heeft er iemand hier verstand van??

Je hebt ook wel gelijkn hoor Joepie, het is erger als ze constateren dat het sowiezo niet kan. Nu is er nog hoop, de gyn zei dat het tweede jaar nog helemaal niet zo gek is. We duimen maar weer he? Eerst die  ongi maar eens voorbij, dan die vervelende week 'wanneer vrijen' en dan weer een week rust voor de vervelende  week 'zou het wel of niet'.

We moeten toch wachten en ik denk ook wel dat een negatieve instelling en stress niet bevorderlijk werken (hoe moeilijk zo n bui soms ook om te draaien is).

Bedankt voor je oppepper!
Wenser

hey joepie,wat goed zeg de uitslag!!!!!!!!!!!!!!!!
laat je het ook nog ff horen hoe de punctie is geweest??
mijn duimen blijven draaien hoor!!
en indd bedankt voor je oppepper

quote: wenser reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-05-2009 17:00:53'));

Je hebt ook wel gelijkn hoor Joepie, het is erger als ze constateren dat het sowiezo niet kan. Nu is er nog hoop, de gyn zei dat het tweede jaar nog helemaal niet zo gek is. We duimen maar weer he? Eerst die  ongi maar eens voorbij, dan die vervelende week 'wanneer vrijen' en dan weer een week rust voor de vervelende  week 'zou het wel of niet'.

We moeten toch wachten en ik denk ook wel dat een negatieve instelling en stress niet bevorderlijk werken (hoe moeilijk zo n bui soms ook om te draaien is).

Bedankt voor je oppepper!
Wenser

hey wenser,dus eigenlijk zeg jij dus dat als je een negatieve instelling hebt je dan niet zwanger wordt??
nou dan wordt ik het nooit meer! ik ben nu niet zo positief meer als dan in het begin.

hoelang ben jij bezig?

Nee, dat denk ik niet hoor, maar het zal niet bevorderlijk werken. Ik denk zelf  dat het  een beetje uit de oertijd komt... als er hongersnood was, of er waren veel roofdieren waar vrouwen voor moesten vluchten, dan zou het lichaam denk ik nog even wachten met zwanger worden. Anders zou zo n vrouw in het nadeel zijn en het is ook niet bevorderlijk voor het nageslacht. Ik weet het niet hoor, maar ik vind het op zich wel een logische redenering .

Ik ben al in de 17e ronde beland vanaf begin maart 2008. Dus mijn hoop is af ent oe ook wel ver te zoeken hoor. Maar na een paar dagen als de ongi (en de teleurstelling)  weer een beetje is gezakt, dan voel ik me weer meer happy en krijg weer hoop.

En jij? Hoe lang was jij ook al weer bezig?

groetjes
Wenser

Ik las mijn berichtje nog eens door en vond het zelf al een beetje vaag, laat staan voor jullie. Wat ik natuurlijk bedoelde is het woordje stress. Stress is volgens mij niet bevordelijk voor de zwangerschap en stress was in de oudheid denk ik ook een reden van het lichaam om zwangerschap nog even uit te stellen ten behoeve van overleving van de vrouw en het kind. Dus misschien dat in ons stress ook nog steeds een negatieve invloed heeft....

Zo dat is misschien wat duidelijker

gr.
wenser

quote: wenser reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2009 08:42:16'));

Ik las mijn berichtje nog eens door en vond het zelf al een beetje vaag, laat staan voor jullie. Wat ik natuurlijk bedoelde is het woordje stress. Stress is volgens mij niet bevordelijk voor de zwangerschap en stress was in de oudheid denk ik ook een reden van het lichaam om zwangerschap nog even uit te stellen ten behoeve van overleving van de vrouw en het kind. Dus misschien dat in ons stress ook nog steeds een negatieve invloed heeft....

Zo dat is misschien wat duidelijker

gr.
wenser

hoi wenser,stress is nooit goed,maar juist als zwanger worden errrug lang duurt dan krijg je vanzelf stress.maar ja wat is stress?je hebt het in vele vormen,als ik nu naar mezelf kijk heb ik naar mijn idee geen stress(misschien onbewust wel?),maar ik wordt wel iedere keer enorm boos als ik weer ongesteld wordt,of als mijn ongi nadert denk ik ook steeds van;zal het gelukt zijn?of niet?

Hey meiden,

Droppy, lief dat je ernaar vraagt.
De punctie is goed verlopen, was best wel pijnlijk, maar voor een goed doel!
Ze hebben maar liefst 16 eitjes weggehaald!!!!!

Mijn vriendjes zaad was ook beter, 2 miljoen dit keer (laatste keer 0.2 miljoen)

Morgen worden we tussen 11.45 en 14.00 gebeld of er bevruchting is geweest,
een slopende dag dus vandaag!
Ben wel lekker vrij, want mijn buik is nog best gevoelig!

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan