Hee Nataly!

Hee Girls!

Inderdaad fijn om weer wat van m3 te horen. Vervelend dat je niet lekker in je vel zit. T wordt inderdaad tijd voor een nieuwe uitdaging!Knap dat je evt nog aan studie beginnen wil. Wil je dan naar ....kom ff niet op naam. Vooraan in Belgie. Mn schoonzusje is daar afgelopen september ook aan verloskunde begonnen; t duurde korter omdat ze vanuit verpleegkunde kon instromen en goed koper.....de nadelen kwam ze pas na een tijdje tegen en t grootste nadeel was; zodra je een stage plaats moet zoeken ben je de pineut...nederlandse stagesplaatsen nemen 100 keer eerder de nederlandse studenten aan omdat de nederlandse school geld geeft aan de stage plaatsen en de belgische school geeft geen subsidie aan de plaatsen.....uiteindelijk zou ze in gent of daar ergens stage moeten lopen. ook was t op school allemaal slecht geregeld daar, maar dat is misschiens ieders eigen ervaring.Ze is ook gestopt en geloof 3 van de 4 nederlandse studentes daar.
(nou dat zal je lekker opvrolijken dit berichtje van mij!!)sorrie.
Wat je zei m3 over die berichtjes dat heb ik ook wel in enige mate ja als ik ze nu lees....af en toe....grrrr!!Maar zo onwetend zullen we allen ooit wel geweest zijn!

Hier alles prima!ben begonnen met mn vlak magneetverf wat onder de verf komt; zo kan je wat leuke dingen op hangen als je wil!En de andere verf hebben we vanmorgen ook gehaald, dus er zit schot in!
Volgende week do. 3d/4d echo!!Ben benieuwd naar die kleine actieveling!!
Nou klusdames, de lente is begonnen en t is bijna pasen; ideale moment om er weer met frisse moed tegen aan te gaan!!Succes met die eitjes en zalig pasuhhhh!!
xx zuus

He dames,

Hier even een berichtje van mij. Heb een paar moeilijke dagen achter de rug. Afgelopen donderdagavond is mijn overbuurvrouw bevallen van een gezonde zoon Bram en daar hebben we een ooievaar opgehangen, gaf best wel een dubbel gevoel

Vervolgens werden we een uur later gebeld door mijn schoonzusje en zwager of we thuis waren want ze moesten ons iets vertellen. Je raad het al.....................ze is 11 weken zwanger van de tweede. Raak in ronde 6. Ik wist dat ze bezig waren dus ik was al wel een beetje voorbereid maar het komt toch wel rauw op je dak. Ik heb hier geloof ik al wel eens geschreven dat ik niet hoop dat zij eerder zwanger zou zijn dan mij maar ja dat is toch gebeurt.

Ben heel blij voor ze maar ik was op dat moment voor ons heel verdrietig. Heb nadat ze weg waren en ongelofelijk potje zitten janken waarom zij wel en wij niet.

Ik merkte aan mijn schoonzusje dat zij daar ook mee zat want zij weten dat het bij ons nog niet wil lukken en dat we in de medische molen zitten. Ik ben vrijdagavond nog bij haar geweest want ik had het gevoel dat zij zich schuldig voelt maar dat moet helemaal niet. We hebben hierover een heel fijn gesprek gehad. Ze is een echte schat en een schoonzusje uit duizenden.

Ben nu gewoon heeeeel erg blij voor hun en hoop dat alles goed komt. Donderdag moet ik weer naar het ziekenhuis en ik laat jullie weten wat daar uit komt.

Veel liefs
Nataly

Hai,

Ik heb net mijn HSG onderzoek gehad en alles is goed, mijn eileiders zijn niet verstopt en alles is goed toegankelijk.

Moet nu 5 juni weer naar de gynacoloog als het nog niet gelukt is, hoop natuurlijk dat ik dan al zwanger ben. Dan krijgen we een samenlevingstest. Mijn gynacoloog zei ook dat je na dit onderzoek extra vruchtbaar kunt zijn omdat alles nu goed open is, duim duim duim dus!

Vond het onderzoek eigenlijk wel meevallen, deed wel even pijn (kramp) maar dat was maar een paar seconden en daarna was het meer een ongemakkelijk gevoel dan echt pijn. Had geen pijnstiller ingenomen omdat ik die niet voorgeschreven heb gekregen. Heb nu een beetje een zeurderig gevoel in mijn buik maar geen echte pijn. Blijf wel thuis de rest van dag en ga lekker in de tuin zitten.

Ben blij dat het is meegevallen en dat de uitslag goed is.

Veel liefs
Nataly

Hee Naat!

Nou weer even wat nieuwtjes omtrend jou. Kan me voorstellen dat t even moeilijk is als je familie komt vertellen dat er een kleintje komt. Wel erg fijn dat ze zo meelevend voor jou is en t contact goed is.
Verder dat er bij jou alles goed uit zien en alles nu goed open is!!dus met goede moed er tegen aan he meid!!
ik duim door!
zijn vanmorgen nog bij vk geweest br controle en pretecho; dat was geen pter; kop van acho ding was kapot...jammer, maar maandag morgen om half 8 gaan we ons ukje weer bewonderen in 3d 4d!!verder was het goed gegroeid en lag het hoofdje al beneden!!arme poepie nog 13 weken ondersteboven in mn buik hangen!!haha
tot snel! xx

Hee meiden,

Alles goed met jullie?

Mijn ei is gespot!!!! Had eergisteren en gisteren een positieve ovutest dus we zijn al vanaf vrijdag iedere dag aan het sexen!!!! Kijken of het vanavond nog lukt en dan hebben we het maximale eruit gehaald of niet?

Hou jullie natuurlijk op de hoogte?

Veel liefs
Nataly

Hallo iedereen die dit leest,

Vandaag typ ik denk ik mijn laatste bijdrage voor dit forum.
We kregen vandaag de uitslag van alle ziekenhuis onderzoeken en die uitslag was ronduit slecht te noemen.
Het komt er op neer dat de kwaliteit van de zwemmers van mijn man zo slecht is dat de gyn alleen ICSI als mogelijkheid zag. Die uitslag kwam echt als een klap in mijn gezicht! Ik had vanalles verwacht maar dit zeker niet. Nog even ter verduidelijking: we raakten na 11 maanden proberen spontaan zwanger van een meisje. Toen we besloten er weer voor te gaan raakten we al na 2 maanden spontaan zwanger van een eeneiige jongenstweeling (onze jongedame is 6, de jongens zijn 4). Toen we uiteindelijk de knoop weer hadden doorgehakt raakte ik na 7 maanden weer zwanger maar dat eindigde in een miskraam. Weer door gegaan met proberen en na 12 maanden weer zwanger en weer een miskraam.
Toen we het ziekenhuis traject in gingen hebben we besloten de onderzoeken af te wachten. We zouden doorgegaan zijn tot en met IUI. Maar dat komt dus niet eens als alternatief op het lijstje voor.
Onze droom van een vierde valt dus nu in duigen. We gaan niet met ICSI aan de slag; ik vind de belasting voor mezelf en voor mijn gezin veel te groot. Ook vind ik het een naar idee om in te grijpen in een natuurlijk proces en de situatie zo naar mijn hand te zetten.
Ik heb er al heel wat traantjes om gelaten maar ben nu ook blij dat duidelijk is wat er aan de hand is. Meiden; deze mama van 3 blijft een mama van 3. Tenzij er natuurlijk toch nog een wonder gebeurt.....

M3,

Wat een verschikkelijk nieuws en wat een wonder dat je dan toch nog 2 keer spontaan zwanger bent geweest en 3 kinderen hebt gekregen.

Ik begrijp dat dit een hele grote klap voor jullie is dat dit tijd nodig heeft om door te dringen en te verwerken. Ik wens jullie hierbij heel veel sterkte en alle geluk van de wereld.

Ik laat je af en toe wel weten hoe het met mij verder gaat, we zijn immers vriendinnetjes op hyves.

Heel veel liefs en knuffels

Nataly

Heb net gereageerd, maar zie t er niet op staan??miss komt t nog.

Maar M3;wat een slecht nieuws, pfff. typte dat mensen wel kunnen zeggen dat je gelukkig kan zijn dat je er 3 gezond op de wereld gezet hebt....maar als je een hele grote wens hebt voor een vierde is dat een vreselijke domper dat het niet op de manier gaat dat jezelf zou willen....

ik wens jullie heel veel sterkte en spreek je hopelijk nog op hyves of hier.

xx zuus

Terug
Bovenaan