Hebben jullie je oude figuur alweer terug???

zat binnen een week op mijn oude gewicht (zelfs 3 kilo eronder) terwijl ik zo'n 13 kilo was aangekomen. ik kon ook direct  weer in mijn spijkerbroeken, maar mijn figuur is wel erg veranderd, ook dat afdakje, en ik merk dat mijn riem veel losser moet. ik denk ook wel logisch na 2 kids..... eigenlijk moet ik ook aan e oefeningen enzo, maar daar ben ik te lui voor....

Hoi allemaal,
Onze jongste is nu net vijf weken, en nee, ik ben ook nog niet op mijn oude gewicht.
Helaas meer aangekomen dan de eerste twee keer, en moet nu nog een kilo of 4,of 5.
Het zit bij mij echt op de heupen, terwijl ik die normaal niet eens echt heb..haha
Buik is slapper, maarja, wel drie kinderen nu..
Na de eerste viel ik in no time 22 kg af, veel te veel!!
Woog nog maar 49 kg, en ben 1,77mtr..
Na de tweede ging netjes alles er weer vlot af, en viel de buik ook mee daarna.
Maar ben bang dat ook ik naar de sportschool zal moeten deze keer..
Pas qua kleding een paar rokjes net aan, maar broeken echt nog niet..krijg ze niet dicht ook.
Draag nog twee zwangerschapsbroeken...de rest heb ik ook van nijd weggegooid..doe ik echt niet meer aan nu. zitten veel te los, ziet er niet uit!
Baal ook best een beetje van mijn lijf hoor, en ik had echt hele dikke voeten door vocht, die zijn nu nog niet helemaal terug in oude staat..pfff.
Dus wat mij betreft...ik kan niet wachten tot ik  mezelf weer terug heb. Vriend zeg; Ach, je ziet er nog steeds goed uit hoor..Maar ik voel me er niet lekker bij, en dat telt voor mij!
Succes allemaal, en hopelijk voelt iedereen zich weer snel lekker in haar vel..
Groetjes R

Zucht....ik ken het probleem, ben 20 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap had een ontzettende grote buik aan de voorkant en vocht vasthouden, ik had gympen aan van mijn vriend die 3 maten groter zijn....
Echter mijn afdakje zit er nog steeds, en ik hoop dat het zal verdwijnen.
Ik ben nu 17 kilo kwijt....

Groetjes Ellen

op deze foto ben ik 7 maanden zwanger in de laatste 2 maanden is me buik echt onwijs gegroeid die foto's staan niet op deze comp. maar ben totaal 15kilo aangekomen ik woog eerst 56 kilo en ben 1.72.
als je me van de achterkant zag zag je niet dat ik zwanger was (alleen aan het waggelen haha)
ik kon na de bevalling gelijk alles aan na een week liep ik buiten en konden de mensen niet geloven dat ik een week geleden een kindje had gekregen ik liet dan me zwangeschapstreep zien en ook de kraamverzorgster had zoiets nog nooit mee gemaakt  ik vond het wel leuk heb namelijk nogal en kleding verslaving en heel me kast hangt vol! haha

na anderhalve week stond ik op de weegschaal en was al 13kilo kwijt!!

groetjes marielle

Are you kidding? Moest sinds week 22 platliggen en ben in totaal 27 kilo (!!!) aangekomen. Het meeste was er wel snel vanaf, maar ik heb nu nog een kilo of 7 'over'. Ben weer begonnen met gezond eten (echt gezond, Sonja Bakker gezond, maar ik ben het niet heftig aan het volgen ivm borstvoeding. Ze heeft wel leuke low-cal recepten, dus vandaar dat ik wel het een en ander al aan het veranderen ben.) Maar echt lijnen mag uiteraard nog niet...

Het schijnt dat je met bv de eerste kilo's wel snel kwijt ben (dat was zeker waar!) en dat je daarna nog een buffertje overhoudt waar je niet zo snel vanaf komt. Ik ben nu al weken hetzelfde gewicht. (Lotte is nu 16 weken) Verder probeer ik minstens 1x per dag met die kleine te gaan wandelen. Goed voor haar en voor mij!

Groetjes, Marisa

Nog geen oud figuur terug hier hoor, helaas!!
Na mijn eerste bevalling paste ik na 10 dagen alweer in mijn broeken, dus ik hoopte dat nu ook maar helaas...
Ik ben in het totaal 16 kg aangekomen en daar zijn er al weer 11 van kwijt maar die laatste 5 kilos hangen allemaal aan mjjn heupen en kont denk ik..
Maar ik mag nu (na 6 weken) weer beginnen met sporten, dus dat ga ik even aanpakken.
Gr. Anne-Marie
mama van Tim (2,5) en Jesse (van 12-7-07)

Hallo

Ook ik ben mijn zwangerschapskilo`s nog niet kwijt, heb er nog zo`n 5 te gaan. Het is morgen 6 weken geleden. Maar goed ik troost me dat het bij de eerste wel zeker een half jaar heeft geduurd voordat ik mijn ``oude`` kleren weer aan kon. Ik heb ze wel al gepast maar kan nog niet echt zeggen dat ik ze aankon door het blubberbuikje wat er nog zit. Daarbij komt het ook nog dat ik nog niet echt veel hebben/mogen doen daar ik al een operatie achter de rug heb.
Maar goed we doen ons best en ook dat zal wel weer goed komen (hoop ik).
Succes allemaal.

Groetjes bg

hallo,

ik ben na bijna 3 weken 6 van de 9 kilo kwijt. ik moet er nog 3 kwijt. ik had gedacht dat ik niet zo snel de kilos kwijt werd.
de laatste 3 zullen wel wat langzamer gaan maar ik mag niet klagen

groetjes
bianca

Terug
Bovenaan