Heb jijzelf broers en/of zussen?

Ik heb een broertje die 2 jaar jonger is en een zusje die 11 jaar jonger is,een nakomertje waar we destijds met z'n allen bij de geboorte waren , ik bedoel dat mijn broertje en ik bij de bevalling waren(lees;ik met washandjes rennen en met mijn moeder meepuffen en mijn vader las zijn krantje,haha)echt geweldig om meegemaakt te hebben en de band die we met ons zusje hebben is erg hecht.Ze is nu 17. Onze ouders zijn al 30 jaar getrouwd! Gr. Syl

hoi

Ik heb een broer die op 2 weken precies 2 weken ouder is als ik, hij is getrouwd,  maar (nog) geen kinderen.
Ook heb ik een zusje, en die is 4 jaar jonger. Woont in haar eigen flatje en heeft een leuke baan als verpleegkundige op de verloskundige afdeling van het Radbad, lees: daar komen de probleem gevallen binnen. Haar verhalen zijn dus niet altijd even leuk om te horen.. op kerstavond 3 overleden kindjes.. Oja ze heeft ook op t OLVG (a'dam)gewerkt op verloskunde, ook leuk daar komen al die BN'ers en leden vh koningshuis.. dus dat waren leuke verhalen! Ze was overigens ook bij mijn bevalling en dat was voor haar de reden om deze richting op te gaan!

Ze wonen allebei nog in Nijmegen dus erg vaak zie ik ze niet helaas...

Evelien

Leuke topic,

Ik heb 1 broer en die is 14 mnd ouder dan ik. Hij is getrouwd en zijn vrouw is nu een van mijn beste vriendinnen!!!!
Mijn vent heeft een  oudere zus (2 jaar ouder).

De zoon van mijn broer is 9 maanden ouder dan Jennifer en zij zien elkaar elke dinsdag bij mijn ouders....leuk he!!

Mijn ouders (35 jaar getrouwd) en schoonouders (30 jaar getrouwd)  zijn ook nog steeds bij elkaar!!!

gr. Ilone
(mama van Jennifer , 18 mnd)

Terug
Bovenaan