Heb jijzelf broers en/of zussen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Gewoon effe een vraag, voor de gezelligheid!

Heb je broers of zussen?

Ik heb zelf 2 broers en mijn vriend ook!

X Anouk

Hoi hoi,

ik heb 1 echte broer en 2 stiefzussen (die ik wel als echte zus beschouw hoor).
Mijn man heeft een broer en een zus.

Liefs Debby.

Hoi,

Ik heb 1 echte zus, 2 oudere stiefbroers (40 en 45 zonen van mijn vaders nieuwe vrouw) en dan heeft mijn moeders partner (gaat ze al bijna 19 jaar mee) nog 2 dochters en 1 zoon (36, 33 en 28)

Dus een hele bups eigenlijk

groetjes Maris

Ik heb 1 'echte' broer en 2 stiefbroers.

X Saskia

Leuk om te lezen zeg. Maarre..wat toevallig..3 reacties en 3 keer zie ik "stief" staan! Das bijzonder!

x

Bijzonder, juist niet hahaha. Tegenwoordig is het een uitzondering als je er geen een hebt!
Maar zonder dolle, het is toch tegenwoordig een unicum als ouders nog steeds getrouwd zijn met elkaar!
Mijn moeder is aankomende april al weer 19 jaar samen, mijn vader was afgelopen december 20 jaar getrouwd en al 28 jaar samen.

groetjes Maris

ps mijn schoonouders waren al weer iets van 38 jaar getrouwd afgelopen maand!

Ik heb 1 zusje. Zij is  5 jaar jonger als ik. Super handig, zij woont nog thuis en ALS we oppas nodig hebben bel ik haar als 1e. Met sinterklaas en haar verjaardag krijgt ze een extra groot cadeau als dank, ze komt regelmatig hier eten en vandezomer hebben we haar meegenomen naar de beekse bergen.
Mijn man heeft geen broers of zussen.

x miranda

Toch leuk dat we zo steeds meer van elkaar komen te weten.....

Ik heb 2 broers en 2 zussen
daar moet ik helaas wel bij melden dat mijn oudste zus is overleden
Met allen hebben we goed contact ook met de man van mijn zus hij is inmiddels alweer 4 jr hertrouwd en dat gaat echt goed!!

Ron heeft 1 broer en die  hebben al 13 jr geen contact al heeft mn "zwager"  sinds kort weer contact met mn schoonouders

Is het niet zo... ieder huis heeft zn kruis

liefs Achnita

Terug
Bovenaan