heeeel licht streepje

Hoi iedereen,

Ondertussen ben ik al 5 dagen overtijd.
Ik heb eergister al een test gedaan, deze was negatief, vanmorgen weer 1 gedaan, ook deze was negatief. Ik had online nog wat extra te testen besteld, die kwamen net binnen, dus nog maar eens getest, omdat dit een ander merk was.
Ik had eigenlijk het idee dat het niet raak kon zijn, maar ik zie een heeel mienie licht streepje! Ik ben al 6 x opnieuw gaan kijken om te kijken of ik t niet in mn hoofd haal, maar ik zie m echt.

Hij is wel heel erg licht, echt soort van heel licht roze, maar mag ik ervanuit gaan dat ik zwanger ben? Of kan dit zijn doordat het staafje vochtig wordt door de urine?
Ondertussen ook nog maar een digitale test besteld om te kijken wat die aangeeft... Ik ben benieuwd.
 
Een streepje is een streepje. Slim dat je toch een digitale hebt besteld. Dat is toch makkelijker af te lezen! Ik hoop voor je dat het positief is!
 
@laindey: 
Dat zeg ik nou ook altijd, een streepje is een streepje. 
Yot je er zelf 1 voor je neus krijgt met zo'n vaag streepje en nu neemt de onzekerheid hrt toch ineens over. 
Het is voor ons pas de 1e maand dat we t proberen, dus iets in mij kan ook nog niet helemaal geloven dat dat streepje zou betekenen dat het nu al raak is. 
 
 
Heel herkenbaar, had ik afgelopen weekend ook! 
Dacht dat ik het me verbeeldde of dat ik niet goed heb getest en dus vals is. 
 
Van t weekend gebruik ik de 2e test uit die verpakking en anders idd ook digitaal!
hou ons op de hoogte ;) 
 
Hallo dames, iedereen die zwanger is gefeliciteerd
wij hebben vorige week donderdag een cb test gedaan en
die was positief met zwanger 1-2 de testen van
de Kruidvat heb ik ook gedaan die is nog heel erg licht
het streepje maar we zijn zwanger van ons 2e wondertje!
 
 
@Leone jacht ik weet er alles van dat dan alles anders is haha! Ben wel heel erg benieuwd wat er op je digitale test uitkomt.
 
@ mamavanmila Oh voor jou ook spannend dus! Ik ben heel erg benieuwd!
 
Spannend!! Probeer het ook eens met ochtendurine nu je al een licht streepje hebt! Waarschijnlijk is die dan wel donkerder! Zal voor je duimen! 
 
Terug
Bovenaan