heeel vaag streepje op test

Hoi
Bij mij nog steeds geen ongi...ik wil aankomende weekend weer een test doen( 4 weken overtijd ) mischien ook wel eerder...kan eigenlijk ook niet wachten.
xxGrietje

nou, het resultaat...maandag naar de dokter geweest en feliciteerde mee zwanger 4,5 weken!

Dat was mooi nieuws, het die avond tegen mijn ouders gezegd, ik was zo gelukkig...maar gisteren....krampen, beetje bloedverlies....

Verloskundige gebeld en die zei dat het niet erg was zou oud bloed zijn...

Nadat ik had opgehangen vreselijke krampen ik stond op en voelde het al...zoveel bloed

Zoveel bloed had ik nog nooit gezien, naar gynacoloog in ziekenhuis gestuurd, er zat nog wel iets maar ik kon erop rekenen dat dat niet lang meer zou duren. Bloedtest gehad waarop ik vanmiddag om half 5 het antwoord van krijg die ik eigenlijk al weet.

Ik bloed nog steeds, het is een miskraam...ik voel me zo hulpeloos en verdrietig, alle spanning en hoop, dan zekerheid een roze wolk. Maar nog geen dag van mogen genieten....

Sorry had liever leuker nieuws gehad, maar ik geef niet op...het komt wel weer goed....ooit.

Hey Lalaula

Wat vreselijk nieuws, ben je eindelijk zwanger en heb je nog geen dag er mogen van genieten.
Veel succes en sterkte straks en hopen op natuurlijk ....goed nieuws.
Als je zelf al zeker weet dat het niet goed zit en veel bloed verliest.

XX Grietje

quote: lalaula reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-09-2008 12:31:39'));

nou, het resultaat...maandag naar de dokter geweest en feliciteerde mee zwanger 4,5 weken!

Dat was mooi nieuws, het die avond tegen mijn ouders gezegd, ik was zo gelukkig...maar gisteren....krampen, beetje bloedverlies....

Verloskundige gebeld en die zei dat het niet erg was zou oud bloed zijn...

Nadat ik had opgehangen vreselijke krampen ik stond op en voelde het al...zoveel bloed

Zoveel bloed had ik nog nooit gezien, naar gynacoloog in ziekenhuis gestuurd, er zat nog wel iets maar ik kon erop rekenen dat dat niet lang meer zou duren. Bloedtest gehad waarop ik vanmiddag om half 5 het antwoord van krijg die ik eigenlijk al weet.

Ik bloed nog steeds, het is een miskraam...ik voel me zo hulpeloos en verdrietig, alle spanning en hoop, dan zekerheid een roze wolk. Maar nog geen dag van mogen genieten....

Sorry had liever leuker nieuws gehad, maar ik geef niet op...het komt wel weer goed....ooit.

heej meis

helaas weet ik hoe je je voelt,en wil je heel veel sterkte wensen,bij dit verlies al was het nog zo klein,het was toch jullie wondertje.
ik heb met bijna 12weken toen een miskraam gehad,en toen deed ik ook een test en na eindelijk zoo vaak teste (was 7weken voor dat test eindelijk posi was) en ja toen gign ik ook denkenn mss was er toen al iets niet goed,omdat al zo laat aangaf.
maar goed het blijft moeilijk en blijft je altijd bij,mijn schoonzus was toen 2weken eerder uitgeteld en is toen bevallen van een jongentje die oktober 2 word alweer,maar ja als ik hem zie denk ik vaak aan ons kindje hoe hij/zij eruit zal zien,maar helaas ( deze zwangerschap ging door de pil heen)

gelukkig ben ik in maart bevallen van een prachtige dochter en toen was het meteen 1e ronde raak

nou wil je heel veel sterkte toewensen de komende tijd en vooral goed praten is belangrijk meis

doei doei

Terug
Bovenaan