Heb jijzelf broers en/of zussen?

Hoi hoi,

Nou, dan is het bij ons ook maar 'saai' thuis, haha!
Ik heb een oudere broer (bijna 3 jaar ouder).
Mijn man heeft ook een oudere broer. Die is maar 11 maanden ouder.... Ze zijn beiden uit 1969. Mijn schoonbroer van januari en mijn man van november....

Groetjes,
Maike

Hey,

Mijn man heeft nog 1 oudere broer en ik zelf heb nog één oudere zus met een verstandelijke beperking.

Zijn ouders en mijn ouders zijn precies 1 dag na elkaar getrouwd en zijn dit jaar allebei 37 jaar getrouwd, ware het niet dat mijn vader twee jaar geleden overleed.

Groetjes Karin

Hai,

Ik heb 2 broers in de dertig en helaas wonen ze niet in de buurt(wel in ned) als ik ze zie is het 1 groot feest en super leuk om bij te kletsten, heb een goed band met ze.

Ook heb ik nog een zusje zij is 24 jaar en woont een half uur bij mij vandaan, ook met haar heb ik een hele goede band.
Mijn ouders zijn al meer dan 35 jaar getrouwd.Mijn moeder is 58 en vader in dec 60 geworden.

Mijn vriend is enigst kind en zijn ouders zijn ook al meer dan 30 jaar getrouwd.

hoi hoi

ik heb zelf 1 zus die is 20 maanden ouder dan ik

mijn man heeft 3 broers (hijzelf is de oudste)

groetjes moekje

Ik heb twee zussen, zij zijn 3.5 jaar ouder dan ik en een eeneiige tweeling. Met allebei heb ik super goed contact. Mijn man heeft twee broers en is ook de jongste, ook met hen is het contact heel erg goed.

Ik heb twee zusjes, 2.5 en 6 jaar jonger als ik. Ik heb met beide ontzettend goed contact en met mijn jongste zusje kan ik echt overal over praten zij heeft mij ook ontzettend geholpen na de geboorte van Maaike en tijdens de PND. Ze woont op een kwartier afstand van osn en heeft zelf twee zoontjes van 3 en bijna 1.

Henk heeft ook een zusje. Zij is een jaar jonger dan Henk en een jaar ouder als ik ben. Zij heeft een zoontje van 4.5 jaar en inmiddels na een scheiding van haar vorige vriend weer een nieuwe vriend. We hebben wel goed contact met haar maar niet echt veel. Ze is helemaal into haar nieuwe vriend.

Van ons allebei zijn de ouders nog bij elkaar. Henk zijn ouders zijn al bijna 39 jaar getrouwd en mijn ouders al 37 jaar.

Groetjes
Inge

quote: moekje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-01-2009 21:28:07'));

hoi hoi

ik heb zelf 1 zus die is 20 maanden ouder dan ik

mijn man heeft 3 broers (hijzelf is de oudste)

groetjes moekje

mijn ouders zijn ook nog bij elkaar ze zijn pas geleden 34 jaar getrouwd
mijn schoonvader is afgelopen juli overleden
anders waren ze nu in januari 35 jaar getrouwd

ik heb1 zusje,ze is 30 jaar.
mn vriend heeft een broer die 3 jaar ouder is.

mijn ouders zijn 34 jaar getrouwd,de ouders van mn vriend zijn gescheiden.

gr petra

Terug
Bovenaan