Hebben jullie je oude figuur alweer terug???

Hallo,

Ik ben blij dat ik weer mijn oude kleding aan kan.

Kon na een week mijn kleding weer aan maar ook ik had last van een afdakje.
Het is allemaal wat bij getrokken dus die is gelukkig weg. (na zo'n 5 weken dan)

Was totaal zo'n 13 kilo aangekomen en moest na negen weken nog 1 kilo af. Tymo is nu 12 weken en weet niet of de kilo er af is, maar ja maak me ook niet zo druk...
komt van zelf wel denk ik.    

Wat wel raar is is dat de kilo's kwijt zijn maar ik heb zelf wel het idee nog wat dikker te zijn rond mijn buik dan voor de zwangerschap.
Duurde wel even voordat ik mijn lichaam weer een beetje herkende.

Heb gelukkig wel een lief manneke dat zegt dat ik er weer heel goed uit zie!
Hoef hij misschien niet te menen , maar doet wel erg goed!!

Succes met de kilo'tjes   , komt allemaal vast wel goed.

Liefs denise

hai dames,

Ik ben tijdens de zwangerschap veel ziek geweest en was 11 kg. afgevallen. Gedurende de zwangerschap kwam ik weer 11 kg. aan en zat ik dus op het moment dat ik ging bevallen weer op mijn 'oude' gewicht. In de week na de bevalling ben ik 8 kg. kwijt geraakt, dus zodoende weeg ik nu ong. 8 kg. lichter dan voor de zwangerschap!
Ik ga mijn best doen om het zo te houden, ik eet natuurlijk wel gewoon, maar probeer het snoepen te laten. Maar ja, met 2 kleintjes (20 mnd. en de jongste is nu 6 w.) heb ik ook geen tijd om aan snoep te denken!

Sorry meiden, ik kan er ook niks aan doen. Wilde toch effe reageren op deze topic omdat ik normaal gesproken behoorlijk stevig ben.

x Miranda

Was het maar waar dat ik mijn oude figuur weer terug had en weer in mijn kleding van voor de zwangerschap pas! Ik ben tijdens de zwangerschap zo'n 20 (!) kilo  aangekomen  en moet er nog 9 kwijt. Dit terwijl ik toch al ruim 8 weken geleden bevallen ben. Tot voor kort viel ik elke week 'vanzelf' een pondje af, maar dat is nu ook niet meer het geval. Pfff... ik hoop dat ik de kilo's ooit weer kwijt ga raken (ben net gewezen op een onderzoekje waaruit blijkt dat  van de vrouwen die 6 mnd  na de bevalling niet  op het  oude gewicht zijn, de meeste vrouwen na 10 jaar nog met overgewicht  te maken hebben...voor mij nog 4 maanden te gaan voor 9 kilo dus...).

Als je bv geeft, mag je niet fanatiek lijnen, maar...  weet iemand wat ik wel mag doen om wat kilo's kwijt te raken? Als ik bijvoorbeeld 3x per week fanatiek ga sporten en hierdoor afval, mag dat dan wel?

Groetjes,

Renate

P.S. Ik ben superblij met mijn kleine meid en geniet daar echt van. Zou het alleen zo leuk vinden als ik ook weer een beetje blij word als ik in de spiegel kijk...

Hoi hoi,

Nou helaas nog niet, maar goed, het is voor het "goede doel" zeg maar. Al heb ik totaal geen klagen als ik het van sommigen lees. Was weinig aangekomen, maar 9kg en was direkt na de bevalling al 6 kg daarvan kwijt. Na 3 wkn paste ik al weer in mijn oude kleren, al zaten ze toen wel iets strakker. Ben nu weer op mijn oude gewicht (op 1/2kg na dan) maar heb nog wel zo'n "vet-richel" over op mijn buik (heb niets geen straie gelukkig!), ben deze week maar eens lid geworden van de sportclub hier in de buurt en probeer die richel er langzaam maar weer af te werken, hi hi. Wel vind ik dat mijn borsten wat zijn gaan hangen (door de BV??), wat ik eerst totaal niet had, jammer maar misschien wordt dat door de sportschool ook wel weer wat strakker.

groetjes,
xx Roos xx

Hoi

Ik pastte 4 weken na de bevalling al in m'n eigen broeken! Ik was ook maar 9 kilo aangekomen, moet nu nog 1 kilo en m'n buik weer strak trainen en je ziet alleen nog aan het litteken dat ik zwanger ben geweest!

Groetjes
Angel

hoi zomermoeders

ik heb gelukkig al weer  me oude figuurtje  en ik heb er helemaal niks voor hoeven te doen, toch was ik wel aardig wat kilo's aangekomen in me zwangerschap maar dat zat echt alleen bij me buik.. maar ik moet ook zeggen al waren er een paar kilotjes blijven zitten had me ook niet uitgemaakt je bent tenslotte pas bevallen en bij de een gaat het er sneller af als bij de ander

deze foto is gemaakt op de dag van de bevallig.

groetjes jessica mama van djesslyn 11-06-07

van de 12 kilo die ik was angekomen zijn er inmiddels 13 af   er mogen er nog wel een aantal kilotjes af en dat blubberbuikje gaan we strak proberen te trainen maar ben helaas niet zon fanatieke sporter  

Terug
Bovenaan