heeft er iemand hier verstand van??

hoi lydia nog bedankt voor je reactie(en sorry voor mijn late reactie)
gelukkig dat 20 niet weinig is dan! dan weet ik dat tenminste!

joepie hoe is het nu met jouw meis?!

wat is het rustig hier zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!

joepie hoe is het met je?
ik denk dat je door deze omstandigheden ook niet zoveel op het forum bent zeker?
ik ben er ook niet zoveel meer!!
heel leuk als er weer iemand zwanger is hoor MAAR IK WIL OOK!!!!!!!

succes met je 1e icsi

groetjes droppy

Hey droppy,

Had niet eens gezien dat je laatst al gevraagd had hoe het met me ging, sorry!

Wij hebben 12 mei een uitgangsecho gehad, daaruit bleek dat alles rustig was en dat we dus door mochten. Ben 15 mei begonnen met de puregon erbij, dat is om mijn eitjes te stimuleren.
Morgen heb ik mijn 1ste fm. (i.v.m hemelvaart/zondagsdienst op een zaterdag)
Ben heel benieuwd en ook best wel zenuwachtig. Wat als er bijna geen of juist teveel
eitjes zijn!
Heb best veel last van mijn buik, dus dat werkt ook niet echt mee.
Van de ene kant denk ik dan: oh, dan groeien er vast mooi wat eitjes (voelde er normaal 1 al) en van de andere kant denk ik, misschien zijn het er wel teveel en is het daarom gevoelig, of zijn ze al gesprongen! Whaha, zoals je leest,  maak ik mezelf lekker gek!

We zullen het morgen zien, ik hou je op de hoogte!

Heb even gemist waar jij nu zo ongeveer zit...gaan jullie nu verder de mm in,
of laten jullie het zo?

ooit...komt het ook goed voor ons!

Liefs Joepie

hey joepie,

gelukkig dat alles rustig was bij je!
maar wat gaan ze morgen verder doen dan?als blijkt dat je eitjes goed zijn gergroeid gaan ze dan meteen dezelfde dag nog actie ondernemen?

wij moeten het helaas nog ff zelf aan modderen,dit omdat er is gebleken dat er niks mis is met mij en mijn vriend,en ik heb net 1maand terug de HSG onderzoek gehad daar door schijn je ook weer wat vruchtbaarder te zijn,over een halfjaar weer terug komen,mits ik zwanger zou worden natuurlijk,maar daar geloof ik natuurlijk niet in...ik zit gewoon over een halfjaar weer in het ziekenhuis!!!!

ben wel erg nieuwschierig hoor voor jouw morgen!
hopelijk kom je morgen hier met goed nieuws!
succes
groetjes droppy

Hey Droppy.

12 folikels!!!!!!!!!!!!!!!
Goed he?! Ben er superblij mee.
Ze waren zo rond de 14/15 mm, dus moet maandag nog een keer terugkomen voor een 2de fm en dan mocht ik ervan uitgaan dat ik midden aankomende week (dus denk woensdag) de punctie had!
De gyn was erg tevreden!

6 aan de ene kant en 6 aan de andere kant, eerlijk verdeeld toch?!

Ik hoop dat we allebei over een poosje met goed nieuws komen!

Ik ga weer, zijn nu bij mijn ouders en gaan weer richting huis!

Liefs Joepie

hoi joepie,

owwww wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en wat goed zeg de uitslag!ik ben echt heel blij voor je,je hebt het zo verdient meid,en nu maar hopen dat er wat moois uit komt
maar ik wordt niet meer zwanger hoor!!!!!!!!!! ik ben zowwwwwwwwwwwwww persimistisch geworden

ps; ík ben wel benieuwd naar woensdag hoor!
liefs droppy

Hey Droppy,
ik ken het gevoel zo goed: het gaat toch niet meer lukken. Ik zit nu in ronde 17, waarvan we bijna altijd goed geklust hebben (dag 8-17 om de dag), waarbij ik waarschijnlijk altijd een ei heb gehad (tenminste de keren dat ik temperatuurde en ovutesten deed, of bij de gyn liep), waarbij het zaad van mijn man 2x goed is getest etc.

WAT maakt het nu dat het mij niet lukt en die andere 93% van de mensen binnen een jaar zwanger is?????

Ik moet nu weer een maand langer wachten op de HSG (leuk; die feestdagen en jaarlijkse onderhoudrondes voor rontgenapparatuur als ik een foto moet) en zal daarna ook wel naar huis worden gestuurd. Verwachten ze dat het nu ineens allemaal helemaal anders gaat? Maar ja, je hebt er niks in te zeggen, waar elke ander mens misschien alleen maar een scharrel hoeft op te duiken in een café om zwanger te worden.

Meid, sterkte.

wenser

Hey lieverds,

Positief blijven hoor! Het is juist gunstig als er niks aan de hand is, al is het dan ook moeilijk te begrijpen, maar je hebt altijd kans op een spontane zwangerschap!

En mocht dat niet lukken, dan gaan ze jullie vast helpen!

Hier goed nieuws, vanmorgen waren de eitjes verder gegroeid, vanavond pregnyl
zetten en woensdag de punctie! Spannend!

Moet weer gaan!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan