

Begint langzaam dichterbij te komen en moet zeggen heb er zo'n zin in...
24 september moet ik weer naar de gyne...
Ik kom straks nog even kijken hoe het bij jou was gegaan..
Ennuh die shop drang... Ik ken het hoor :p hahahaha

Liefs Es ( 31 wkn 3 dgn )

Elaba,

Ja die shop drang,tgoh tis nogal wat he :)
Ah voor 28 oktober,wie weet bevallen we niet op dezelfde dag he:)
Als het niet eerder begin zal de keizersnede bij mij op 26 oktober zijn.
Ben daarstraks dan naar de gyn geweest en ik vroeg wat er gebeurde als ik dus bv sneller de weeen zou hebben en als dat zo is zou het kindje een beetje rapper gehaald worden...
Ben nu vandaag dan 31 weken dus ja nu begitn het aftellen he voor ons,nog 8 weekjes,joepie:)
Ik had dus gezegd dat ik zeker het gewicht en lengte niet mocht vergeten te vragen he,hij was het hoofdje aan het meten en ik vroeg het en juist daarna die telefoon weer en is het uit zijn gedachten gegaan en uit die van mij natuurlijk ook   :)
Weet wel dat het hoofdje nu 7cm en 8 mm is,das al iets he :)
Is ook nog altijd een meisje :)
Elke keer kijkt hij er toch nog eens naar,amai als hij nu eens zou zeggen oei is percies een jongetje,dan zou ik toch even verschieten,heb nu allemaal kleertjes voor een meisje en zou nogal een duur grap worden dan he :)
Ik moet nu binnen drie weken trug gaan,dacht dat het om de twee weken was vanaf nu maar blijkbaar dus nog niet :)
Was deze keer 1 kg bij tegen vorige maand dus das viel ook weer mee he :)
Vorige keer 4 kg op drie weken en dacht toen amai als dit zo verder gaat hehe.
10 september is er een infoavond in het ziekenhuis en word je dus zowat rondgeleid en word alles uitgelegd en dan ook wat oefeningen en zo,lijkt me wel leuk en ga er zeker naartoe,een goede vriendin die ook zwanger is gaat ook daar naar de gyn en dan gaan we samen naar die avond,en op 16 september is er dan het vervolg,vind het wel intressant dat ze zoiets organiseren hoor,en hopelijk word er dan ook wat over een ks gezegd he...
Liefs orchideke

Hey Orchi..

Met de lengte weet ik het niet, maar het gewicht staat misschien wel op je echofoto's.
Helemaal rechtsonderaan staat EFW(hadlock3) ..... gr.
Dat is ongeveer het gewicht, dus moet je eens kijken of dat erop staat.

Vandaag moet P3 naar de gyne.. ben zo benieuwd.. hoop echt dat ze wat laat weten vandaag...

Maar dat zien we wel...
Ik heb gister nog wat kleertjes gekregen van mijn zus en moeder dus die ga ik dalijk in de kast leggen en nog een keer diep insnuiven die lekkere babylucht !!! Hahaha

Liefs Esther

dag dames

Kom net terug van de gynocoloog en ze heeft het volgende gedaan:
-vragen gesteld over mij en mijn cyclus
-uitstrijkje genomen
-inwendige echo (heeft ze me de baarmoeder en eierstokken laten zien)
-gevoeld inwendig en uitwendig
Nu heb ik een pijnijk gevoel in mijn buik en bloedverlies maar dat is normaal
We moeten volgende week woensdag naar de ferteliteitdokter, we moeten een lijst invullen en dan gaat zij ons alles uitleggen (wat ze gaan doe).
Op naar volgende week dan maar he
Dank jullie voor de steun en ik hou jullie op de hoogte he

groetjes

Terug
Bovenaan