Heb er even geen zin meer in... Dat het maar snel eind oktober is :(

Hoi hoi...

Goed nieuws!!!
Kevin word onderzocht... hij hoefde niet te blijven maar moet zo een paar keer gewoon langskomen voor een uurtje of 2 en als het nodig is dan wat langer een dag bijvoorbeeld...
A.s maandag moet de mama al met hem terug voor een gesprek met de psychiater en dan de woensdag in onze week krijgt hij een spelbegeleiding dus ben behoorlijk benieuwd allemaal...

Minder goed nieuws.. Ik ben net naar de huisarts geweest omdat ik zon last had van mn bekken en wat blijkt... hij is al in aan het dalen en moet nu tot begin oktober volledige rust pakken om een vroeggeboorte te beperken.... was wel even schrikken hahaha...

Maar het zal wel week 41 worden :p
Orchi... wel jammer ja dat je zo snel klaar was.. ik  doe zoals je weet geen doopsuiker pakket maken want dat doen wij met de doop zelf... maar wel doe ik dan aangezien ik poliklinisch wil bevallen gewoon beschuit met muisjes en dan zet ik hier op de gang op mijn kastje een paar leuke champagneglazen met doopsuiker erin... kunnen de mensen dan meepakken naar huis...

Ik ben echt al aan het aftellen en kan niet wachten tot mijn kleine mannetje er is... ben zo verschrikkelijk benieuwd hoe hij eruit zal zien :p Of ie blond word of donker... Mijn vriend is namelijk heel donker vanhaar en ik blond dus kijken welke kleur wint hahaha... De ogen zal geen probleem zijn want bas en ik hebben allebei bruin/groene ogen.. zal wel raar zijn als de oogjes dan blauw blijven he...

Ik vond in het begin van de zs alles zo langzaam gaan de tijd... toen in het 2e trimester weer zo heel snel en nu alles weer heel langzaam :p
Ik loop 20 keer per dag zijn kamertje op om alles nog eens extra goed te leggen..
Dwang neurose ;)

Maar dat zal jij ongetwijfeld ook wel hebben nu aangezien je maar 4 dagen later bent uitgerekend :p

En p3 weet je al iets meer???

Liefs Esther

hoi dames

Het is inderdaad slim van je om je mama mee te laten gaan, ook omdat je papa misschien veel uitleg krijgt en met 2 hoort ge altijd beter he!!
Wat betreft de suikerboontje ben benieuwd hoe het is geworden en ja als je iets leuk doet gaat het altijd snel voorbij of is het snel gedaan he

esther is inderddad goed nieuws ivm kevin he, kinderen blijven niet niet graag in het ziekenhuis en het bespaart jullie de moeite dat je elke keer zo ver moet reizen!
ik leesde dat je moest rusten heb je daar ook   de kans voor ? of  gaat dat moeilijk worden
wat betreft de oogjes van jullie zoontje moet je kijken naar de kleur  wat u ouders hebben
 de ouders van u vriend die van u en die van u vriend Ik weet wel dat bruin de dominante kleur is en als de meerderheid bruin is, is de kans groot dat u zoontje ook bruine oogjes krijgt! Ik snap dat je nieuwschierig bent na 9 maanden in spanning te zitten.
hier niet veel nieuws hebben het moeilijk met vrijen op comando maar ja we hebben vanmorgen weer een potje binnengebracht en nu moeten we wachten op mijn regels
die ik morgen moet krijgen en dan moet ik voor mij afspraken maken!

liefs

Hey girls...

Hier ben ik weer :)
Kei goed dat het met kevin in orde is he,ben echt blij hoor...
Nu dat platliggen is natuurlijk wel minder he,maar ja als de dokter zegt liggen zal het liggen worden he :)
Zal wel lukken he...ik moet woensdag naar de gyn trug se,ben echt weer zenuwachtig ervoor en ja is zowat als bij jou ester,int begin zo traag,dan weer snel en nu weer zo van pfff nog zes weken en eigenlijk is een week zo voorbij dus za er mss rapper zijn dan we verwachten he,hopelijk :)
Ja en p3 kan dat wel begrijpen hoor van op comando,is natuurlijk minder leuk als spontaan he...
Maar je weet waarom je het doet he dus is mss wel wat leuker als je hieraan denkt he...
Ben echt benieuwd hoe het zal verlopen,hoop echt dat het snel lukt hoor,kan je bij ons ook wat klagen over de ongemakjes,niet dat ik het je toewens hoor maar ja die horen er eenmaal bij he :)
Nu even over de oogjes..ikzelf heb blauw/groene ogen en men exvriend blauwe...denk ik toch voor zover ik het me herinner :)
Hier thuis is het zo dat mama donkerbruine ogen heeft en papa fel blauwe en ja ik heb toch meer blauw als groen denk ik dus ja helemaal de papa he...
Ook van men haar trek ik helemaal op papa,als kind een blondje en nu van mezelf zowat lichtbruin zo,men exvriend heeft ook lichtbruin maar wel heel licht,dus ben echt benieuwd...
Ook heb ik van onze papa zen krullekes :)
Is voor mij niet zo leuk want ik moet elke keer men haar brushen als ik het gewassen heb maar hoop toch dat men dochtertje ook een beetje ervan heeft,is zo schattig toch he :)
Een vriendin van mij die ook zwanger is(niet die dat meter word)die is twee weekjes minder ver als mij en we waren vandaag even weg geweest en zo en was ik even naar haar thuis nog gegaan,ben dus ook de stethoscoop gaan halen die er al zo lang ligt voor mij maar ja we vergeten he altijd..
Haar moeder werkt in een ziekenhuis en ja die had voor mij ook een meegenomen...
Nu heb ik al zo veel gezocht voor het hartje te vinden maar niks he..
Denk ik toch,want als ik op een bepaalde plek op men buik hoor,dan hoor ik heeeel stil percies een hartslag,helemaal links zo en mss een 5cm onder men navel denk ik...
Maar echt heeel stil,zo dat ik bijna twijfel of ik het mij niet inbeeld :)
Ga sevvens is een topic openen en vragen aan de andere dames of die tips hebben,bv helemaal platliggen of juist niet,zou het echt zo graag is horen he,heb het nog maar een keer gehoord bij de gyn toen en ja...
Blijven zoeken zeker he :)
Liefs orchideke

Helleuw !!

OOOeeeee ik heb zo'n pijn alsmaar... niet zo fijn maar ja... kan niet alles willen he... is mijn straf omdat ik zo weinig kwaaltjes heb gehad denk ik....

Net of ik in elkaar ben geslagen tussen mijn benen hahaha...
Vandaag heb ik nog niet zo veel last met lopen dus bas en ik zijn nog aan het twijfelen wat we dalijk gaan doen... zwemmen of naar een braderie in NL...

Is alle 2 leuk...Dus we zien het wel... Fijn weekend jullie nog he !!

Liefs Es

Oei ester is idd niet zo leuk nieuws he...
Hoop dat het ondertussen al wat beter gaat,laat je ventje   je maar is goed verwennen hoor :)
Hier gaat het wel,gisteren wat steken gehad in men onderbuik maar voor de rest alles dik in orde hoor,mag ook wel is he :)
Met men petekindje gaat het alsmaar beter he,is vorig weekend een nachtje naar huis mogen komen slapen en nu trug...
Ziet wel veel af als het verband eraf moet en men zus moet er allemaal nog aan wennen maar ja hoort er nu eenmaal bij he..
Stond gisteren of zo iets in de krant over hem...
Een mevrouw heeft het initiatief genomen om op de voetbalclub waar ze een of ander verantwoordelijke is twee weekends met een colectebus rond te gaan in plaats van inkom te vragen,dat geld word dan naar vzw pinnocchio gestort voor dingen mee aan te kopen voor kelso,die vzw is in het ziekenhuis waar hij ligt en dekken een deel van de kosten en zo...Men zus was hier daarstrak en was aan het vertellen dat zo'n special badje waar hij elke dag in moet wel 1000 euro kost,dacht eerst dat ze ermee aan het lachen was maar is dus wel zo he...
Die vzw legt dus veel bij bij de kosten en zo,is wel leuk hoor,dat is ook waar ze mee op telefacts gaan komen,was normaal verleden woensdag op vtm maar nu is het verzet naar 3 oktober,laat nog wel iets weten tegen dan welk uur en zo moesten jullie willen kijken...
Nu van zen schooltje waar hij gaat die gaan een benefietje doen voor hem en de opbrengst gaat dan naar men zus waar ze bv drukpakken en dergelijke van kan kopen...
Ik heb nu 75 eruro bijgelegd voor een nieuw bedje want moest hij dus ook hebben voor als hij dan thuis komt slapen..wou er deze nacht niet in seg,zo'n mooi bedje maar ja is niet meer gewend van alleen te slapen,in het ziekenhuis is elke nacht iemand bij hem he,een vrijwilliger van die pinocchio die slapen dan bij hem dus ja nu alleen op een kamer zag hij niet zitten en wou bij mama en papa in bed maar men zus is daar niet zo blij mee,niet dat het niet mag van haar maar stel da ze in hun slap op hem gaan liggen of zo,zou wel erg zijn he...
Kheb nu wat liggen nadenken wat ik nog zou kunnen doen voor hem voor geld in te zamelen,je kan namelijk niet veel doen als je geen vzw hebt he..
Maar denk dak steunkaarten ga laten drukken en dan gwn in de naaste omgeving er verkopen,denk toch niet dat dit kwaad kan?...
Alle beetje helpen toch he,zo denk ik er toch over..
Maar ja moet dat eerst nog is allemaal goed navragen want dat ik geen dingen doe dat niet mogen he...
Want ja die rekening dat is opengedaan voor hem mochten we dus niet op tv laten zien,spijtig genoeg want was wel leuk geweest he..
Ik heb die open gedaan en staat eigenlijk ook op mijn naam,want bij de bank had ik, dus gezegd dat ik eentje kwam openen op zijn naam maar dan was dat dus een spaarrekening waar hij dan bv pas aan kon als hij 18 is en ja die rekening dient eigenlijk om dingen mee te kopen voor hem he dus ja dat ging niet,dan zei ze van ja je kan ze op jouw naam zetten,niet dat ik dat leuk vond want is zo percies of ik ga met dat geld lopen...is niet zo maar toch..
Nu elke keer ik er iets op stort dan zet ik bij de mededeling..steun kelso en ja lijkt het toch iets echter he..
En ja in de krant stond dus de rekeningnummer van die pinocchio,die mogen dat dus wel maar ja is dan wss niet alleen voor kelso he en dan ook voor andere kindjes die daar liggen denk ik,is niet erg hoor,want je wil toch dat al die kleintjes geholpen worden he...
Onlangs nog een kindje van 8 maand denk ik binnengebracht en ook zo erg als bij kelso,je mag er niet aan denken he...
Maar ja we zien weer licht door de tunnel he,hij mag toch al af en toe eens naar huis dus wil toch zeggen dat het al beter gaat he...
Liefs orchideke

dag dames

orchideke kunt ge ff mijn geheugen opfrissen ivm het kindje van je zus, het lijkt wel of mijn geheugen soms een zeef is maar ik kan me niet meer herinneren wat er met hem is!!  
Fijn dat jullie je al wat beter voelen alleen die steken van onder lijkt me echt niet prettig!!!!!!!!!!!!!! (heeft da met indalen te maken of iets anders?)
nog een prettige dag en tot gauw

liefs

Hey p3,

Ja die steken ik,zo het niet weten,mss toch aan het indalen ook weet het dus echt niet,wel hangt men buik ineens redelijk laag dus denk wel dat ze ermee bezig is,ook als ik naar het hartje luister dan is dat wel heel erg laag,weet   niet dat het daarmee te maken heeft..
Nu van men petekindje..was dat jongentje van drie...dat in de derde graad verbrand is op heel zen lichaam...
Heeft toen meer als een maand in coma gelegen en zo denk wel dat je het je nu herinnerd,ik had beloofd om die foto's te trekken van de suikerboontjes he,heb het juist gedaan maar weet weer niet meer hoe ik ze opt forum zet,ik heb nu toch tijd dus ga alle topics is afgaan want weet dat het al verschillende keren is uitgelegd en dat je iets moest downloaden dus ga ik me er eens mee bezig houden zo dat ik het voor eens en altijd weet he :)
Zal de foto van onze kelso er dan ook opzetten als het me lukt tenminste,anders hoor je het wel...
Tot schrijfs
Liefs orchideke

hey orchi

Ik kan da niet terug vinden van u neefje wa erg jong da manneke zal wel hebben afgezien en nog steeds zeker (heb me laats op mijn binnen onderarm verbrand met boter en heb echt heel veel pijn gehad van 10 plekskes) ik dacht toen nog wat moeten de mensen of kindjes die voor zoveel % verbrand zijn afzien ocharme!!
je hebt dit niet in dit topic geschreven ik heb al nog eens nagelezen en kan het niet vinden
Hoe oud is u neefke dan?
ja wacht in spanning af op de foto's maar hoe je zo hier iets zet zou ik niet weten.

liefs

Terug
Bovenaan