heeel vaag streepje op test

Lieve lalaula,

Jeetje wat raar allemaal !!!
Mijn advies is toch om nog een paar dagen te wachten.. en ben je dan nog niet ongi dan zou ik nog eens testen en anders naar je ha ?? Die kunnen daar ook testen !

Succes

Liefs Maike Sanne

ja daar dacht ik ook al aan, misschien als ik dinsdag nog ongi ben, dan ga ik naar de HA, dit kost me een vermogen...

maar ik moet me gewoon nog even inhouden
groetjes laura

Lalaula.. als je op de kruidvat test een streep heb ben je zwanger!
hij zal echt donkerder worden.. waarschijnlijk heb je nog niet veel HCG daarom is de streep vaag en daarom test de clear blue niet zwanger.
Die tweede streep op de clear blue zegt echt niks.. Maar de streep op de kruitvat test wel!
ik geef je vast mijn voorzichtige felicitaties!

liefs Jazzie

Wie heeft ervaring mee met schleker testen.
Gisteren 2 testen gedaan, ook een vage streepje , maar het streepje was wit, moet eigenlijk roze zijn.
Ben ook al 3 weken overtijd en vanaf maart van de pil af .
Word gek van dat wachten veel testen gedaan elke x negatief of een hele vage streepje.
Anders wachten tot zaterdag dan 4 weken overtijd , en dan nog geen ongi dan maar de H.A bellen.

x GB

He Grietje 79
Ik kan je de hand schudden.
Bij mij is het precies hetzelfde.
Ik zag vorige week ook een vaag streepje als je hem in het licht hielt.
 Paar dagen erna zag ik het streepje duidelijker. (was niet gekleurd)
Dure test gedaan dit weekend stond niet zwanger.
Ik ben nu ruim 2 weken over tijd. Ga woensdag als ik nog niet ongi ben naar HA (assistenten) nog een test doen.
Ik word helemaal gek van mijzelf.
's ochtends en 's avonds voel ik mij misselijk.
Woensdag nog een test doen en dan wie weet een bloedonderzoek.
Ik word gek van het wachten.
Ze zeggen streepje is streepje maar dokter assistenen zag streepje ook maar vond het nog te onduidelijk :-(
Ik leef met je mee !
Ik duim voor degene die afwachten.
We zullen zien..
Liefs
Miek

Hoi Mieka 1980
Ja vervelend is dit, dat wachten.
Hier nog steeds geen ongi.
Ik heb wel een 3 weken krampjes in mijn buik en elke x denken daar komt mijn ongi.
Maar het zijn lichte krampjes een zeurend gevoel.
Voel me al 3 weken niet fit, ontzettend moe, steken in mijn borsten....je zal dan zeggen ZW. maar de test niet ?????
Waar blijft nou die ongi......
We hebben al een dochter van 2 1/2 jaar, dat heeft ook een jaar geduurt toen was ik onregelmatig ongi......maar zolang ( 3 weken ) niet.
Ik wacht tot zaterdag ( 4 weken overtijd) als er dan nog geen ongi is , maar weer testen anders de HA bellen.
Of onze lichamen houden ons voor de gek ( de hormonen ) ?????
Veel succes mieka 1980 en hopen op positieve nieuws...en voor diegene die in het dezelfde situatie zitten......
Gr. Grietje

Terug
Bovenaan