Hey meiden,
Droppy, jezus zeg, wat kl*ten...dan heb je eindelijk een beetje hoop, omdat je een keer overtijd bent en dan word je later ongesteld! Dan had het ook net zo goed op tijd kunnen komen! Nu weer even huilen en de moed weer bij elkaar rapen om verder te gaan! Weet zo goed hoe je je voelt...sterkte!
Wenser, dus je mag binnenkort weer, haha! Probeer het lekker ontspannen te houden, ook al is dat vaak moeilijk als het 'moet'...
Misschien leuk kaarsjes aan, of eerst een massage...hihi...
Meis...erg he?!?!? Ik snap het zoooooooo goed...ik denk ook de ene keer...ik ben zwanger, ik voel het gewoon en de andere keer heb ik zoiets van, het gaat me toch altijd mis, dus nu ook vast!
Maar ik voel van alles...het trekt vandaag de hele tijd onderin mijn buik, heb af en toe felle steken aan de zijkanten (als ik nies of me omdraai in bed ofzo) het eten komt me af en toe omhoog, moe, duizelig...Misschien komt het ook wel omdat je weet dat er wat zit...Maar ik probeer mezelf de kop niet gek te maken, ook al is het moeilijk!
Wanneer mag jij testen?! Ik 14 juni, zondag over een week. Moet zeggen dat deze week erg snel gaat, denk dat het volgende week slopender wordt!
Ik duim echt voor ons allebei! Het zou toch geweldig zijn en het is ons ook wel een keer gegund toch?!(wenser en droppy, jullie ook hoor)
Fijne avond,
Liefs Joepie