Hee Nataly!

Dag allemaal!

He Zuus, fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad.

Ik zit nu in de wachtperiode. Weet dus niet precies wanneer mijn eisprong is geweest omdat ik geen ovulatietesten meer gebruik en niet meer temperatuur. Gezien mijn  vorige cyclussen heb ik denk ik rond 2 maart mijn ei gehad (dat was dag 20)

Ik zit nu op dag 30 (mijn langste cyclus was 36 dagen). Heb al weer een aantal dagen bruine prut dus denk dat het deze maand weer niet is gelukt. Overmorgen mag ik naar de gynacoloog dus maar even afwachten wat daar uit komt.

Ik duim voor ons, M3!!!!!

Veel liefs
Nataly

Wat ik nu weer heb, elke maand is er wel wat.

In mijn vorig bericht vertelde ik toch dat ik al wel bruine prut heb maar nog geen ongi, vanmorgen nog steeds een beetje bruin.

Ik heb dus vanmorgen mijn temperatuur opgenomen om te kijken hoe het nu is en die is laag, 36,3!!!!!!!!!!! Snap er niks van want ik ben dus niet echt ongi geweest, heb alleen bruine prut gehad en geen rood bloed.

Morgen maar eens vragen aan de gynacoloog.

Veel liefs
Nataly

Hee meiden!
vindt het soms wel moeilijk wat ik hier typen moet. vindt het gewoon   zo oneerlijk dat de een zo aanteld en de ander er ZO veel geduld, verdriet, hoop, energie en veel optimisme voor nodig heeft he. Het is gewoon ZO dubbel. Maar ik wil jullie nogmaals zeggen dat ik het jullieZO gun he en met jullie mee leef en hoop dat jullie snel aan mogen tellen!

gister 1e zwangerschapsyoga gehad; erg relaxt. we stroomden wel in in de laatste blok en vanaf april begint het opnieuw. nu ook nog veel vrouwen die een stuk verder waren als ons. maar als er weer bavallen komen er weer nieuwe bij.

ik ga zo werken en wens jullie nog lekkere zonnige dagen toe!
xx ZuuS

Hai,

Zuus, kan me wel voorstellen dat het voor jou moeilijk is maar ik vind het heel fijn dat we elkaar toch op de hoogte houden en gewoon af en toe eens lekker kletsen. Ik gun het jou van harte en ben heel blij dat het voor je een goede zwangerschap is.

Voor mij en M3 is het wel eens moeilijk maar daar kun jij niks aan doen. Jij bent zwanger en daar moet je van genieten. Ben alleen wel een beetje bang dat jij straks al bevallen bent ik ik nog niet zwanger ben, maar goed...........zover zijn we nog niet.

Ik ben vanmorgen naar de gynacoloog geweest en dat was een hele aardige man. Hij vertelde dat 85% het eerste jaar zonder problemen zwanger wordt en dat 10% in het tweede jaar zonder problemen zwanger wordt. Ik was dus volgens hem (14 maanden) nog niet zo lang bezig en hoefde me dus ook nog geen zorgen te maken.

Vervolgens blijft er nog 5% over waar wel wat mee is. Meestal is er dan een probleem met het zaad van de man of heeft de vrouw geen eisprong. Dit is bij ons geen probleem. Het zaad van mijn vriend was heel goed en de gynacoloog heeft mijn temperatuurkaartjes bekeken en vertelde dat daaruit overduidelijk blijkt dat ik een eisprong heb en dat hiervoor hormonen niet nodig zijn.

Zelfs als ze niks kunnen vinden bij de man en de vrouw zijn er nog wel mogelijkheden, vertelde hij maar zover waren we nog niet.

Hij heeft bij mij een inwendige echo gedaan en daar was niets afwijkends of verontrustends op te zien. Hij kon wel zien dat ik wel ongesteld ben geweest (dat kon wel een keer heel weinig zijn en alleen maar bruin zoals bij mij deze maand) Een heel duidelijk teken van een zwangerschap is je temperatuur die hoog blijft. En die is bij gewoon weer laag.

Volgende stap voor mij is dat ze een HSG onderzoek gaan doen. Dan spuiten ze een contrastvloeistof in mijn baarmoeder en gaan ze foto's maken om te kijken of mijn eileiders goed toegankelijk zijn. Dit kan een vervelend onderzoek zijn dus moest ik mijn vriend maar meenemen. De eerstvolgende eerste dag van mijn menstuatie moet ik bellen en dan wordt er een afspraak gemaakt op de achtste dag van mijn cyclus.

Moet ik weer een maand wachten maar ja.....ze gaan nu in ieder geval verder met onderzoeken.

Zuus, trouwens rond je 24/25ste ben je het vruchtbaarst, dus jij zit op je piek, geen wonder dat je zo snel zwanger was!

Sorry voor mijn lange verhaal maar ik moest het even kwijt. Ik hou jullie op de hoogte.

Veel liefs
Nataly

Hoi meiden,

Zuus, ik ben het van harte met Nataly eens. Voel je niet schuldig of rot om ons maar geniet van je zwangerschap. Waarschijnlijk komt onze tijd ook nog wel. Je schrijft dat je niet weet wat je soms hier moet schrijven. Ik weet niet hoe het voor Nat is maar ik lees ook altijd jullie hoekje!! En daar schrijf je volop wat er gebeurt etc. Houd je niet in joh!!
Ik kom wekelijks veel happy zwangeren tegen in mijn cursus (geef Samen Bevallen wat overigens een veeeeeeeeel completere en leukere cursus is dan yoga; dat hoor ik tenminste van meiden die ook voor yoga gekozen hadden en daar toch minder aan hebben gehad als ze dachten maar dat even terzijde) dus ben wel wat gewend. Ik heb bij mezelf nog nooit een spoortje van jaloezie op andere zwangeren bespeurd maar vind het juist leuk om te adviseren en uit te leggen etc.

Nataly, ik kom zo nog even terug op jouw berichtje maar ga nu eerst even eten.

Groetjes,

M3

thnx vr jullie lieve reactie!vindt t ook gezellig om nog contact te houden en elkaar op hoogte te houden!
xx zuus

Shame on US!! ff updaten; gezakt naar pagina 8....oepsie!
Hier weinig news!Buik groeit goed. Kreeg gisteravond de vraag; jij was toch in Juli uitgeteld he....(met andere woorden; lijkt alsof ukkie al bija komt!haha)
Verder is ukje goed actief en kan mn vriend hem/haar al geregeld voelen!
Hoe ist daar?!
xx zuus

He allemaal,

Hier ist goed! Mijn vriend en ik zijn lekker een paar dagen naar Londen geweest. Even er lekker tussenuit en nergens aan denken en op letten. Heerlijk hoor en we hebben erg genoten. Londen is super!

Ik zit weer in de wacht periode.........zit nu op dag  19 van mijn cyclus en heb op dag  14 of  15 mijn ei gehad. Dat is heel vroeg voor mij. Ben mijn cyclus gaan tellen vanaf de eerste dag dat ik echt rood bloed heb en zit dan  nu op dag 19. Als ik ga tellen vanaf dat ik bruine prut had zit ik op dag 23.

Afgelopen donderdag had ik wel erg veel vruchtbaar slijm en heb toen maar een ovutestje gedaan en wat denk je TWEE DIKKE STEPEN. Dus hebben we donderdag en vrijdag geklust (vrijdag was in Londen).

Nu dus wachten...............denk dat ik, uitgaande van mijn normale cyclus, mijn NOD op vrijdag 6 april heb.

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan