heeeel licht streepje

@Leone jacht Dat snap ik heel erg goed! Ik had precies hetzelfde begin december. Eerste keer raak, eerste zwangerschap. Ik had dag na mijn NOD ook een licht streepje. Week later wel een dikke streep. Maar heb toch een miskraam gehad helaas bij 5,5week. Je huisarts kan je waarschijnlijk meer vertellen over het hele proces. Dat is natuurlijk ook bij iedereen anders! 
Ik hoop ook voor je dat alles goed is! Wil je natuurlijk niet bang maken met mijn verhaal, maar helaas komen miskramen heel erg vaak voor.
 
Wat vervelend om te horen voor je :( 
 
Ik weet het, ik wacht rustig af. af en toe ga je alleen teveel nadenken en dan word ik een beetje gek van mezelf. ik ga morgen maar op tijd opstaan om te bellen ! 
 
@leone ik bel morgen ook gewoon met de vk hoor.
Denk zelf nu ca 5 weken zwanger te zijn dus ik verwacht dat ze me over een week of 3 wil zien.
probeer je niet te druk te maken en genieten van deze spannende tijd! ?
hoop dat je idd niet zoveel hcg in je bloed hebt. Daar heb ik de overige keer zo ontzettend veel lasr van gehad, 9 mnd super ziek geweest 
 
Gewoon de verloskundige bellen morgen 
Huisartsen verwijzen je ook daar naar door
Je kan op internet opzoeken welke verloskundige bij
Jou in de buurt zitten zodat je die kan bellen 
Waarom haal je nu in de winkel niet een digitale zwangerschaps 
Test dan weet je het meteen vandaag al
Waarschijnlijk is je hcg nog laag waardoor je een licht 
Streepje heb...hcg verdubbeld elke 2 dagen 
 
@1048878Ik woon in een klein plaatsje, met kleine winkels, waar ze overal een mini voorraad van hebben, en iedereen kent elkaar... Aangezien ik niet wil dat iedereen gelijk overal van weet bestel ik liever online ;) 
 
Ik bel morgen eerst even de dokter en daarna een verloskundige :) 
 
Mijn man is helema door het dolle haha! 
Hij vindt het geweldig. 
 
Digitale test is er nog niet, komt vanmiddag binnen denk ik. 
Vanmorgen dokter en verloskundige gebeld, afspraak voor echo staat. Zenuwslopend allemaal haha. Nog even voor de zekerheid gevraagd of een licht streepje iets is om zorgen te maken, maar volgebs hen is dat helemaal niet gek. 
 
Ondertussen ook eindelijk de digitale test gedaan! 
 
Wat de VK en dokter vanmorgen uitrekende klopt wel, 5-6 weekjes zwanger ! Jeeej! 
 
Terug
Bovenaan