heeft er iemand hier verstand van??

Hey Droppy en Wenser,

Bedankt voor jullie medeleven. Wel raar hoor, van de ene kant voelde ik het aankomen maar als het dan eenmaal mis gaat schrik je toch...
Dit weekend even lekker wezen stappen ín Amsterdam. Even probeeren om op andere gedachten te komen. Dit was achteraf een goeie keuze want we hebben toch wel weer een beetje genoten.

@Wenser, spannend toch weer deze wachttijd of ben je er wel redelijk rustig onder? Succes in ieder geval!

@Joepie, waarom horen we niks van je?

Ik neem even een kleine time-out van het forum. In de tijd daad we echt bezig zijn met behandeling vind ik het erg fijn om hier verhalen te lezen en steun te zoeken bij elkaar maar ik probeer het nu weer even een beetje los te laten. We hoeven pas 9 juli op gesprek te komen bij de gyneacoloog dus tot die tijd even weer een klein beetje afstand (proberen) te nemen.
Ik hoop dus over een tijdje wanneer ik alle verhalen weer terug lees een hoop positieve berichten te lezen over jullie!

liefs

Hi 78meis,

Groot gelijk, even een beetje rust aan jullie hoofd. Veel sterkte met onderzoeken etc. en ik hoop dat je hier terugkeert met goed nieuws!

Ik ben wisselend rustig en gespannen. Gisteren had ik krampjes en dacht: oh nee, daar komt de ongi, weer  6 dagen te vroeg na mijn ei. Maar nog niets gesignaleerd. Ik hoop iig. dat het pas aan het einde van de week is, dat zou al weer een stap vooruit zijn.  Anders heb ik het idee dat  een evt. vruchtje nooit in kan nestelen.  

Als ik  ongi wordt, maak ik een afspraak voor de HSG. Dat is wel fijn, daar wacht ik nu al 2 maanden op, door allerlei  redenen.  

Succes de komende periode.

Wenser

hoi,

78m(hahaha zo noem ik het maar ff)
ook ik geef je groot gelijk hoor,zelf denk ik het ook wel eens maar dan vind ik het ook wel weer leuk om te kijken of er nog nieuwe berichtjes zijn.succes verder he meis?!

wenser,heb je al eens eerder een hsg gehad? ik wel.
hopelijk wordt je niet te vroeg ongesteld!(liever helemaal niet natuurlijk).

joepie waar ben je nou? ik ben veeeeeeeeel te nieuwschierig!

knuffie droppy

Hoi Droppy,

Nee ik heb nog niet eerder een HSG gehad. Ik heb alle onderzoeken gehad, maar ging toen precies op vakantie, en mijn samenlevingstest moest over en daarna was het pinksteren en jaarlijks onderhoud van de apparaten en al met al ben ik al weer 3 maanden verder vanaf mijn eerste afspraak bij de gyn. Ik krijg mijn evaluatie ook pas na mijn HSG. Dan kan ik ook vragen of die korte cycli verkeerd zijn. Ik weet nu eigenlijk weinig alleen dat ze 2 x een eicel hebben zien rijpen en dat 1 x de samenlevingstest niet goed was en 1 x wel. Verder weet ik nog niks.

Ja ik duim ook voor een lange cyclus of beter nog; geen NOD.

groetjes
Wenser

Hier ben ik dan eindelijk...sorry, had het erg druk en even geen behoefte om te komen...

Dan kunnen jullie het al wel raden, de 1ste poging is mislukt! Vorige week woensdag heeft het echt goed doorgezet.
Ziekenhuis gebeld en moet nu één spontane menstruatie afwachten en dan moet ik bellen en mogen we de 10e dag komen voor een fm!
Dan gaan we dus een cryotp laten doen!

Meis, bij jullie dus ook niet gelukt...

Droppy, toch uiteindelijk ongesteld geworden! Wat een teleurstelling zeg!

Wenser, ik ben het even kwijt, maar volgens mij was er nog geen nieuws he?!

Ik ga nu lekker genieten van het mooie weer en ga nog wat leuks doen:
Ik ga namelijk mijn vriend ten huwelijk vragen!!! Als ik op hem moet wachten, haha!
Heb maandag ringen uitgezocht en besteld en als die binnen zijn, ga ik hem vragen!
Lekker wat afleiding en kan ik mooi mijn zinnen op iets anders zetten!

Ik ben hier niet meer zo vaak, heb het even gehad, maar als er nieuws is horen jullie het zeker!

Succes allemaal!
Liefs Joepie

joepie;wat vreselijk zeg!! ergens was ik er al bang voor omdat je 1week niet gepost had,en ik snap helemaal dat je dan ff geen behoefte heb om te posten hier.
enne spannend hoor dat je je man gaat vragen,met zo'n vrouw als jouw kan hij geen nee zeggen toch?.
eigenlijk vind ik het wel leuk dat je mij/ons op de hoogte houdt van hoe en wat maar als je dat niet wilt dan begrijp ik het ook hoor.

xxxx droppy

Dag meiden,

Joepie balen, veel sterkte! Gelukkig inderdaad wat afleiding. En hoe! Het is zo leuk om te trouwen en t  voor te bereiden!!! Ik geniet nu nog na (1 jaar en  2 maanden  getrouwd).

Nou ik ben weer ongi. Komt weer als een klap, ik kan er steeds slechter mee om gaan. Nu afspraak maken voor de HSG. Hopelijk zet dat zoden aan de dijk.

groeten,

laura, ronde 18 dag 1

(ps. wel een iets langere cyclus dit keer, mijn tijd tussen ei en ongi was 12 dagen jeeeeeeh!)

Terug
Bovenaan