Hebben jullie je oude figuur alweer terug???

Hallo dames,

zijn jullie alweer op jullie oude gewicht en hebben jullie je figuur alweer terug? Ik zag een kennis die een week na haar bevalling weer in haar spijkerbroek paste en na twee maanden alweer een strakke buik had. Ik pas wel weer in mijn spijkerbroek, maar ik heb wel een afdakje. Ik ben nog wel tien kilo zwaarder als voor mijn zwangerschap, maar we hebben een nieuwe weegschaal gekocht en ik hou mezelf voor dat die vast zwaarder is afgesteld. Ik had trouwens wel een enorme buik (zie foto), vandaar dat afdakje.

Deze foto is een dag voordat ik ging bevallen genomen. hebben jullie ook nog buikfoto's? Er zat er echt maar één in.

Groetjes van Marloes

Hoi,

Welk figuur?!! haha
Leuke opmerking dat van dat afdakje, zo moet ik mijn buikje ook maar gaan noemen.
Helaas heb ik hetzelfde probleem. Ben wel voorzichtig met buikspieroef. begonnen, maar daar kreeg ik zo'n spierpijn van dat ik daar nog niet al te fanatiek in ben. En   sporten tja wanneer?? Veel te druk met 2 kids.

Dus helaas.. zal het er nog wel even mee moeten doen.

groetjes van michelle

Hoi Marloes,

Mijn zwangerschapskilo's   ben ik gelukkig al weer lang kwijt, maar mijn figuur is nog niet terug op het oude niveau.
Ook ik heb nog een afdakje om het maar even netjes te zeggen, had ook mijn buik geheel aan de voorkant zitten en die was enorm.
Ik kan gelukkig net als jij wel weer gewoon in mijn spijkerbroeken en heb mijn zwangerschapskleding dus vaarwel gezegd.
Nu dus maar weer gezellig gaan sporten en dan hoop ik dat mijn figuur ook weer als vanouds wordt.

Helaas heb ik geen foto van mezelf van de laatste weken, heb wel met 34 weken foto's laten maken door de fotograaf maar daar heb ik geen bestanden van zodat ik ze op de site kan zetten.

Groetjes Saskia

Helaas....25 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap en er slechts 5 kwijtgeraakt terwijl de bevalling 8 weken geleden is... MOEDELOOS word ik ervan. Zou dit nu echt allemaal vet zijn wat blijft plakken?

lfs ing

Hoi mama's

Van de 13 kilo die ik aangekomen was was ik er al heel snel weer 10 kwijt gelukkig!!
Nu dus nog drie te gaan,  maar meer mag ook
Ik wandel bijna elke dag en hoop zo dat dat ook meewerkt maar wil ook wel wat oefeningen gaan doen om het blubber afdakje weg te krijgen.

Succes allemaal met de kilootjes!
Sannemams

Ik mag weer eens van geluk spreken denk ik....
Na drie weken kon ik lekker mijn oude spijkerbroeken weer aan en nu heb ik mijn oude figuur ook weer helemaal terug. Ik heb alleen geen idee wat ik nu weeg want ik heb geen weegschaal.

Groetjes,

Frieda
Mv Kyra 07-06-2007

Hoi,

Ben 6 weken geleden bevallen. Pas mijn oude broeken wel weer maar ze zitten wat strakker. Mijn buik is wel wat slapper dan voorheen. Nu ben ik van mezelf al wat steviger en heb ik al een buikje, maar ik merk toch duidelijk verschil. Ik ben begonnen met   buikspieroefeningen en volgende week duik ik de sportschool maar weer in .

Gr Yvet

Hoi

Ik ben tijdens de zwangerschap 30!!! kilo aangekomen en er zijn 10 af.
Door bekkeninstabiliteit kan ik nog niet zoveel en sporten al helemaal niet.En ik baal zo van mezelf.
Ik draag nog steeds positiekleding.
Bah BAh Bah.

Groetjes Jes

Terug
Bovenaan