heeft er iemand hier verstand van??

Lieve Droppy,

wat een teleurstelling voor jou weer. Ik weet hoe het voelt en de eerste paar dagen is het echt k#t met peren. Heel veel sterkte. Heb je ook nog leuke dingen om je op te verheugen (vakanties oid.)? Dat heb je wel even nodig, iets leuks ;-)

gr.
Wenser

Hey Joepie,
Ik was even benieuwd hoe het met je gaat. Hoe voel je je?
Ik voel me zóóó onzeker.... Voel me niet echt anders dan de vorig keren dat het ook niet lukte dus moet me vandaag een beetje moed inpraten dat natuurlijk alles nog mogelijk is!
Nog ruim een week te gaan...
Succes met wachten!

Hey meiden,

Droppy, jezus zeg, wat kl*ten...dan heb je eindelijk een beetje hoop, omdat je een keer overtijd bent en dan word je later ongesteld! Dan had het ook net zo goed op tijd kunnen komen! Nu weer even huilen en de moed weer bij elkaar rapen om verder te gaan! Weet zo goed hoe je je voelt...sterkte!

Wenser, dus je mag binnenkort weer, haha! Probeer het lekker ontspannen te houden, ook al is dat vaak moeilijk als het 'moet'...
Misschien leuk kaarsjes aan, of eerst een massage...hihi...

Meis...erg he?!?!? Ik snap het zoooooooo goed...ik denk ook de ene keer...ik ben zwanger, ik voel het gewoon en de andere keer heb  ik zoiets van, het gaat me toch altijd mis, dus nu ook vast!
Maar ik voel van alles...het trekt vandaag de hele tijd onderin mijn buik, heb af en toe felle steken aan de zijkanten (als ik nies of me omdraai in bed ofzo) het eten komt me af en toe omhoog, moe, duizelig...Misschien komt het ook wel omdat je weet dat er wat zit...Maar ik probeer mezelf de kop niet gek te maken, ook al is het moeilijk!
Wanneer mag jij testen?! Ik 14 juni, zondag over een week. Moet zeggen dat deze week erg snel gaat, denk dat het volgende week slopender wordt!

Ik duim echt voor ons allebei! Het zou toch geweldig zijn en het is ons ook wel een keer gegund toch?!(wenser en droppy, jullie ook hoor)

Fijne avond,

Liefs Joepie

Meis en Joepie heel veel succes met wachten. Heb ook altijd het meest moeite met de laatste week. Die heb ik de afgelopen 3 keren niet meegemaakt omdat ik te vroeg ongi werd, dus dat scheelt. Als je dan toch ongi moet worden, dan liever inderdaad maar eerder dan overtijd zijn.

Ik denk ook wel dat het anders is als je weet dat er wat zit. De kansen zijn ook iets hoger dan en je weet dat het een deel van de reis niet hoeft af te leggen. Dus je hoop is groter en daardoor 'voel' je misschien ook meer.

Ik hoop dat wij allemaal aan de beurt komen idd. Soms lees ik wel eens blogs van meiden die al 4 jaar bezig zijn of hun kinderwens definitief moeten stopzetten. Als ik die verhalen lees moet ik vaak huilen.Probeer dat dus ook maar niet meer te doen, ik kwel mijzelf daar alleen maar mee.

Droppie; hoe is het nu met je?

groetjes

Wenser

Hoihoi,
Fijn dat idereen zo met elkaar meeleeft. Zeker als je ook nog eens in hetzelfde schuitje zit gun je het elkaar zo.
Ondertussen zijn wij ook al 3 jaar bezig dus ik vind het nu wel eens tijd worden haha.
Ik voel me voor de rest wel goed, heb af en toe steken en een trekkerig gevoel in de onderbuik. Op positieve momenten denk ik: Yes, er gebeurt wat! En op negatieve momenten denk je: Ik ga ongesteld worden....

Wij mogen ook volgende week zondag testen, ik ga ook niet eerder testen want alle andere keren ben ik net een dag voor de testdatum ongesteld geworden...Dan denk je dat je er bijna bent...

Joepie, hoeveelste poging is dit van jou dan?

Fijn weekend allemaal, liefs

hoi wenser,sorry ik zag net pas je berichtje
lief dat je naar me vraagt,maar t gaat wel,voor mij begint nu weer de 'klusperiode'.
en hoe gaat het met jou meis?

joepie hoe gaat het met jouw?? ik ben zo beniuewd of deze icsi gelukt is! maar dat weet je natuurlijk nog niet.
xx droppy

quote: 78meis reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2009 16:14:11'));

Hoihoi,
Fijn dat idereen zo met elkaar meeleeft. Zeker als je ook nog eens in hetzelfde schuitje zit gun je het elkaar zo.
Ondertussen zijn wij ook al 3 jaar bezig dus ik vind het nu wel eens tijd worden haha.
Ik voel me voor de rest wel goed, heb af en toe steken en een trekkerig gevoel in de onderbuik. Op positieve momenten denk ik: Yes, er gebeurt wat! En op negatieve momenten denk je: Ik ga ongesteld worden....

Wij mogen ook volgende week zondag testen, ik ga ook niet eerder testen want alle andere keren ben ik net een dag voor de testdatum ongesteld geworden...Dan denk je dat je er bijna bent...

Joepie, hoeveelste poging is dit van jou dan?

Fijn weekend allemaal, liefs

hoi,ga je voor je eerste kindje?? en 3jaar das ook niet niks zeg!!!!!
weet je waar ik momenteel heeeeeeeeeeeeel erg slecht tegen kan?? tegen mensen die om me heen in een poep en een scheet zwanger worden!!!!!!!!! o zo vreselijk en dan denk ik ook echt van;WAAROM HUN WEL!! het voelt soms net alsof je ergens voor gestraft wordt.
maarre heb je er een goed gevoel bij momenteel? of zegt je gevoel dat het niet raak is?

xx droppy

Hey,
Ja, wij gaan inderdaad voor onze eerste. Het kwartje moet toch eens de goede kant op vallen! Maar vind het wel moeilijk om positief te blijven hoor.
Op mijn gevoel vertrouw ik niet meer. Ik heb me de vorige keer tijdens de wachtperiode zo zwanger gevoeld. Voor mijn gevoel klopte alles en toen het dus niet zo bleek te zijn was ik er zóóó kapot van.
Nu heb ik sinds vandaag buikpijn... Nou associeer ik buikpijn niet met iets positiefs en ben ik bang dat ik één deze dagen ongesteld ga worden. Dus denk dat poging 6 er ook nog wel een keer zit aan te komen. Ik weet niet hoe lang we door gaan. Ik durf er niet aan te denken om ooit de keuze te maken om te stoppen. Nu kan ik dat nog niet, ben nog maar 31 en het MOET toch ooit een keer goed komen met ons?....
Fijn om dit alles even van me af te schrijven trouwens.

Droppy, ik begrijp zo goed wat je bedoeld! Laatst zei iemand tegen me: ik wil dit jaar zwanger worden... Onvoorstelbaar! En ze wist ook nog dat wij met icsi bezig waren en dat het dus niet zo voor de hand ligt! Goh, hoe simpel kun je denken!

Ik wens je veel plezier met klussen (hihi) en maak er wat moois van!

liefs

Terug
Bovenaan