heeft er iemand hier verstand van??

Hey Joepie,
Wat een goed nieuws! Heb zelf even een dipje want ben gister ook voor de punctie geweest. Er zijn 14 follikels aangeprikt en daarin hebben ze 6 eicellen gevonden. Vanmorgen mocht ik al bellen voor een tussenstand. Nu bleek dat er maar 2 eicellen icsi geschikt waren waarvan er al 1 is mislukt....
Bij de ander is er wel een bevruchting opgetreden maar nu is het nog even afwachten of de verdere deling plaats vind. Morgenvroeg dus opnieuw bellen of deze wel terug geplaatst kan worden....
Dan denk je dat je met 14 follikels goed zit....

Sterkte iedereen!

Dag Droppy,

Tja, ik weet ook niet precies waar de grens van stress ligt. Maar ik weet wel dat ik af en toe zo bezig ben met zwanger worden, teleurstellingen verwerken en rekening houden met vrijen, eten, drinken etc. dat ik af en toe helemaal niet happy in mijn vel zit. En ik weet dat het slecht is, maar het is zo moeilijk 'uit te zetten'.

Meis78: wat vervelend zeg, dat is dan wel weer een teleurstelling. Mag ik vragen hoeveelste poging dit is? Veel sterkte.

groetjes
Wenser

Nou, er is er één terug geplaatst! Gelukkig maar! De gyn. vond hem er mooi uitzien en wij natuurlijk ook haha.
Dit is onze 4e terugplaatsing. Eigenlijk zijn we al met de 5e bezig maar we hebben één keer de pech gehad dat er geen   bevruchting had plaats gevonden.
Nu kan het lange wachten weer beginnen. Vreselijk, maar we blijven positief!
Wenser, wanneer mag jij voor onderzoek?
liefs

Ik heb al ene aantal onderzoeken gehad. Zou eigenlijk deze maand de HSG krijgen, maar het ziekenhuis had geen plek voor mij in de week dat het bij mij  kon. Balen en weer een ronde wachten. Zal denk ik rond begin juli zijn.

groet
Wenser

quote: wenser reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-05-2009 18:04:13'));

Ik heb al ene aantal onderzoeken gehad. Zou eigenlijk deze maand de HSG krijgen, maar het ziekenhuis had geen plek voor mij in de week dat het bij mij  kon. Balen en weer een ronde wachten. Zal denk ik rond begin juli zijn.

groet
Wenser

balen dat ze geen plek voor je hadden,HSG vond ik persoonlijk erg mee vallen in iedergeval.

Hey meiden,

Meis, las gisteravond je berichtje en schrok er wel van...jeetje, maar gelukkig is er één teruggeplaatst en die blijft gewoon lekker zitten!!

Droppy, jij en Wenser worden gewoon snel zwanger hoor, het is jullie zo gegund!

Nou, wij kregen om 12.04 het verlossende telefoontje, van de 16 eitjes waren er 14 ICSI-geschikt en er zijn er maar liefst 8 bevrucht!
Zondag om 12.30 hebben we de terugplaatsing! We zijn erg blij en beseffen hoeveel geluk we hebben met 8 bevruchte eitjes!

Nu op naar zondag en dan 2 weken wachten...pppffff...ga maar veel leuke dingen doen!

Fijne avond!

Liefs Joepie

Hoihoi,
Joepie, dat is supernieuws! Ze kunnen morgen gewoon kiezen welke ze terug plaatsen. Wie weet kan er ook wat in de vriezer! Weet je al  of ze er 1 of 2  terugplaatsen? Wij zijn dus in Dusseldorf geweest en nou hadden wij natuurlijk de keus niet met maar 1 embryo, maar daar mag je er zelfs 3 terug laten plaatsen! Veel he?
Heel veel succes morgen en dan kunnen we samen op het wachtbankje gaan zitten...

Fijn weekend allemaal, liefs

Terug
Bovenaan