Hee Nataly!

Hoi hoi,

Ben ik weer even.
Vandaag dus inderdaad ongi. Klopt precies: posi-ovutest op dag 17, dus eisprong op dag 18. Dan 14 dagen erbij is dag 32 en dat is dus vandaag. Vind dat toch wel prettig van die testen; je weet precies waar je aan toe bent.(meestal). Wel balen dat de RD zijn gekomen. Maar goed; gaan we met zijn drieen door voor de volgende ronde met als hoofdprijs: een baby!!!

Groetjes,

M3

SLOERIG AAN DE RAKKER???????????????????????????
wat betekend dattttt??????sorrie hoor, maar heb ik nu nog nooit van gehoord en zal maar niet de mogelijke dingen erbij zetten wat ik denk dat t wel eens zou kunnen zijn hahaha, maar denk dat je verkouden bent of????!!
En ja die rotte rooie is hier ook langs geweest, is bedoeling dat ik hem vandaag weer (voorgoed) de deur uit schop, maar vindt t nog wel leuk hier; heb een hekel aan hem!rotzak!
En dan inderdaad gaan we er weer voor, vanaf maandag s morgens weer ff over mn strookje piesen en op naar dat lachende snoetje dat ik dan donderdag(volg week) verwacht. Dus dan gaan we weer aan de slag. Moet inderdaad zeggen dat ik zo rond die eisprong ook meer zin heb;-)

Ik reedt net trouwens bijna op een auto in, tsjeeee wat zat ik te dromen, kwam net van t werk af en zag echt nix op de rotonde en ineens was ze daar. De auto's kusten elkaar net en ze had gelukkig niks aan haar auto; dus ik toch een engeltje bij me dat me weer eens flink wakker schud ik t verkeer!

wanneer verwachten jullie je verrassingsei deze maand??
xx zuus

Hoi hoi,

Ja, sloerig aan de rakker...ik had hetzelfde als Zuus; wat is dat nou weer???? Door de kop vol snot kon ik het enigszins plaatsen maar had er nog nooit van gehoord.
Mijn nieuwe data:
starten met ovutest: zaterdag 21 oktober. Verrassingsei verwacht op 23 oktober: NOD wordt dan: 7 november. Dat duurt nog lang!!!
Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen.

Groetjes,

M3

HAHAHAHAHA!!!!! Ik dacht al dat jullie niet wisten wat dit betekend.

Sloerig in de rakker is Twents( maar daar waren jullie vast al wel achter) voor grieperig zijn.

Ik wist ook niet wat dit betekende maar op zondagavond is bij ons op de regionale tv altijd een twentse soap op. In deze serie praten ze dus echt plat (wat ik dus niet kan) en hadden ze het over sloerig in de rakker zijn. Ik moest daar erg om lachen want het klinkt veel heftiger dan het werkelijk is.

Mijn vriend noemt mijn verrassingsei altijd mijn springei!!!!!!!. Dus mijn springei wordt verwacht rond 20 oktober (een paar dagen eerder of later kan ook).

Ik ga gauw weer aan het wwr, spreek jullie snel weer!

Veel liefs
Nataly

Hee sloerie!hoe is het met je rakker!!hahah sorrie;-)
al wat beter eraan?!
Ik heb ei ook rond de 19e dus weer gezellig rond de zelfde dagen dames!
Verder geen nieuws!ga ons nederlands elftal eens aanmoedigen hier op tv!
xx zuus

Ach ja!

Ben niet echt ziek maar voel me ook niet echt lekker. Ben snipverkouden en heb hoofdpijn omdat alles verstopt zit. Heb net hete thee gedronken met een scheut rum. Volgens mijn vriend helpt dit tegen het sloerig zijn.

Komt hard aan trouwens, voel me helemaal tipsy en heb de neiging om scheel te kijken, hips!!!!

Ga nu lekker op bed liggen en tv kijken en we zien morgen wel weer hoe ik me voel.

HUP HOLLAND!

Weltrusten lieverds!

Hee Rumboontje en m3!

Haha ik zag t helemal voor me, jij tipsie van je rumthee!!
Hoop dat je je al weer wat beter voelt; t weer is ook zo wisselvallig, je weet nog niet meer wat je aan moet trekken!
Ik ben vanmorgen wakker geworden met een koortslip, lekkerrrrNOT. Zal wel van een vies glas zijn ofzo; gisteravond met exsportmaatje van me afgesproken; nou ik dacht kan wel een biertje drinken,maar na 3 dacht ik al dat ik bijna dubbelzag!tsjeee, laatste tijd niet veel uitgeweest of whatever, en had weinig gegeten, dus dat telde aan!!
Heb net maar koortslipcreme gehaald en even verse jus geperst; kan ik er weer tegen aan!
Ik begin maandag met ovu en gaan dan weer gezellie aant klussen volgende week!
wel leuk dat we alledrie rond dezelfde periode zitten!En zou top zijn om ook alledrie samen zwanger te worden!! i hope so!!!

Jullie alvast ook een fijn weekend; ik heb werkweekend; vandaag, morgen late en zondag vroege.
xx zuus, oeps zal jullie maar geen kus geven met mn lippie!haha

Hallo,

Wat is het hier gezellig!!!
Vind het leuk om jullie verhalen te volgen
Ik zit dan lekker voor de pc met een bakkie thee (nee niet met rum )

Ik zit in mijn eerste klusronde, maandag is mijn NOD (als het regelmatig is)
Ik hoop dat de red devils wegblijven. Ik heb geen zwangerschapsklachten, alleen dat mijn tepels sinds 3 dagen zo gevoelig zijn..alsof ze soms op knappen staan.
Toch denk ik op een of andere manier dat het niet raak is. Ik weet ik moet niet klagen want ik ben nog maar net begonnen.

Ik wil jullie heel veel succes wensen.
En ik lees jullie verhalen wel weer.

Liefs Niek
25 jaar, 1e ronde, 1e kindje

Terug
Bovenaan