heeel vaag streepje op test

A

Anoniem

Guest
Vandaag een test gedaan, er kwam een heel vrrag streepje die eigenlijk pas echt te zien was als je hem tegen het licht hield. Heb hem vergeleken met een test van 2 dagen geleden en daar was helemaal niets op te zien!!

Wat denken jullie?

Is een heel vaag streepje ook een streepje of.....

Hoi lalaula

Een streep is een streep lijkt me ! Gefeliciteerd !!!
Ben je nu overtijd of heb je voor je nod getest?
Het kan best zijn dat wanneer je een paar dagen later test de streep donkerder is..
Dus ik zou als ik jou was over een paar dagen nog eens testen.. zaterdag ofzo..

Succes !!

Groetjes Maike Sanne

Hey bedankt voor je reactie, zaterdag is mijn NOD, ik weet gewoon niet of ik het durf te geloven.

Ik denk nu al drink gewoon niets, en vanavond nog een x testen?

Ben echt heel nerveus!!!

Spannend! Lesje 1: een streep is een streep!
Ik zou morgenvroeg pas testen, dat is het meest betrouwbaar!
Anders ovr een dag of wat nog n keer.

succes meid... ;-)

groetjes Jannie
12 weken en 2 dagen zwanger

ja eigenlijk wel, ga het proberen, ik wil dit gewoon zo graag. Ik ben bang dat ik me dingen ga inbeelden...

Ik hoop het zo...

Nou vanmorgen weer test gedaan, en nu is er eigenlijk niets te zien?

Ik denk dat ik pech heb

Wat is dit moeilijk zeg! Je weet gewoon niet meer wat je moet geloven...ik probeer het morgen nog wel een x.

Heeft iemand ervaring met matcare midstream testen?

Heej!
Ohh dat is wel ff balen  datie vanochtend negatief was, maar wat die andere meiden zeggen een streep is wel een streep.
Ik zou je adviseren om morgenochtend een clear blue test te halen, die zijn heel gevoelig voor het hormoon hcg en zodra der maar een kleine hoeveelheid in je urine zit(ochtendplas of avondplas maakt niet uit) geeftie gelijk zwanger aan!
Ik heb 2 dagen voor mijn NOD die clear blue gedaan en pas op mijn NOD zelf gaf de andere test een hele lichte streep aan!
Succes ermee!
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan