heeft er iemand hier verstand van??

Hey meiden...

hier ook een verdrietige Joepie...had vanmorgen een klein beetje bruin slijm bij het afvegen...het was maar heel iets en heb normaal nooit bruin, altijd rose en dan rood...maar toch ben ik bang dat het niet goed is.
Zit nu op 9 dagen na de terugplaatsing, voor innestelingsbloeding is het denk ik te laat of niet?!
Ik ga er maar vanuit dat het niet goed zit, al voel ik me wel heel zwanger.

Meis, ongikrampen hoeft niet altijd wat te zeggen he?! Hoop op goed nieuws van jouw kant...nog heel even geduld hebben!

Droppy, het is soms oneerlijk he?! Ik snap het soms ook niet, we hebben een goede relatie, een leuk koophuis, allebei een vaste baan...en dan zie je soms mensen die het helemaal niet aankunnen om een kindje te krijgen en die zijn hopla, zwanger!
Bah!

Ooit komt het ook voor ons, daar ben ik heilig van overtuigd! Maar het duurt soms te lang!

Fijne dag en ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Joepie

Joepie, succes. Ook dit hoeft niet alles te zeggen. Zolang het geen rood bloed is, is er nog hoop. Ik heb wel eens gelezen dat een inneteling tot dag 10 na je ei kan duren, maar hoe dat bij jou nu zit?

Sterkte ik duim voor je!

Wenser

Joepie, Hoe gaat het?.................... Kan me voorstellen dat je flink geschrokken bent! Ik hoop dat het niet doorgezet heeft? Het hoeft idd niets te betekenen. Ik hoop het zo voor je!

Mijn intuïtie zegt gewoon dat het niet goed is. De buikpijn die ik al een paar dagen heb, tot vorige week had ik hele gevoelige borsten en nu ook niet meer. Ik voel me ook gewoon niet zwanger.

Het is ook gewoon zo lastig. Iedereen die met je meeleeft en aan je denkt en vraagt hoe het met je gaat. En dan antwoord ik maar dat ik niet weet hoe het met me gaat. Ik wil ook niet te pessimistisch overkomen want dat zit ook niet in m'n aard maar het voelt nu gewoon niet goed. Dit had ik de vorige keren trouwens niet. Toen voelde ik me (ondanks de spanning uiteraard) wel goed en zwanger.
Misschien wordt je na een paar pogingen ook wel wat voorzichtiger en durf je niet meer zo goed te hopen.

Sorry voor mijn geklaag maar ben wel blij dat ik het even van me af heb kunnen schrijven.

liefs

Hey 78 meis,

Wat ontzettend balen weer, wanneer is het 'ons-lang-wachtenden" nou eens gegund.
Heel veel sterkte, nog 1 dagje en dan weer weekend. Kun je weer eenbeetje op krachtne komen.

Wenser

Ja rustig idd., merk dat ik zelf ook in het weekend minder met het forum bezig ben omdat ik dan afleiding heb.

Ik zit in mijn laatste wachtweek, dus spannend, maar geen verwachtingen. We hebben nauwelijks gepland deze maand, dus of we het goede moment te pakken hadden is maar de vraag (ik weet wel ongeveer wanneer dat was maar we waren niet heel actief toen). Ik wacht eigenlijk op de HSG volgende maand. Geen kwaaltjes oid. ook.

Ik hoop wel dat ik laat in de week pas ongi wordt, áls ik het wordt, want dan maak ik eindleijk mijn cyclus weer eens af, want dat baart mij zorgen, die korte tijd tussen mijn ei en mijn ongi (8-10 dagen de laatste 4 cycli)

groetjes
Wenser

Terug
Bovenaan