Hebben jullie je oude figuur alweer terug???

hoi hoi,

Ik was tijdens mijn zwangerschap 15 kilo aangekomen, daarvan ben ik z'on 11-12 van kwijt. Dus nog 3 kilo.
Ik pas mijn eigen kleding , alleen die buik hè? blubbert.
Maar ja, daar heeft dan ook 8 pond ingezeten, en dan mag dat best even duren. Ook heb ik een keizersnede gehad, dan duurt dat meestal langer, aldus de gyn. Verder ben ik erg tevreden over mezelf, straal de hele dag en geniet enorm van de kleine Emma.
Over 2 weken weer werken, dus veel in beweging, komt vanzelf weer goed.

Als je   je maar goed voelt en geniet van je baby,   dan straal je veel meer dan je druk maken over een paar pondjes.
Ik zie soms mensen lopen, en die hebben niet eens een kind, en daar kan ik wel 3x in (hahahahahahha)

Groetjes en een fijn weekend, wordt weer mooi weer

Marieke m v Emma 3-6

Hoi meiden,

Gelukkig zitten er heel veel in hetzelfde schuitje.
Ik ben 04-07-07 bevallen en was in totaal ong 20 kilo aangekomen (heb geen weegschaal maar heb af en toe bij schoonzus gewogen). Nu zijn er ong 10-12 kilo's af. Dus moet er nog 8, en het liefste nog 12......

Ik pas al wel weer enigzins mijn eigen kleding, maar om te zeggen dat het leuk staat..nnnnneeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb binnenkort dan ook een bruiloft van mijn broer en ik ben getuige, wil zzzzzzoooooooo graag een mooie jurk aan, maarja dan moeten echt die 12 kilo eraf zijn. Tis een groot blubberveld bij mijn buik en billen!!

Ben sindskort over op FV, dus nu mag ik gaan lijnen (oeps heb net een koekje op hahaha). WEET IEMAND EEN GOED DIEET (buiten Sonja Bakker).

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Dag mama's

OOOOOOH wat is de geweldig om te lezen dat nog steeds niet iedereen het "oude"figuur terug heeft. Ik ben niet zo heel veel aangekomen in mijn zwangerschap in totaal 10 kg. Maar ik droeg wel alles naar voren, dus ik had een gigantische buik. Om een voorbeeld te noemen. Toen ik 6 maand was zeiden mensen al tegen mij. Je hoeft vast niet zo lang meer hé. Als ik dan vertelde dat ik nog maar 6 maand was dan schrokken ze behoorlijk.
Maar ff op het het onderwerp terug komen. Ik kan mijn oude kleding ook nog niet aan. En ik ben bevallen op 02-07-2007. Dus de kleine van mij is nu bijna 8 weken. Ik kan mijn broeken nog niet helemaal dicht krijgen omdat mijn buik nog te dik is.
Ik geef geen bv dus ik ben nu wel een beetje aan het lijnen. Maar het is zo moeilijk omdat het allemaal zo lekker is.

Dus meiden ik geloof echt dat er nog wel hoop is voor ons allen. Ik denk alleen dat de meesten van ons moeten accepteren dat ze hun "oude" figuur nooit helemaal weer terug zullen krijgen. Ik tenminste niet. Ik was ook behoorlijk fors van mijzelf dus dat zal ik nu ook wel blijven houden. Ik had maat 48 voor de zwangerschap en dat heb ik nu ook nog steeds.

Ik heb het dieet ook nog niet gevonden. Ik probeer gewoon gezond te eten en met mate. Verder gewoon lekker genieten als ik eens een keer "zondig".
Dames veel succes om de zwangerschap kilo's er af te krijgen.

Lief karin mama van Nathan

goedemorgen
neeeeeeee,er zit nog 10 kilo teveel aan!!!was bijna 30 kilo aangekomenen er zijn er heel snel 20 afgegaan maar de laatste 10 gaan niet zo snel,nu ben ik er ook nog niet zo mee bezig,bevalling is nog maar 8 weken terug.en aan sporten kom ik nog niet toe.
groetjes petra mv anouk

@denise: Het zou heel goed kunnen dat je spiermassa bent kwijtgeraakt tijdens de zwangerschap. (door minder bewegen dan voor de zwangerschap bijvoorbeeld)  Spiermassa is zwaarder dan vet. Hierdoor kan het heel goed dat je hetzelfde weegt als voor de zwangerschap, maar wel meer vet op je lichaam hebt.

Mensen die gaan sporten worden daardoor ook zwaarder dan voor het sporten. Je raakt wel vet kwijt en je figuur wordt dus beter (en je lichaam gezonder!), maar in kilo's kom je dan juist aan.

Groetjes, Marisa

Wat zijn er toch veel bofkonten bij,die hun ,oude, gewicht weer hebben!!
Zelf ben ik over de 20 bij gekomen.op het eind heb ik gewoon niet meer gekeken hoe zwaar ik was.
Ik was in ieder geval na een paar weken 11 kilo zwaarder als voorheen.
Ben nou 8 weken aan het ,sonja bakkeren, en ben 9 kilo kwijt.
Dus nog effe volhouden,wil er nog meer kwijt.
(had al overgewicht,Voor de zwangerschap)

Succes allemaal!!!!!!!!!

Ik was om en nabij de 26 kilo aangekomen, ik heb nu nog 10 kilo die er af moet. En vandaag vol goede moed met sonjabakkeren begonnen ( nieuw werkwoord voor ik de dikke van dale.... haahha)
Ik hoop dat ik eigenlijk nog 15 er af kan krijgen want dan ben ik weer als toen ik 20 was. Maar dat zal wel niet lukken, maar we doen ons best.

groetjes Mariska

ps ik vind de striae nog het ergste, echt heel erg last van.. van mijn schaamstreek tot boven mijn navel

Hoi allemaal,

IK ben tijdens mijn zwangerschap 12 kilo aangekomen en binnen een week was ik er 14 kwijt, heb er niets voor hoeven doen maar mijn buik lijkt wel een leeggelopen balon helemaal aan het blubberen (bah) en wat je zei mariska die striae dar erger ii me nog het meeste aan maar goed ik weet  uit ervaring dat je met sport je buikje wat strakker krijg maar na drie kids weet ik ook t,is en word nooit meer wat het geweest is die striae krijg je nooit meer weg en mn buik heeft nog steeds een afdakje en met elk kind word die wat groter misschien ooit een buikcorrectie...

groetjes bianca

Terug
Bovenaan