heeft iemand dit ook?

A

Anoniem

Guest
Hallo ladies,

Even mijn verhaal: Heb vorige week zondag op maandag mijn ei gehad, dat was dag 15 op 16. Dit weet ik zeker, omdat ik die dag een positieve ovutest had. Goed geklust dus.
Nu heb ik sinds vorige week donderdag steeds  last van steken in de onderbuik.
En sinds gisteren heel moe en ontzettende last van mijn rug.
Verder voel ik me prima en heb verder geen klachten.

Wat zou dit kunnen  zijn?
Ik  zou heel graag willen geloven dat dit zwangerschapskwaaltjes zijn, maar omdat ik al  7 maanden bezig  ben durf ik niet meer te hopen.

Wanneer zou ik op z'n vroegst kunnen testen?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groetjes gizzymo

Hoi hoi!

Dit is heel herkenbaar. Heb op het moment precies hetzelfde! Maar durf ook niet te hopen, zit ook in de 7e ronde. Heel irri allemaal. Wie weet is het een goed teken, maar misschien ook niet, omdat je toch ook zo graag wil. Dan denk je misschien dat je dingen voelt die er niet zijn.
Ik kan je dus niet helpen, maar ben wel benieuwd of er meiden zijn die hier meer over kunnen vertellen.

In ieder geval veel succes!

Hallo Cathy_BL

Vervelend dat het allemaal zo onzeker  is.
Je hoopt maar en hoopt maar, maar wil straks ook niet teleurgesteld zijn.
Ben steeds bang dat ik het mezelf allemaal inbeeld.
Wel grappig dat we in hetzelfde schuitje zitten.
Ik heb zondag of maandag mijn NOD.
En jij?

Groetjes gizzymo

hallo
ik had ook van die steekjes onderin mijn buik,in mijn lies.ik zat pas in de tweede ronde dus verwachte er niet zoveel van.ik werd niet ongesteld en ben dus zwanger!!!ik hoop voor jullie dat het raak is.heel veel succes met zwanger worden!!
groetjes

Ik heb volgende week donderdag mijn NOD. Nog even wachten dus. Ach, dat wachten zijn we  wel gewend.  Hopelijk is het raak voor ons beiden... Laat je weten als je meer weet? Ben wel nieuwsgierig.

Volgens mij kan je al een paar dagen voor je NOD testen. Ligt ook wel aan de test die je hebt. Ik ga denk ik rond mijn NOD testen, als het nodig is natuurlijk.

Hi hi, ja. Als het aan mij lag deed ik nu al testen.
Maar heeft volgens mij geen zin.
Heb jij veel last gehad van ontpillen?
Ik de eerste 3 maanden veel last gehad, gevoelige borsten en misselijk, dus natuurlijk gelijk denken het is raak.
Ben er nu wat nuchter in.
Maar dit heb ik nog niet gehad.
Ik hou je op de hoogte. Jij mij ook he. Ben zeer benieuwd.

Groetjes Gizzymo

Hallo meiden,

Ik ken het gevoel van de steken in je buik. Vraag me ook elke keer weer af of dit goed is of niet. Ben blij om te lezen dat er meer meiden zijn die dit hebben. Moet eerlijk zeggen dat ik tot nu toe alleen maar af en toe gelezen heb op het forum en dat dit de eerste keer is dat ik zelf reageer omdat ik bang was om "verslaafd" te worden. Na jullie berichtjes kon ik het niet laten om toch te reageren hihi. Nou ja, nu maar kijken hoe verslaafd je hieraan kunt worden ;-)

Groetjes

Terug
Bovenaan