Heb jijzelf broers en/of zussen?

Hoi!

Ik ben een tweeling, en heb één broertje (ja hij is jonger!), mijn man heeft 1 stiefbroer en 2 stiefzussen. Met z'n broer heeft hij af en toe contact, maar meer niet.

Met mijn broertje is het contact wel heel goed! Maar ja wij moeten ook samen onze verjaardagen vieren!

Als de nieuwe relatie van mijn pa goed blijft gaan, krijgen mijn broertje en ik er nog eens twee stiefbroers bij (mijn ouders gaan na 30 jaar huwelijk scheiden), dus wie weet!

Groetjes
Angel

hoi hoi,
grappig om te lezen van de stief gezinnen...ik dacht altijd dat het bij ons vreemd was...
Ik ben de jongste van 7. Ik heb 1 oudere echte broer en 3 half broers en 2 half zussen. Zij zijn dus de kinderen van mijn vader en zijn eerste vrouw, ikzelf ben dus uit zijn 2e huwelijk. Ik zie hen overigens wel als mijn volwaardige broers en zussen.

groetjes Tamar

hallo,

ikzelf ben de jongste van 5 kinders, boven mij komen nog 2 meiden en nog 2 jongens en allemaal zijn ze "echt".

mijn ouders leven alletwee nog en zijn inmiddels wel over de 70 en volgend jaar jawel maar liefs 50 jaar getrouwd.

iedere zondagavond komen we met de eigen kinderen gezellig bij de ouders en dit doen we al jaren, en hopen dit ook nog jaren vol te kunnen houden.

liefs jolanda

Hoi,

Ik kom ook uit een 'saai' gezin. Ik heb een oudere zus. Mijn ouders zijn nog getrouwd (afgelopen december 36 jaar).

Mijn man heeft ook een oudere zus. Hun moeder is 13 jaar geleden overleden. Mijn schoonvader heeft wel een nieuwe 'vriendin' (klinkt zo raar, want ze zijn al 8 jaar samen). Zij heeft een zoon en een dochter. Maar omdat mijn 'schoonmoeder' nooit een moederrol naar mijn man en zijn zus heeft gehad (mijn man ziet haar een beetje als een schoonmoeder), zien zij die kinderen ook niet als stiefboer of stiefzus. Wij hebben ook geen intensief contact, maar het is altijd gezellig als we elkaar tegenkomen.....

Groetjes, Karin

hey hallo,

Ik zelf heb een broer van 5jaar ouder en jeroen heeft een zus van 2jaar ouder.
Allebij onze ouders zijn nog getrouwd! Al rond de 37jaar ongeveer geloof ik!

groetjes Saskia.

Hoi,
Ik [ sinds eerste kerstdag 36..haha]  heb zelf een zus van 37 en  een broertje van 32 jaar.
Mijn man is 38 en heeft een broer van 4 jaar ouder..die is 42 dus.
Beide kanten zijn de ouders getrouwd, en ook al flink wat jaren..

Gr Rina

mijn vriend heeft een zusje.

ikzelf ben de middelste van 3 meiden. En sinds me vader vorig jaar hertrouwd is heb ik dus ook 2 stiefzussen. een heb ik er nog nooit gezien heeft ruzie met haar moeder.
En de andere zie ik hooguit op de verjaardagen.

hoi

ik heb 1 jonger broertje (hij is 5 jaar jonger) en mijn man heeft ook 1 jonger broertje,
aan beide kanten zijn de ouders nog bij elkaar
we hebben wel contact met mijn broertje maar niet met mijn man zijn broertje ivm behoorlijke problemen in het verleden op het gebied van drugs en andere heftige dingen

liefs ilona

Terug
Bovenaan