heeeel licht streepje

Gefeliciteerd Leone!
ik doe straks ook de digitale test! Vriend is zich nu aan het klaarmaken om te gaan klussen bij zn zus, dus wacht even tot hij weg is! Wil idd ook graag verrast worden en ik heb en porseleinstift gekocht om aan de binnenkant van een kopje “je wordt papa” te schrijven. Ben zo benieuwd!!
 
Leuke reacties allemaal!! Iedereen met een positieve test alvast gefeliciteerd! 
 
En voor de anderen zal ik duimen dat het snel lukt. 
 
Ik heb het mijn man ondertussen verteld. Wat was dat spannend! 
Ik gaf hem het pakje en hij zei: ben je zwanger ?! Hij maakte het open, las de tekst en begon spontaan te huilen , wat ik helemaal niet verwachtte eigenlijk ! 
 
Maandag een afsprawk met de dokter maken. Spannend allemaal! 
En binnenkort op mijn werk vertellen.. Ook dat nog, ik werk er nog niet zo lang haha. 
 
 
 
 
Positief! 3+ 
toch niet zon onregelmatige cyclus dus ;)
nu maar wachten tot Mn vriend terug is van het helpen in elkaar zetten van de babykamer bij zn zusje haha.
zou t pas na 12 wkn op je werk vertellen Leone, tenzij je het echt Sl eerder ziet of je zo ziek bent... 
 
Sorry voor de halve antwoorden soms, ik zit soms op mijn telefoon, en krijg dan niet het hele scherm in beeld, en de webpagina loopt elke keer vast waardoor ik de antwoorden niet allemaal zie. 
 
Even een vraagje... Morgen ga ik de dokter bellen. ik was benieuwd wat een dokter zoal doet met een zwangerschapsbericht, en ben even gaan googlen. de antwoorden waren allemaal al wat ouder en lopen erg uiteen. 
Veel mensen zeggen dat je daarna nog zeker 2 weken moet wachten voor je bij een verloskundige terecht kunt voor een echo. 
 
Zoals ik al aangaf zijn de streepjes op de testen redelijk licht. Ik ben zo dom geweest om perongeluk de laatst bestelde testen verkeerd te bestellen, waren dus niet digitaal :( Ik weet dus nog steeds niet hoelang al. Ik heb wel nog maar een keer testen besteld, nu wel digitaal dus ik kom er morgen wel achter. 
Ik wil alleen graag weten waarom de testen zo licht blijven, is er iets mis? is mijn HCG gewoon nog laag? ik probeer er niet teveel over na te denken, al die stress is ook niet goed, maar wetende dat mijn moeder meerdere miskramen gehad heeft ( ook al is dat niet erfelijk) maak ik me in mijn achterhoofd toch een beetje zorgen..
 
Wat zijn jullie ervaringen met dokter bellen/verloskundige bellen? hoe hebben jullie dat aangepakt ? moesten jullie lang wachten? 
 
@Leone jacht Ik moest bij de huisarts bloed prikken, ze ging kijken naar mn HCG waarde, vitamine, toxoplasmose etc. Mocht dit goed zijn kon ik een afspraak bij de gyn maken. Ik woon in België en hier gaat dat net allemaal anders dan in Nederland. Volgens mij kan jij ook direct de verloskundige bellen voor een afspraak.
 
@laindey: zoals ik begrepen heb kan ik dat inderdaad ook, direct de verloskundige bellen. Dat ga ik morgen ook zeker doen, ik vraag de dokter even of hij een nummer voor me heeft, maar ik ben benieuwd of ik dan nog lang moet wachten voor ik langs kan komen. 
Dit is onze eerste zwangerschap, waarbij het in 1 keer raak was en dat met tot nu 5 testen die allemaal een licht streepje gaven, met in mijn achterhoofd de narigheid die mijn moeder mee heeft gemaakt, ik word er gewoon een beetje onzeker van. ik wil heel graag gewoon even zien of alles klopt. 
 
 
Terug
Bovenaan