Hee Nataly!

Goeimorgen....of toch niet.

Bij mij is de bruine prut weer gespot ongeveer een week voor mijn NOD dus dat kan wel kloppen. Denk dat het voor mij dus weer over zal zijn. Dan maar bellen met het ziekenhuis als mijn ongie echt doorbreekt voor een HSG onderzoek. Ik voel me heel gelaten terwijl ik andere maanden heel erg verdrietig was.

Ga vanavond stappen met een vriendin van mij in Deventer en denk dat ik maar een lekkere cocktail ga drinken (niet teveel want ik weet nog niet zeker of de ongi doorbreekt)

M3 hoe is het met jou dan?

Veel liefs
Nataly

Hee Naat!Ik reageer ff alleen hier(je berichtje stond op beide)maar ik hoop niet dat die RD weer doorbreekt, pfff.Ik duim nog ff lekker door.
lekker zeg !!Even lekker weg naar London!Ik ben do met vriendin naar Scheveningen geweest!Tarzan!ECHTE aanrader!!super leuk!Erna gezellig nr crazy piano's geweest en in een erg leuk hotelletje overnacht. Vrijdag hebben we goed geshopt in Den Haag!Was erna kapot!pff begin t nu wel te merken hoor die dikke buik. Maar geniet er iedere dag van!!
succes meiden! x zuus

Heee!

Hier nog steeds bruine prut en geen rode duivels. Zit nu op dag 9 of 10 na mijn ei dus nu begint het wel spannend te worden. Heb meestal mijn ongi zo'n 11 of 12 dagen na mijn ei. Nog een paar dagen geduld...........aargh!!!!!

M3......ben nu toch wel heel benieuwd hoe het met jou gaat? Ben je al weer in het ziekenhuis geweest?

Veel liefs
Nataly

Spannend dus!!
FF wat anders ladies van het eerste uur.....ik had wel eens een bos bloemen of presentje verwacht van jongegezinnen.nl, want denk dat we toch inmiddels wel tot een van de langste onderwerpen van dit forum behoren.....
(niet dan anderen nu extra berichten gaan typen om ons in te halen he!!)

Ik ben iniedergeval nog erg blij met ons cluppie hier!!
x zuus

Hey,

Ben ook erg blij met ons cluppie! Wij zijn de echte volhouders!!! Al vanaf augustus 2006. Best wel vet zoals mijn neefje van 7 dat zou zeggen.

We gaan gewoon door tot M3 en ik ook zwanger zijn toch?

Veel liefs
Nataly

Hee, hoi allemaal!

Sorry voor de lange stilte van mijn kant. Maar ben het een beetje zat: er zijn nauwelijks nog meiden over van toen wij begonnen en voel me niet echt passen bij de dames die nu schrijven. Sommige vragen heb ik al wel 4 keer voorbij zien komen en sommige discussies zijn ook al enkele keren gevoerd. Ik heb daar niet zo'n zin meer in eerlijk gezegd. Merk ook regelmatig irritatie naar de "nieuwkomers". Kunnen zij niks aan doen, ligt meer aan mij. Maar liefst zou ik dan hele botte antwoorden teruggeven op sommige vragen  en daar is niemand bij gebaat toch? Dus vandaar.
Met mij gaat het niet zo lekker. Voel me moe, heb de afgelopen weken (te) veel gewerkt. Ook vraag ik me af wat ik van de toekomst moet verwachten. Ben iemand die altijd grootse evenementen in het vooruitzicht wil hebben: een verhuizing, nieuwe baan, baby etc anders heb ik het gevoel geen doel te hebben. Nu de vierde zo op zich laat wachten heb ik het idee dat ik niet verder kan. Want als ie zich nog aankondigt ziet de toekomst er heel anders uit dan wanneer ie niet meer komt. Dan wil ik namelijk een studie gaan doen (verloskundige). Daarvoor zou ik naar Belgie moeten en dt vergt nogal wat planning, energie etc. Met baby niet te doen. Mijn jongsten zijn nu 4 en een half en als het hierbij blijft zou ik over zo'n jaar of 4 kunnen starten. Komt ie nog wel dan wordt het al snel 8 jaar en ik weet niet of ik er dan nog aan wil beginnen.

Donderdag moet ik weer naar het ziekenhuis: heb dan SH-test (samenlevingstest). Gelukkig want dan is er tenminste weer actie. Zit nu op dag 13 van de cyclus. Klusdagen komen er dus weer aan. Ik heb er deze keer niet zoveel zin in. Mijn man gebruikt medicijnen en daardoor verdwijnt zijn zin als sneeuw voor de zon. Eens per maand vindt ie wel genoeg en dus komt alle initiatief van mijn kant. Ben ik ook een beetje klaar mee eigenlijk.

Nou, een heel klaagverhaal van mijn kant. Maar het lucht wel eens op om het met jullie te delen.

Groetjes,

M3

Hallo,

M3, wat fijn om wat van je te horen ook al gaat het op dit moment wat minder.

Met mij gaat het ook niet zo goed want ik ben net vandaag weer ongesteld geworden.

Heb het ziekenhuis gebeld en ik moet donderdag 12 april komen voor een HSG onderzoek.

Zit nu dus in ronde 16 alweer. Wat kan er toch aan de hand zijn ik wordt er helemaal moedeloos van. Heb net een grote reep chocolade  naar binnen gewerkt. Voel me niet echt beter, snik snik.

Veel liefs
Nataly

Hoi,

Nou vandaag dus naar het ziekenhuis geweest voor de samenlevingstest. Ik had verwacht dat het snel snel zou gaan en dat we de dokter zelf niet zouden zien maar dat was dus wel zo. We hebben uitslagen gekregen: bloed was goed; dwz geen chlamydia. Zaad was onderzocht en week nogal af van de norm: het was te weinig, te traag en had een afwijkende vorm. Samenlevingstest was positief dwz dat we samen wel matchen; zaad kan bij mij overleven (hebben zelf de zaadcellen gezien in het monster; dat was wel grappig).
Nu zijn de volgende stappen: een nieuw zaadonderzoek waarbij het zaad wordt opgewerkt (de goeien worden eruit gehaald) en dan wordt bekeken wat er van overblijft. Ik krijg een echo. Daarna weer een gesprek.
Al met al wel raar om nu echt in de MMM te zijn beland...
Op de miskraam ging de gyn niet in. Ook hormonen heeft hij niet onderzocht want een min of meer regelmatige cyclus duidt op een goede hormoonhuishouding.

Nou, Nat en de rest; ik houd jullie op de hoogte...

Groetjes,

M3

Terug
Bovenaan