heeeel licht streepje

@mali mali, dat was dus het gekke.. Vanmorgen getest met ochtendurine, toen was de test nog negatief, vanmiddag met een andere test en ander merk een heel licht streepje. 
 
Ik heb nog een paar testen, en ontvang morgen hopelijk ook de digitale, dus ik test morgen nog eens :)
 
Hoi iedereen, 
 
De digitale test nog niet binnen, maar ik heb natuurlijk nog testen liggen..
2 verschillende sensitesten. Allebei getest met ochtendurine, 
Het streepje is licht, maar hij is niet te missen ! 
Op beide testen zie ik een lichtroze streepje?
 
Vanmiddag de digitale nog maar even doen, kom ik er ook achter hoelang al.. 
Zo spannend allemaal!! Vooral omdat mijn partner nog van niets weet... 
Hij wil graag verrast worden, waar ik wel aan mee wil werken, maar het is zo moeilijk om mijn mond niet voorbij te praten.. 
Hij is nu werken en komt pas vanavond laat weer thuis, morgen werk ik.. Eerder dan morgenavond kan ik hem dus niet verrassen!!
 
 Nog even volhouden dus maar... 
 
@Leone jacht Spannenddddd! Ik wil je al wel voorzichtig feliciteren want een streep is toch echt een streep! Hoe wil je het gaan verstellen aan je partner?
 
@leone Een streepje is een streepje! Wordt hopelijk snel nog donkderder! Wat spannend morgenavond, veel plezier met vertellen! En zoals Laindey al vroeg, hoe ga je het vertellen?
 
Ja inderdaad , een streep is een streep, zo spannend allemaal# ik had nooit gedacht dat het zo snel al raak zou kunnen zijn.. 
 
Ik ben net even naar de winkel geweest waar ik sokjes met best dad ever gekocht heb. 
Ik ga hem vertellen dat ik een cadeautje voor hem heb dat ik van iemand aan hem damoet geven die er niet bij kon zijn, dus dat mij gevraagd is om het daarom te filmen zodat ik zijn reactie kan laten zien... Ik zeg erbij dat als hij het uitpakt hij dan wel begrijpt van wie het afkomstig is. 
 
 
 
Leuk hoor! Kan me het nog zo goed herinneren! Ook steeds kijken. In ander licht, vanuit een andere hoek, foto gemaakt en bekeken, weer eens kijken. Fijn om wat meer zekerheid te hebben maar een streepje is een streepje. Bij ons derde kindje was het ook in een keer raak.
Geniet er van!
 
Terug
Bovenaan