Hebben jullie ook "tics" ? ? ?

Hey!

Met het risico dat ik mezelf grandioos voor jan l*l zet hier.... Gert-jan beschuldigde me ervan dat ik belachelijke ticjes heb! gelukkig kon ik hem nog wel om de oren slaan met een paar tics van hem zelf, maar toch! Voorbeelden? ja hoor!

* de toiletrol MOET naar voren hangen met het papier naar beneden, dus niet aan de muurkant... Zelfs als ik bij anderen op bezoek ben geweest verander ik de rol, hahaha!

* Mijn bed MOET strak opgemaakt zijn, onderlaken mag niet rimpelig zijn, en het dekbed moet goed in de hoeken zitten. ( lang leve 7 jaar defensie...) GJ laat vaak zo'n vreselijke rand niks hangen aan de bovenkant... Gek word ik dan! Zelfs na het vrijen moet ik eerst vaak eerst even wapperen... Daar word GJ dan weer gek van...

* de handdoeken MOETEN op een bepaalde manier gevouwen worden, anders doe ik het zelf wel even overnieuw... ( Ik snap nu overigens accuut waarom GJ de was niet meer aanraakt, hahaha!)

Maar goed, Jullie ook nog gekkigheden of ben ik werkelijk de enige idioot hier? Of de enige die dit bekend durft te maken, hahaha!

Kus, Marieke

Ik durf ook wel:

* Wil ook graag mijn handdoeken op een bepaalde manier gevouwen hebben
* Shirts ook trouwens

Tja en verder.... o ja...

* Als ik 's morgens heel vroeg weg moet dan moet alles klaar staan, anders slaap ik echt niet 's nachts. En ik moet dan 2 wekkers aan zetten, voor het geval ik er een per ongeluk uit zal zetten

Meer kan ik echt niet bedenken, maar er is vast nog wel iets...

Groetjes Nanda

Hoi hoi!!

Het stukje wat jij hebt geschreven, kon bijna van mij zijn. Dat van die toiletrol doe ik ook altijd!
En ook mijn onderlaken van het bed moet altijd helemaal strak (overigens niet na de sex!). Maar bij het dekbed heb ik dat dan weer niet... haha
Ook de handdoeken zijn hier op een bepaalde manier gevouwen, tenminste... alleen die die in de badkamer in het zicht liggen, de mooie dus, haha. De andere liggen in het kastje, dat boeit me niet zo!

Ff denken of ik nog andere "tics" heb... schiet me zo ff niks te binnen. Ow ja, dat ik altijd een paar keer moet controleren of ik de deur heb afgesloten. Rij er zelfs wel eens voor terug...

Voor de rest.... pff.. geen idee, vast nog wel meer, maar die zijn voor mij zo normaal waarschijnlijk dat ik het niet zie. Net zoals dat GJ er bij jou op heeft gewezen, waarschijnlijk.

Dus nog iemand die zich met jou voor gek zet, hoor!

Groetjes, Marloes.

Ow ja, dat van Nanda komt mij ook héél bekend voor... alles 's avonds klaarzetten, maar niet omdat ik anders niet kan slapen, maar meer zodat ik 's morgens zo lang mogelijk in bed kan blijven liggen... heerlijk!

Nou vooruit.

Bedden opmaken:
Hoeslaken moet helemaal strak zijn
Dekbedovertrek moet er ook strak over het dekbed geen dus geen loze ruimte snap je? haha.

Strijken:
Ik hou absoluut niet van kreukels blijf net zo lang doorgaan dat er geen kreukels inzitten.
Ik strijk alles behalve bedden goed (alleen kussensloop) en vatendoekjes

Ik heb er nog wel meer hoor haha

Liefs Esther

Nou vooruit.

Bedden opmaken:
Hoeslaken moet helemaal strak zijn
Dekbedovertrek moet er ook strak over het dekbed geen dus geen loze ruimte snap je? haha.

Strijken:
Ik hou absoluut niet van kreukels blijf net zo lang doorgaan dat er geen kreukels inzitten.
Ik strijk alles behalve bedden goed (alleen kussensloop) en vatendoekjes

Ik heb er nog wel meer hoor haha

Liefs Esther

Whahahaha...Marieke.....ik kan het zo kopiëren wat jij geschreven heb.
Nou vooruit ik zal er nog een opbiechten...maar niet lachen hoor!!
Als ik op de stoep loop dan MOET ik met allebei mijn voeten evenveel voegen raken...snappen jullie hem nog...Ja het is een hele stomme tic,vertel het dan ook tegen niemand...hahahaha...Corné lacht me altijd uit(en zijn goed recht hoor).
De stoelen moeten ook altijd even gelijk zijn aangeschoven.

Liefs Kitty en Tess

nou ik heb preizes wat alle anderen bovemij hebben ook van die wc rol haha
ook als ik bij iemand anders ben en hij hangt niet goed
maar dat heb ik denk ik van mijn opa die deed dat vroeger ook al hihi

gr stephanie en timothy

Terug
Bovenaan