Hee Nataly!

Hoi allemaal,

Nou, dan ben ik dus als enige nog over...
Vandaag was dag 28. Vorige cyclus was 27 dagen maar deze keer ovutest pas positief op dag 17 dus ga ik er van uit dat komend weekend (zondag) pas NOD is (op dag 31).
Gisteren dacht ik zeker dat de ongi er aan kwam: buikpijn en last van mijn rug.
Vandaag echter niks te zien.
Moet maar gewoon afwachten want sinds vorige maand vertrouw ik alleen nog maar een posi test. En die test doe ik pas als ik een week overtijd ben: volgende week zaterdag dus.
Voel wel wat dingetjes maar dwing mezelf om er niet continu mee bezig te zijn: dus sta ik 's ochtends niet aan mijn borsten te voelen en ga ik niet 100.000 keer naar de wc. Zodra ik me betrap op een gedachte aan zwanger worden verdring ik dat met een gedachte aan hoe gemakkelijk het is met grote kids etc. Ff wat zelfbescherming dames.
Uitgerekende datum zou wel leuk zijn: een dag na mijn vaders verjaardag (op vaderdag). Op 23 okt. begin ik met het geven van een nieuwe cursus; dat slokt veel aandacht op.
En dan natuurlijk de nieuwe baan. Leuk en spannend. Ben deze week geweest en heb er veel zin in. Ligt een leuke uitdaging voor mij want de caseload die ik overneem is supergoed georganiseerd en zo wil ze hem ook terug na haar verlof. En ik ben niet zo'n georganiseerde werker....Kan ik dus veel van leren.
We zitten in het gemeentehuis in Tegelen en dat ligt wel leuk, qua winkels enzo.
Als we nou alletwee zwanger zijn Zuus: gaan we een keer samen shoppen oké?
Je moet de moed nog niet opgeven hoor meid. Ik ken zoveel verhalen van meiden die pas zwanger raakten na een langere tijd. Hier zie je die niet omdat bijna iedereen op een bepaald moment afhaakt omdat ze vinden dat ze er veel te veel mee bezig zijn. Dus zie je hier mensen die na een keer of 3,4,5, zwanger zijn. Ik denk (dat leert de ervaring ook) dat je moet proberen door te gaan met je leven zoals het was/is en daar zoveel mogelijk van genieten; dus ook af en toe een glaasje, gewoon blijven eten etc.
Maar ja, dat is gemakkelijk gezegd, dat realiseer ik me wel.
Even ter info Zuus: ik raakte zwanger van Nienke in ronde 11. Nu zit ik al in ronde 14 en nog steeds niet. Dat we vruchtbaar zijn is wel duidelijk want er is al 3 keer een match geweest.
En nu ga ik stoppen;

Groetjes allemaal

M3

Heey!
je hebt ook echt gelijk en we beginnen nu (pas) met ronde 4, maar HOE fijn zou t zijn om gewoon zwanger te worden als je t wil!ha ha!
En inderdaad gaan we ook gewoon door met alles! Maar ja als ik ongi ben zit ik al niet echt heerlijk in mn vel en mn mannetje heeft t op t moment errug druk op werk, dus zien elkaar (ook dr mn avonddiensten) minder als ik zou willen, maar zondag hebben we samen vrij en gaan wat leuks doen.
En ja als we beiden zwanger zijn dan gaan we zeker x shoppen!!ha ha!
Iedereen doet gewoon zo alsof t allemaal zo makkelijk is en je kids maar neemt enzo en ja niemand weet dat we bezig zijn, wat ik van ene kant ook zo wil houden, maar soms wil ik gewoon mn hart luchten en dat kan ik gelukkig hier met jullie!!en bij mn mannetje, maar ja mannen zijn toch anders he;-)

Ik ga door met duimen vr jou m3 en heb sterk de indruk dat je t naar je zin gaat krijgen in tegelen!
En naat; jouw devils weer bijna weg of? wanneer is jouw volgende klusperiode?!ik verwacht mn ei de 19e dus hebben we weer wat om naar uit te kijken he!!haha
Heb trouwens gister weer eens flink geshopt en beetje met geld 'gesmeten' heerlijk was dat, lang geleden!!ha ha ha!

Fijn weekend schatten!
T is fijn hier met jullie!
xx ZuuS

Goeiemorrugu!
Nog niks te zien hier.
Begint nu stiekum toch spannend te worden.
Morgen weer een update,

Groetjes,

M3

Dag meiden!!!!

M3, spannend hoor, zit hier heeeeeeel erg voor je te duimen.

Mijn rode duivels blazen inderdaad weer de aftocht. Ze zijn er nog wel maar niet meer zo heftig.

Had er even een paar dagen behoorlijk de pest dus heb even niet gereageerd. Maar goed, mijn ei komt waarschijnlijk in het weekend van 20/21/22 oktober. Ga vanaf 16 oktober beginnen met ovutesten. Mijn moeder is 20 oktober jarig dus het zou mooi als het dan lukt. Je hebt dat helaas niet zelf in de hand kan ik nu wel zeggen in ronde 10. Had niet gedacht dat het zo lang zou duren. Ach ja, als je hier leest op het
forum' als zwanger worden langer duurt' dan weet je dat het nog veel erger kan. Hoop niet dat het bij ons zover gaat komen.

Goed...... wij gaan weer vol goede moed richting onze klusdagen (duurt nog bijna 2 weken,  wat is dat lang).

Mijn beste vriendin is inmiddels bevallen van een gezonde zoon, Jesse, 57 cm en ruim 8 pond. Morgen gaan we de kleine spruit bekijken. Kan haast niet wachten. Als je haar verhaal, met inknippen en uitscheuren, dan wordt je daar niet vrolijk van.

Mijn schoonzusje vertelde mij dat ze voor een tweede gaan, hun dochtertje is nu 14 maanden en de vorige keer was het bij hun raak in ronde 3. Ik zou het stiekum niet leuk vinden dat zij eerder zwanger zou zijn dan ik. Mijn hele familie weet dat we al sinds januari 2006 bezig zijn dus hoef ik net te doen alsof. Ik vind dat heel prettig.

Maar goed, ik ga eten koken en spreek jullie snel weer.

Duim,duim,duim,duim voor M3

veel iefs
Nataly

Toch getest vanmiddag; ik kon niet meer wachten. Kreeg een sms-je van vriendin dat ze zwanger is. Ik ben zo labiel als wat; huilen etc.
Dus getest: en weer negatief. Hoop is weer gevlogen; hopelijk nu snel duivels zodat we weer door kunnen.

Groetjes,

M3

Hoi m3,
Dat is echt balen, een negatieve test!!
Hoop echt dat het nog goed komt !
Ook altijd rot als in je omgeving mensen zwanger zijn, voor hen natuurlijk geweldig, en je gunt het ze ook heus wel, maar toch!!
ik duim ook voor je..tot later. ik lees het wel weer.
Liefs R

He Zuus en M3,

Zijn bij jullie allebei de rode duivels nu gekomen of nog niet?????? Ben heeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd.

Bij mij zijn ze net weer weg dus we kunnen weer 'klussen'  Ole!!!!

Ben een beetje  sloerig in de rakker  dus ga vanavond lekker vroeg onder de wol. Ik heb de kop vol snot zoals dat heet, hahahaha!!!!!

Veel liefs
Nataly    

Terug
Bovenaan